[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 19:38

Sneeuwen Margriet? Jee, hier alleen maar héél veel water :=
Spannend, een veulentje erbij.

Haha, Madelene wat een leuke foto. Gefeliciteerd met je prijzen. Dat "paard" ernaast is ook leuk :D

Jammer dat het niet goed ging Caro. Wel een spectakel dus ;) Wel fijn dat je bak zo goed is.

Energie te over dus, Evelien!

Knap gedaan Jeroen en BV!

Mootje heeft zere spieren.

Corien heeft lekker gereden.

weule

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 19:38

vos.... dat stomme dier dat het veulen eruit gooide bedoel je??? BLEGH.... daar kon ik niks mee.. (Naja, bijna de punten voor de M1, maar toch)

spannend margriet.. hier (hopelijk) over een week of 6/7...

hier vielen een paar kleine vlokjes sneeuw...

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 19:40

Sneeuwen idd! Het was hier eerst aan het regenen, toen dikke sneeuw alles was weer wit. Nu is het alweer weg, aangezien het weer over gegaan is in regen.

Ja is altijd weer spannend! :)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 19:42

Wat spannend Margriet! Bij ons staat er ook al 1 met birth alarm!
Ik kan morgen nog even uitslapen geloof ik... problemen aan boord, dus nog meer vertraging :z

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 19:43

LAU @ Hilversum Kamphorst ?? of bedoel jij een andere locatie, die is nl ERRUG klein daar. Bull gleed weg op die bodem.
SANURIE en MARIJKE @ balen van jullie punten.
BV @ lekker bezig dus.. ;)
TG @ leuk paard erbij !!! :j foto??
WEULE @ was inderdaad met de brandweer, dat baarde me al wel een beetje zorgen vooraf ivm de "regels", niet schieten binnen 5 meter, maar moet zeggen dat iedereen daar wel netjes mee omging. :D :D
MO @ leuke foto's.
MADELENE @ ik heb een mooie "put" op mijn rug.. :D met een paar dagen zie je er niks meer van. Wat een gave foto van jou, vooral die naast je staat!!!!!
MARGRIET @ wat spannend nu even .......

PPFFF rhino bij Beukers, wat vervelend zeg. Ik heb een bosrit gemaakt vanmorgen, was niet het beste weer, maar Bull mocht wel weer ff buiten lopen, dus extra dekentje op en broek aan en rijden maar. We hebben genoten.. ;)

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 19:44

wel alles gelezen maar niet zo'n zin om een lange bijleesactie te maken, want ik voel me niet zo lekker.
giga verkouden, veel hoesten enz hele nacht al slecht geslapen vandaag niks uitgevoerd dus naar BZV meteen naar bed (hopelijk slaap ik dan wel) moet namelijk wel gewoon werken

gister heb ik een klein buitenritje (4km = rondje hier) gemaakt met Oliver. Hij was super fris en merkte er totaal niks aan. we hebben een klein stukje gedraaft in het zandpad waar we normaal altijd galoperen maar dat heb ik nu nog maar niet gedaan. van de week gaan we de training gewoon weer iets opbouwen.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 19:50

Super spannend Margriet! Geweldig die kleine beestje, je kunt er uren naar kijken.
Bianca: lekker hoor.
Itsme: Beterschap! Doe maar lekker rustig aan.

http://www.youtube.com/user/christeldeu ... EwD0XHBpdU

Filmpje van vrijdag tijdens de les van Francis. BV en Mo, jullie kunnen het mooi vergelijken met hoe hij was in Ermelo. :))

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 19:51

weule schreef:
vos.... dat stomme dier dat het veulen eruit gooide bedoel je??? BLEGH.... daar kon ik niks mee.. (Naja, bijna de punten voor de M1, maar toch)

Doe is lief!!! Winola is mijn vriendinnetje!!!

Bianca: Lekker een buitenritje!! Wil ik ook kunnen :(.
Mendy: Je hebt pb!!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 19:53

Mootje: Leuke foto's :D Had ze al op fb gezien.. :)
Weule: Jij hebt een pb'tje omdat je zo'n aagje bent ;)
Marijke: Zeus had er zin in dus! Lekker veel starten, dan gaat het vast steeds beter :)
Evelien: Fijn dat je je zadels weer hebt :D
Caro: Fijn dat je zo lekker gereden hebt :)!
Madelene: Wat een geweldige foto :))
Margriet: Spannend hoor! :#

Mijn broertje vertelde al dat het in Diepenveen al even sneeuwde. In Enschede geen last van gehad, maar vanaf Rijssen snatte sneeuw en vanaf Deventer al echt grote vlokken.. Hoop maar dat het vannacht boven nul blijft... Rotweer.

Woll had helaas toch weer een grote bult van de enting ;( Vind het zo sneu voor haar, vorige 2x ging het wel goed en nu opeens weer zo'n bult. Gelukkig hadden ze haar zoals ik gevraagd had in haar borst geent ipv in haar hals, want dan had ze lastig kunnen eten en nu viel het verder gelukkig wel mee al deed het haar wel zeer. Oscar was niet heel fijn, dus die van de week maar even flink aan het werk zetten :)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 19:53

Wat een verschil Eef! Ik vind hem voor het mooie nog iets te gehaast, maar zijn houding en bespiering is echt enorm verbeterd :j

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 20:09

Ziet er goed uit Eef.. Vond 'm van de herfst al onwijs veranderd.
Ietsjes gehaast is die nog wel, maar dat zit ook in 'm.. Net als Dröpke ;).
Btw voor jouw geen Ermelo dit jaar of?????

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 20:16

Hij is inderdaad wel wat gehaast maar het is voor een deel ook wel zijn manier van bewegen. Hij is gelukkig al 100 keer minder nerveus dan vorig jaar, kan er nu tenminste aan rijden. (na een half uur) :')

BV: Ik weet het nog niet, zou het wel leuk vinden maar wil aan het eind van het jaar graag nog 2 weken op vakantie en ga ook al een week naar Bartels. Daarnaast zijn bijna alle crossen op zaterdag.
Denk niet dat mijn baas en mijn vakantiedagen bij gaan worden.

*auw* heb vandaag mijn benen open gereden, stomme broeken met kunstleer! Ik heb 2 mooie strepen achter op mijn benen staan. Morgen maar een legging aan en hopelijk doet het morgen avond wat minder pijn.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-11 20:28

Goedenavond!
Ik ben heel tevreden over vandaag! Was met de voorbereidingen al heel relaxt, en alles was ruim op tijd klaar. Ben er 40 minuten van tevoren op gaan zitten. Vorstin was best heet met losrijden, maar ze trok er tenminste weer aan! Ze was alleen wel heel erg onrustig in de aanleuning, en die kreeg ik niet rustiger. Tijdens de proef ben ik er heel goed aan blijven rijden, en er zaten echt stukken tussen waar ik heel tevreden mee was. In de galop had ze er alleen wel echt het gas op staan, dus die oefeningen gingen een beetje mis :P En een hoop dingen moeten gewoon nog beter. Maar ik bleef dus netjes rijden, kon ook beter mijn oefeningen voorbereiden, en dat pakte goed uit. Punten waren niet hoog, was op ieder punt afgestraft op de onrustige aanleuning (anders was het ook geen wp hoor), maar ik ben wel heel tevreden. Onder lichte druk van mijn instructrice ga ik me bijschrijven voor een dressuurwedstrijd volgende week zondag :D

Heel gaaf filmpje Noor!
Fijn dat T ook zo lekker ging TG!
Leuk zo'n bon Caro
Haha Lautje, je hebt hem flink mishandeld dus :P Hazerswoude ken ik, is wel fijn springen. Hele ruime bak, en netjes gebouwd. Wel buiten losspringen, maar op een Agterbergbodem (binnen hebben ze ook een Agterberg)
Sterkte met je spierpijn Mootje :(:) Leuke foto's!
Haha, paardje was wel een beetje gek dus MM :D
Gefeliciteerd met je winstpunten Dienke!
Fijn dat je lekker gereden hebt Corien
Gefeliciteerd met je punten Jeroen
Fijn dat je je zadels terug hebt Evelien
Leuke outfit Madelene
Spannend Margriet!!
Beterschap Itsme :(:)
Wat zielig dat ze weer zo'n bult heeft Vief :\

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 20:31

Super dat je zelf zo tevreden bent en er aan bent blijven rijden +:)+
Ik heb gisteren de webshop van zalando geplunderd, vanochtend die van esprit en nu die van h&m O:) En vriendje vindt mijn kledingkast nu al uitpuilen :=

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 20:38

geld over mootje ;)

Evelien: klinkt niet fijn, zulke doorrijplekken...
snoekiej gelukkig wel tevreden en blijven rijden!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 20:41

Uhm, nee... Volgens mijn instructeur heb ik geen gat in mijn hand, maar ben ik handloos :+
Eef, Balen dat je niet tegen een leren zitvlak kan. Ik heb mij gelukkig nog nooit opengereden!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 20:42

@ Mootje dat zijn alle 3 zeer leuke sites en erg gevaarlijk voor de bankrekening!
@ vief bij mij mag de DA niet meer enten in de borst. Die van mij worden altijd in de hals geprikt en vorig jaar was er een assistent die het in de borst had gedaan. Had ik de dag erna een paard op stal staan die niet meer kon lopen zo stijf. Heeft bijna een week geduurd voor zij weer de oude was.
@ Snoekiej je gevoel is het belangrijkst. De rest komt vanzelf :D

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 20:43

mag jouw vriendje nu al in je klerenkast Mootje??? En heeft hij nu al commentaar???

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 20:44

mootje is inderdaad erg snel ;) hahaha... Dienke heeft er 10 maand over gedaan en mocht vorige week helpen mijn klerenkast een beetje updaten...

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 20:45

ohjee mootje...ik zie het al helemaal voor me..net zoals de reclame van zalando..haha..lekker van genieten hoor!

evelien, ik heb nooit last daarvan? zou zelfs niet meer zonder willen anders glij ik uit het zadel.
wat voor een merk broek heb je dan aan gehad?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 20:52

Toen ik in januari ziek was, had ik 9 paar schoenen besteld, waarvan ik er 8 gehouden heb :+
Weule, valt best mee, maar hij trok gewoon mijn kasten open := Hij krijgt al zijn kleding van zijn ouders of de club... Wie is nou verwend?
Margreet, Valt best mee hoor ;)

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 20:55

van de club? leg uit....., brutaal jong hoor ;) wat moest ie in jou slaapkamer dan??? :P

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 20:57

van de golfclub... Krijgt hij echt elk seizoen mooie kleren van voor op de baan!
O:)

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 20:58

haha, leuke reacties hierzo.. goede vraag weule, wat zou die daar moetne zoeken.
@Margriet; Spannend !!!

Zo BZV kijken

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 20:58

Ik heb altijd broeken van Pikeur, nu een keer met kunstleer maar dat is dus geen succes.

Mo: lang leve webshops! :D

Snoek: fijn dat je tevreden was.
Laatst bijgewerkt door EvelienH op 27-02-11 20:59, in het totaal 1 keer bewerkt