Wat een onzin, zeg! Bij ons op stal gaat gewoon alles door elkaar heen! Rowo, Vorig jaar is er een topic over geweest op Bokt... Ik ga wel even zoeken, want mensen waren wel enthausiast!
Sannnn
Geplaatst: 03-12-10 14:30
Mootje schreef:
Ik heb net 10minuten lang geprobeerd mijn neus leeg te krijgen, tevergeefs.....
Bedankt voor de details. Maar balen dat je je zo beroerd voelt.
Zijn ze daar de hele middag mee bezig Noor? Dat is ook goed balen idd. Die dingen schijnen idd goed te zijn, wou die ook bestellen. Maar las in dat topic dat alleen de hoefsmid ze in kan brengen.
Noor: sneu voor de stagair, maar dan nog moet je afspraken nakomen. Rowo: die sneeuwringen helpen volgens horen zeggen wel goed. Mootje: mijn vader is manager bij een groot telecombedrijf. Maar wat hij vandaag aan het doen is voor de paardenverzekering is gewoon vrijwilligerswerk. Twee keer per jaar moeten ze daar een dag voor op pad. Verder nog tussendoor af en toe om te beoordelen of er uitgekeerd kan worden.
Ik heb de foto's op mijn pc staan. Dus hier zijn ze:
Pancho:
Kleintje en Weltsieger in hun al goed kaalgemaakte wei (doen ze zelf):
Vivre (hier kun je goed zien hoe diep de sneeuw is in haar wei. Hoefjes zijn weg en haar neus gaat er ook diep in):
En toen werd het mistig omdat de zon erdoor kwam. Dan krijg je dit effect:
Ik heb er nog veel meer. Maar om nou 35 foto's te gaan plaatsen.... Dit geeft ook een beeld.
Wat een idylische plaatjes, Sussie! Pancho heeft een stoere deken op.
Sannnn
Geplaatst: 03-12-10 14:35
Haha, ik ben lekker bezig zeg de laatste tijd met mijn typkunsten.
leuke plaatjes Sussie!
Sussie85
Geplaatst: 03-12-10 14:36
haha jah hé! In andere kleurtjes was die 10 euro duurder. Mijn tante vond dat we zo geen paard in de wei kunnen zetten. Toen de deken echt nog nieuw was, waren de kleuren namelijk ook echt nog fel. Dus hij viel wel op
Deken isoleert in ieder geval wel goed. Want de sneeuw blijft gewoon liggen.
Laatst bijgewerkt door Sussie85 op 03-12-10 14:37, in het totaal 1 keer bewerkt
Je schijnt er een beetje handig mee te moeten worden, maar als je het systeem helemaal door hebt gaat het vanzelf schijnbaar. Kennissen van ons met IJslanders gebruiken ze al een aantal jaren naar tevredenheid. Alleen als er sneeuw ligt klik je ze er als het ware in en als de sneeuw weer weg is haal je ze er weer onderuit (Bij hun staat alles dag en nacht buiten). Helaas zit kramer voor ons heel ver weg, anders had ik ze ook wel geprobeerd.
AntheaV
Geplaatst: 03-12-10 14:39
Wat een leuke foto's Sussie! Pancho heeft idd een coole deken Bij ons ligt ook niet zo veel sneeuw gelukkig. Ik ga zo maar even bij de paardjes kijken en daarna m'n schaatsen opzoeken T is hier nu echt mooi met het zonnetje erbij.
_Noor
Geplaatst: 03-12-10 14:40
@ Mootje: dat is misschien wel een goede oplossing als het nog lang zeuren blijft met die sneeuw! Größe 0 evtl. für Shettys @ Sussie: leuke foto's!
rowo
Geplaatst: 03-12-10 14:42
_Noor schreef:
Größe 0 evtl. für Shettys
Klinkt wel uber lief!
@ Sussie: je kan ze dus echt alleen daar halen? Hebben ze het niet in Nederland? K zal na het werk eens langs de ruitersportzaak of ze daar niet zoiets hebben.
Haha, ja. Soms kan ik het niet laten om wat te zeggen. Ik zou zelf nooit zo snel ook een parcours gaan springen, maar dat is gewoon een persoonlijk iets. Ik ben meer van eerst de basis, dressuurwerk, goed en dan beginnen met springen. Met Vero ook gedaan, eerst een half jaar bijna alleen maar dressuur. Daarna pas begonnen met springen. Ik ga eens kijken of ik hier camera heb, kan moeders hopelijk mijn parcoursje van vanavond filmen! Vind ze nooit zo leuk want dan ziet ze het niet, maar dan duw ik hem wel in de handen van iemand van club. Lopen er genoeg rond.
Onze hand kan niet goed springen, zijn achterpoten trillen dan helemaal... Even afwachten en anders DA bellen.
Handige dingen Mootje!! TG heeft nog wel stiftgaten, zou dat ook helpen? Jammer dat het fietspad van de manege naar het ruiterpad niet gestrooid is anders had ik nog wel een rondje plas kunnen doen.
Hier hebben ze geen van alle klompen van de sneeuw.
Ben overigens veilig op college gekomen rijden met max 40km. Was 1 ijsbaan.
_Noor
Geplaatst: 03-12-10 15:49
@ Lau: gelukkig ben je veilig thuis gekomen! Bij die van mij ging het het eerste half uur nog goed, daarna zaten de hoefjes toch echt vol! @ Mootje: oei, dat paard in dat topic loopt inderdaad niet fijn in draf!
Ik heb stickervellen en kerstkaarten gescoord. Heerlijk even werk doen waar ik niet hoef na te denken!
Ben ook niet meer naar het HC gegaan, want er komt een giga sneeuwstorm aan met ijssel.
mistid
Geplaatst: 03-12-10 15:52
Goedemiddag!
Wat stom van die docent Laura! Fijn van de beoordeling Evie! Hopen dat de rest ook zo in de smaak valt Beterschap Mo, hopen dat je snel opknapt Heleen, dat topic volg ik al een hele tijd, volgens mij is het wel waar. Wat een ontzettende K situatie heeft zij. Ook Benthe beterschap, hopen dat je rug snel wat beter wordt, zo er mee zitten lijkt me ook niets! Leuke foto's Vief ! Fijn dat je pols weer de goede kant opgaat! Succes met de kerstkaartjes Noor! Gecondoleerd Margriet. Leuk dat je vanavond naar Tineke Schouten gaat! Jammer dat je CO niet binnen was Sann! Succes vanavond Mo, dat skieen achter het paard aan heeft een vriendin van mij afgelopen winter gedaan met haar eigen pony die normaal voor de kar loopt. Erg leuk! Kan je ook heel simpel doen door de strengen te vervangen voor longeerlijnen of de strengen te verlengen met het een of ander Wat een onzin idd Noor! Mooie foto's Sussie, ligt idd wel flink wat sneeuw. Hier ligt er denk ik zo'n 7 cm Fijn dat je heel weer terug bent Laura En er kwamen nog een aantal lachwekkende topics voorbij
De studie die ik wil gaan doen is Paardenhouderij op het stoas. Die studie kan je voor een groot deel zelf invullen, en je kunt er ook docent mee worden (NASK, Bio en docent paard), als je de studie hebt afgerond heb je een 2e graads bevoegdheid om les te geven. Dan heb ik altijd iets achter de hand. Er waren verder geen studies die me interesseerden , vind er allemaal niets aan. Net als banen, het lijkt me allemaal niets.
Ik ga straks misschien ook nog even kijken hoe dik het ijs is, of misschien even een kijkje nemen bij de ijsbaan vanavond.
Krijgt je vader vandaag nog de uitslag? Nee zeker TG, Dat had mooi geweest als je een rondje plas had kunnen doen! Lau, Fijn dat je weer veilig thuis bent!
Ik heb net even mijn paardrijlaarzen gepoetst en mijn huis gezogen. Nu staat er lekkere tomatensoep op het vuur en ciabatta in de oven
AntheaV
Geplaatst: 03-12-10 15:58
Laura: Echt??? Ga gelijk kijken of die ook bij ons langskomt...
Ik kon mijn schaatsen niet vinden, dacht echt dat ze ergens op mijn kamer lagen maar niet dus. Heb nu het vermoeden dat ze op de zolder liggen, alleen daar kunnen we nu tijdelijk niet bijkomen.
Mirthe: Ik ben toen ik 15/16 was ook eens bij de STOAS wezen kijken, maar dat was niet echt wat voor mij.
@ Mootje: nee, helaas niet. Volgende week vrijdag krijgen we de uitslag... Weer een rotweek voor de boeg dus!!! Klinkt lekker! Knap je al wat op? @ Lau: klopt, komt ontzettend slecht weer aan.