Mootje schreef:Roos, Gefeliciteerd met je punten! Ik vraag mij al een tijdje af of ik jou 'ken'. Heb jij een vosmerrie gehad en deze bij R. van Eerden een tijdje op stal gehad?
Dan heb je toch de verkeerde voor je
. Ik heb nooit op de Delft gestaan. Ik ben iemand die niet zo makkelijk afscheid neemt van een paard heb nu mijn afgekeurde pony (bruin, 19 en nog steeds overactief) en mijn bruine merrie. Dus ook aan de kleur vos kan ik je niet helpen, misschien volgend jaar april
Je hebt wel een lekker ritje gemaakt als ik het zo lees.
Corien, veel plezier op de zwarte markt.

) thuis. 8 Uur zou er stro worden gebracht (ja op zondagochtend) dus ik heb anderhalf uur gebikkeld. Paarden gedaan, stallen gedaan, 50 baaltjes versjouwd. Daarna gedouched en weer mijn bed in. Straks weer naar het paalzitten, maar dan gewoon lekker in de zon zitten. Geen alcohol meer dit weekend
Gelukkig had ik haar na 3 passen weer terug, maar ze draaide ook erg kort. Rust houden is wel erg lastig! Hopelijk gedraagt ze zich van de week een beetje. Dan gaat ze gelukkig alleen maar in de stapmolen, dus daar kan er weinig gebeuren.
Uiteindelijk twee parcourtjes rondgekomen met 1 en 2 balkjes. Echt superleuk, iedereen kreeg een rozet, chocolade-medaille, potje vet en een ingevuld stijlformulier waar ik 2 achten op had staan
Ik geloof dat ik er liever onderdoor ga dan overheen
Ook nog de Nederlanders in de dressuur gezien en die hebben ook weer super gereden! Toch wel erg mooi om te zien! 
Dressuur zag er ook weer heel gaaf uit. Helaas lieten ze maar 2 minuutjes van alles zien natuurlijk. Ik zou ook wel heel graag naar de cross in Aken willen om te kijken. Maar Boekelo vond ik vorig jaar ook heel leuk.

en die sprong hij er nu ook weer frontaal af, verder sprong hij lekker door, halverwege liet ik hem iets te veel weglopen en werd hij te vlak, nam nog 2 balken mee, inclusief een dubbel waar ik al veel te veel op af ging rijden, waardoor Bam ging remmen en met een noodsprong over de eerste ging, een gil en tik (tegen mijn eigen been
.