[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 18:34

caroline78 schreef:
@marit wat was dat voor een bult? Een abces of zo. Ik zei nog tegen mijn groom. Gave pony zonde van die bult. Kon het geen kwaad dan zo crossen?

het was echt een vocht bult,

maar pony heeft er echt helemaal geen last van, hebben mijn eigen DA gebeld en de DA die daar staat te keuren en ze zeiden als het niet onder het tuig zit kan het geen kwaad en ook als de pony er geen last van had en zulke dingen enzo

CoriienRN

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 22:10

Tg wat gaaf zeg!!! hou je site wel bij! Succe met je wedstrijd!!

Zo wat een weer zeg!!!

Heb heerlijk gesprongen lag ernog bijna naast omdat meneer zo vrolijk was :+

Nu lekker op tijd op bed, ben echt moe :)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-09 22:42

Goedenavond!
Het was hier echt vreselijk weer vanmiddag/avond! Keihard regenen, hagelen, onweer. Heb maar niet buiten gestapt :+. Ik heb haar nu maar weer gelongeerd.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 23:12

Snoekiej schreef:
Goedenavond!
Het was hier echt vreselijk weer vanmiddag/avond! Keihard regenen, hagelen, onweer. Heb maar niet buiten gestapt :+. Ik heb haar nu maar weer gelongeerd.

Nou he, wat een noodweer!! :=

Wolin heeft 3 uur buitengespeeld met vriend en vriendin, helemaal gezellig, ze kwam wel lekker verregend binnen :D . Heb mijn kast uitgeruimd, meeeen er kwamen gewoon 3 hele dikke zwarte spinnen uit mijn kast :oo .. brrrrrr... :o . Alle onzinnige dingen heb ik mee genomen, pfff... mijn kast knalde nog net niet open :P .

Ik heb vandaag Marstall Champion en de Wisen-cobs binnen gekregen voor Wolin, dus ik ben benieuwd of ze het wil eten. Morgen maar even in de voerbak gluren, vanavond at ze het in ieder geval nog niet :n .

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 23:20

Ik was vandaag lekker vrij. Vanmiddag even buurmeisje geholpen die zins kort op Amaretto rijd. Gaat echt heel leuk, en Amaretto heeft er ook veel plezier in geloof ik :+. Meisje had nog maar 9 lessen gehad op de manege toen ze er voor het eerst op ging. Eerste keer aan de longeerlijn en de keer erna gewoon los. Gaat heel leuk met die 2 :). Vandaag kwam ze dus weer langs dus ik zou d'r even helpen (het is zo'n mug, kan het zadel niet eens tillen :P ).

Toen ik de stallen had gedaan kwam ik erachter dat Sofie d'r voer niet op had. En toen ik de paarden binnen zou doen vond ik Sofietje ook al niet zo happydepappy. Maar ze ging ook niet aan d'r hooi eten of aan de wortels. En stond echt als een duf konijntje achter in d'r box. Ik kijken of ze zweette ofzo, maar dat was niet zo. Toch mijn vader maar even gebeld dat ik het niet vertrouwde. Toen mijn vader thuis kwam heeft hij de temperatuur gemeten en toen bleek dat ze koorts had :(:) .. Bij de DA een middeltje gehaald, en nou hopen dat het gauw overgaat.
Ben morgen weer vrij, dus kan ik het mooi wat in de gaten houden. Als het zo koud en vies en nat is laat ik d'r anders wel lekker binnen staan. Ze is verder niet snotterig of hoesterig, want dat vroeg de DA nog naar. Gelukkig had ik voor dit weekend ook geen wedstrijd opgegeven. We hadden net besloten even wat minder te gaan starten :).

Hier hebben we trouwens niet heel erg noodweer gehad. Tussen de middag regende het wel even goed. Maar dat was een uurtje. Daarna niet meer geregend :=.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 23:47

Goeie avond!
@Kim: Balen dat Sofie niet helemaal fit is, hopelijk knapt ze snel op! In ieder geval maar een dikke :(:) voor haar.
@WL: Misschien dan maar een grotere kast overwegen :o

Toen ik thuis kwam vanmiddag deed ik gelijk de paarden op stal, had Jipje het ijzer van zijn andere voet eraf gemept :( De smid was net weg, baalde er flink van en de smid kon vanavond ook niet meer komen helaas. Nu komt hij morgen maar weer. Mijn moeder zei al dat Jipje weer zo tekeer was gegaan in de wei. Af en toe is hij ook gewoon zo lomp :P Toen maar met de schimmel naar springles gegaan, die had er flink zin in, maar uiteindelijk met een fijn gevoel afgestapt.
Nu maar is even wat slaap in gaan halen en morgen gezellig een dagje op stap :D

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 02:37

Nachtdienst 8-)

@Benthe: Hahahah dat zei ik dus ook al, maar we hebben al joekels van kasten!! Zijn allemaal speciaal voor ons gebouwd en ze zijn echt heel groot, dus de reactie van de staleigenaresse toen ze mijn uitstalling zag :"Waar laaaaat je het? Als je maar niet denkt dat je er een bij krijgt :P ".
Trouwens, wat lekker dat die van jullie nog op het land lopen :D .
@Kim: Knuf aan Sofie :(:) .

Oja, Wolin had een verdikking aan de binnenkant van haar rechterachterbeen. Voelde ook wel warm, Wolin liep absoluut niet kreupel of wat dan ook :n . Na flink wat gespeeld te hebben was het ook niet echt dunner, voelde ook hard, dus ik vermoed dat ze zich flink heeft aangetikt na gister.. Toch maar even paar keer flink gekoeld, mijn Traumeelgel staat nog op de kleine stal _-:( .

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 08:43

Goeiemorgen!

@WL: Balen dat Wo een verdikking op haar been heeft, misschien inderdaad zichzelf wat geraakt? En wij hebben alle paarden aan huis staan (hebben zelf pensionstalling thuis) en hier gaan eigenlijk altijd de paarden naar buiten :D

Ik wou eigenlijk uitslapen vanmorgen, maar mijn biologische klok liet het niet toe. Ga nu dus maar weer op zoek naar Jipje zijn ijzer, dan komt de smid hem er als het goed is vanmiddag weer onder maken :D

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 08:47

Mogee :D

Kim leuk dat amaretje het zo leuk doet!
Balen van sofietje :+:

WL jij ook met wolin met der voetje.

Die van mij is echt een suffe die let wel heel goed op zijn benen, en heeft ook bijna nooit wontjes, ja laats met rijden moest hij meer scharen, toen heeft hij zich op de kroonrand aan getikt.

Zo ik maar eens richting werk, zometeen.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 10:35

Goeiemogge

@kim hopelijk is sofietje snel weer fit.

Ik word heerlijk met hoofdpijn wakker. Beetje te vast geslapen in een denk ik onmogelijke houding. Lekker ontbijtje met panadol en dan voelen wij ons straks weer goed. Goede uitvinding dat spul.

Zometeen even de ruin een lekker hapje sedalin geven want we gaan scheren :D .

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 10:46

Het was hier gister helemaal geen raar weer, maar dat moet ook niet want er lopen nog steeds een paar paarden dag en nacht op de wei. De stallen zijn gelukkig bijna af en ze worden super mooi :D

Kim, arme soof! Dikke knuf voor haar :(:)

Caroline, lekker ontbijtje, hopelijk werkt het snel

Wiso is ook een dikke lomperd, die heeft altijd wel ergens een verdikking zitten, maar het is een enorme bikkel want ze loopt altijd goed! Ze is zelfs voorlopig keur verklaard op haar 3e met een dik been...

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 11:00

Goedemorgen!
Wij hebben hier ook helemaal geen slecht weer gehad gisteren :n
Springles gisteren ging goed. Een paar lastige lijntjes gedaan en dat deed ze heel netjes. Alleen de zeiltjes blijven eng :+ Zelfs met uitstappen neemt ze er nog een noodsprong over.

Kim: Balen van Sofie :(:) Hopelijk knapt ze snel op
TG: Leuk man!! :D Ik ga je site ook even in de gaten houden

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 11:44

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 11:57

volgens mij is je vraag al beantwoord, ben nu wel nieuwsgierig naar wat voor moois je hebt gevonden

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 11:58

Idd, ik had al lekker vlot antwoord.
Heb een mooi borsttuig gezien.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 12:15

Pfffff. Ik ben helemaal gaar.
Heb vandaag tentamen en ben gisteravond pas serieus begonnen. Vanochtend vroeg nog maar even flink wat gedaan en net om 9 uur nog even lesgegeven (volgens mn moeder niet zo handig gepland :+ ) en nu nog even alles goed doornemen.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 12:21

volgens mij heeft je moeder gelijk!
succes ermee

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 12:22

Pfoe! Succes PB.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 12:49

Succes PB.

Ik ben echt pas net wakker := Heerlijk uitgeslapen dus :D! Zal zo eens even een kijkje nemen beneden bij Sofie. Paps zij vanochtend al dat ze wel wat at, maar nog niet zoveel. Nog maar even temperaturen.

Zal zo ook eens even ontbijten. M'n buik gaat tekeer :=.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 15:02

ontbijten? Om 12 uur :P
Hoop dat het weer wat beter met haar gaat!

Onze kat is ook erg maf, het is hier bloedheet in huis want de openhaard is aan. Maar de kat vind dat wel lekker en gaat voor de openhaard liggen! Heb er maar even een thermometer bij gezet, 36 graden! Volgens mij is ze nu wel gaar, iemand hapje :P

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 15:05

Gebraden kattenbuikjes ... :Y)

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 15:33

ik heb haar er maar weggehaald ze had ook een hele hoge ademhaling, maar nu zit de andere kat er...

edit: het werd die kat te heet, ze ligt ni bij mij ;)

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 17:05

PB, herkenbaar! Ik heb morgen een tentamen en daar heb ik vandaag de hele dag zo ongeveer voor in de boeken gezeten. Ben inmiddels ook behoorlijk gaar aan het worden :7

Vanavond voor t eerst in maanden weer een lesje, wel lekker dat ik vanavond even met wat anders bezig kan zijn :P

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 17:06

Ik heb morgen bedrijfseconomie. :Y)
Ben ook al een poos bezig, doe het voor de 5e keer maar snap sommige dingen nog steeds niet. :Y)

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 17:08

Dus jij ook hard aan de studie Hilde!
Ik ben bang dat ik morgen ook ga zakken.. het is zó veel informatie en dat krijg ik op dit moment niet echt meer goed in mijn kop.
Ik heb btw Sociale Geografie. Zit ook best veel economie in.