Vanmorgen al Coriana gereden. Daar was de bak nog goed (buiten). ONder het rijden heb ik het niet echt koud, wel koude tenen. Maar doe mij maar gewoon +10 ipv -10.
Rowo: Binne is de grond bevroren?? Dan heeft het echt hard gevroren. Vief: Dat paard van jouw heeft humor
Wat ik gedaan heb, ik heb echt geen idee. Ik kwam donderdag van mijn paard af en toen had ik gewoon iets last van de spier aan de achterkant van je knie. Gisteren zou ik naar school en toen struikelde ik bij ons in de gang omdat ik zo snel de bus moest halen. Zat ik daar op de grond en kon ik niet meer omhoog komen. banketstaaf, als er niemand anders thuis is Nu met die brace gaat het nog wel, hoop dat het snel weer over gaat. Moet deze week vanaf donderdag trainen voor Open club kampioenschappen met volleybal.
de grond is hier ook nog steeds knetterhard. Tis hier helemaal wit. Aan de bomen enzo. Ziet er wel leuk uit . Maar dit koude weer hoeft om mij niet zo .
Mooie jurk Jitske! Leuk filmpje Vief. WW loopt al netjes zeg. Grappig dat rennende paardje op de achtergrond Leuke foto's ook! Beterschap met je knie San
Ik heb al gereden, ze liep best lekker. Gisteren kerstgala gehad, dat was wel gezellig. Heb alleen wel hoofdpijn nu
Hebben ze die binnenbak mss nog kortgeleden gesproeid? Onze binnenbak is ook een tikje korstig/hard ... maar dat komt omdat ze er nog niet zo lang in ligt (zand) en we hem met veel water eerst waterstijf hebben proberen te krijgen. Is echt super als ze waterstijf zijn, maar met vorst is het dan weer een risico. Eerste paar dagen was er niets aan de hand, maar sinds gister is ie iets korstig aan het worden
Heb ook leuke fotootjes ... maar ga eerst ff rijden
Ik heb vanmiddag maar even een kort buitenritje gemaakt. Kon nog wel wat stukken draven maar ze was echt gigantisch aan het drammen steeds. Is ook niet gek natuurlijk, heb haar alleen woensdag echt goed kunnen rijden, in de les.
hahah die foto's vief lekker ding scumhier is het ook helemaal wit leuk om foto's te maken
zo heb eindelijk weer op die van mij gezeten heb der in de bak mogen longeren.. en ze heeft 20 minuten lang lopen bokken rennen en stijgeren. wwas echt erg.. maar wel der groote struisvogel EI kwijt haha en daar na nog 20 minuntjes er op gereden was ze ook braaf echt lekker.. weer me vertrouwen terug
Bandje kon vandaag z'n ei ook weer kwijt. Hij komt dan wel buiten met deze vorst, maar echt lekker galopperen en gek doen is het niet .. en aangezien onze binnenbak (15x30m) nog een ietwat kleine ruimte voor hem is om een lekkere voorwaartse galop te maken .. Was hij maar al te vrolijk dat ik naar de manege was gereden om met hem te gaan springen, de eerste rondjes galop daar waren dus ook van z'n jippie-la-di-jé Denk je hem iets engs voor te schotelen met springen (mooie feloranje pionnen onder de hindernis), kijkt die sjappie er niet eens naar Hij vond het onderweg daarheen wel wat eng hoor .. van die witte (rijp vd bomen) en donkere grond die zich alsmaar afwisselden
SORRY !! Dat ik al tijd niks gepost heb.. hier nogal druk, paardjes, vriendje en helaas nogal giga dip in school. Twijfels genoeg. Maar wilde jullie toch nog even dit wensen : (jammer genoeg erg achteruit gegaan door uploaden)
Hallo allemaal, na zo'n 9,5 uur rijden ben ik hier dan eindelijk, in het witte oostenrijk Morgen lekker skieen, heerlijk. Wel helaas vaak in de file gestaan
Gelukkig hebben we hier internet zodat ik jullie wat op de hoogte kan houden
daarna weer geschaatst met een vriendin die zei dat ze niet kon schaatsen maar ze kon het erg goed toen lekker lang op de wii gespeeld en daarna moest ik bambi nog rijden (die vriendin die houdt niet van paarden maar wilde toch wel mee ) bambi was helemaal hyper: na één rondje door de bak stond hij stil en begon hij een soort luchtsprongen maken, bij elke voorwaartse overgang die ik reed ging hij bokken en de ergste was toen er een hond om de hoek kwam rennen (ik was over de diagonaal van hand aan het veranderen) vloog hij serieus minstens anderhalve meter de lucht in en gaf een hoge bok joh ik voelde de schok helemaal in mn rug, toen riep mijn vriendin 'nee hè weer te laat' ze stond foto's te maken en ik had gezegt dat ze als hij bokte oid ze dat vooral op de foto moest zetten. maar daarna was hij nog wel braaf
daarna heeft zij nog even uitgestapt ik vroeg na 3 rondjes om de stal of ze nog een rondje wilde antwoord: ja na nog een rondje dezelfde vraag: nog één rondje dan maar (en dat die niet van paarden houdt )