Is ook wel heel erg koud!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Nu met die brace gaat het nog wel, hoop dat het snel weer over gaat. Moet deze week vanaf donderdag trainen voor Open club kampioenschappen met volleybal. 
de grond is hier ook nog steeds knetterhard.
. Maar dit koude weer hoeft om mij niet zo
.
.
Leuke foto's ook!

lekker ding
en daar na nog 20 minuntjes er op gereden was ze ook braaf echt lekker.. weer me vertrouwen terug

Denk je hem iets engs voor te schotelen met springen (mooie feloranje pionnen onder de hindernis), kijkt die sjappie er niet eens naar 

De jongens
Bandit, Blitz (volle broertje) en Dido
De gebroeders zijn erg close
Twijfels genoeg. Maar wilde jullie toch nog even dit wensen
:

Simmie schreef:Lekkere dikke vachtjes Amber. Staat Fjordy dag en nacht buiten?
.Lappie_Lap schreef:Echt een super kaartje Amber!
?! Dank je !!

) bambi was helemaal hyper: na één rondje door de bak stond hij stil en begon hij een soort luchtsprongen maken, bij elke voorwaartse overgang die ik reed ging hij bokken en de ergste was toen er een hond om de hoek kwam rennen (ik was over de diagonaal van hand aan het veranderen) vloog hij serieus minstens anderhalve meter de lucht in en gaf een hoge bok joh
ik voelde de schok helemaal in mn rug, toen riep mijn vriendin 'nee hè weer te laat' ze stond foto's te maken en ik had gezegt dat ze als hij bokte oid ze dat vooral op de foto moest zetten. maar daarna was hij nog wel braaf
(en dat die niet van paarden houdt )