[SGW] [HK]SGW freaks starten een nieuw seizoen!(deel 6)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

AntheaV

Re: [HK]SGW freaks starten een nieuw seizoen!(deel 6)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 15:15

jeetje Vief, dat is balen!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 15:22

een vaste martingaal heeft de ringen vast zitten aan de neusriem (of soms het bit). Heet ook wel stootteugel.

IndianSummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 15:33

Hmm, das balen Vief! Ach gut
En zo denk ik over biologie.. Ik snap daar de ballen van..

Ik ga de paardjes zo alvast voeren en dan de spullen in de auto pakken. En dan zo lekker crossen Haha! Party!!

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 15:38

iedereen veel plezier, ik ga weg,
duimen jullie voor mij Haha!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 15:39

natuurlijk LZ *LOL*

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 15:39

haha gelukkig!
heeft alleen 1 nadeel het is wel 3 kwartier rijden maar goed

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 15:45

Lielle schreef:
een vaste martingaal heeft de ringen vast zitten aan de neusriem (of soms het bit). Heet ook wel stootteugel.

Aha, die laatste term ken ik wel... Klinkt gevaarlijk.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 16:10

Zo ik ben ook weer thuis van een dag school. Moest weer eens creatief zijn en heb dus een Kulturhus ontworpen. Nou maar hopen dat het wordt goedgekeurd.

@Rowo: Ik zou gaan voor geel/bruin idd.
Voor alle zieken: Veel beterschap, maar met dit weertje komt dat hopelijk snel weer goed!
En voor Vief: Zelfs ik heb de examens gehaald, dus dan kan eigenlijk iedereen het. En de tentamens zijn veel moeilijker als de examens. Ik hoop dat je het toch nog gehaald hebt.

Ik ga zo snel eten en dan naar de baas, moet werken vanavond dus de paardjes hebben vrij vandaag.

Voor degene die vanavond cross training hebben: Veel plezier en we wachten op de foto's

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 16:21

rowo: geel/bruin lijkt me gaaf!

Vief: daar moet je je geen zorgen over maken, de examens zijn zoals al gezegd is makkelijker dan de toetsen. Je krijgt ook sneller al een punt, ook al heb je de vraag verder niet goed. Gewoon alles bijhouden, dan komt het echt wel goed OK dan!

Ik ben weer voor niks naar school geweest, nouja niks, het ging over de profilering en de schoolthema's. Schoolthema had ik eigenlijk al gekozen, nu weet ik het helemaal zeker: "Bewegen en fysieke beperkingen". Je leert dan de symptonen van allerlei ziektes en welke activiteiten die mensen dan nog zouden kunnen doen etc. Dus meer de medische kant Pling (aangezien ik het nog steeds erg jammer vind dat Geneeskunde niet voor mij is weggelegd) Dus daar ben ik in ieder geval al uit Lachen Nu de profilering nog...
Laatst bijgewerkt door andrea16 op 27-03-07 16:28, in het totaal 1 keer bewerkt

jenga_8

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 16:24

OK dan! Hey ff een tipje tussendoor...........
Wil je galoptraining doen bij jou in de buurt, maar je weet niet wat de afstanden zijn...? Kijk op google earth, je kan satelietbeelden van de hele wereld downloaden, en daarop afstanden meten.

Ik heb nu al twee routes in de buurt gemeten van tussen de 2000 en 2500 meter waarop ik met mijn crosshorloge kan trainen.....
vet handig!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 16:28

Handig Jenga!

sgwrijdster

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 16:39

handig jenga
zo ben weer terug van school. was echt een puinhoop vandaag.. er was een meisje gisteravond aangereden en ze kregen dus vandaag te horen dat ze hersendood is. bijna iedereen huilen, was er 1 aan het hyperfentileren. alle leraren waren druk dus les werd er niet echt gegeven..
was best raar hoe je dan alles ziet veranderen om je heen bijna de hele school kent haar(ik niet) en zit allemaal te huilen, best wel k*t maja wat kun je er aan doen...?

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 16:54

Ik viel net in slaap Nagelbijten / Gniffelen

Jeetje sgwrijdster Nagelbijten / Gniffelen. Dat is wel schrikken.

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 16:58

viefdepief schreef:
Net even twee uurtjes gewerkt en nu net weer thuis.
Wiskunde was weer drama. De vragen waren weer zo anders als in het boek en ik snapte er niks van Huilen
Echt maar een paar die ik gewoon zomaar in wist te vullen..
Heb nou al visioenen dat ik op wiskunde ga zakken. k*t, k*t, k#@%*(T Boos! Huilen

Zo maar even naar Lipso. Gisteren niet gereden dus extra veel zin in!
Doei, doei

Komt me bekend voor Verdrietig
Heb ik ook steeds.

Of als ik heel goed leer ergens voor, dan krijg ik juist een onvoldoende Verdrietig
Hoop echt dat ik slaag dit jaar.

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 17:00

De hoefsmid is trouwens bij Uk geweest.. Ze heeft een hoefzweer. Ze liep weer veel beter, maar gister werd het ineens veel slechter. Hij heeft het ijzer eraf gehaald en het weggesneden geloof ik. Dr zit nu een verbandje om Lachen Maandag ijzer er weer onder. En dan kan ik dinsdag als het goed is weer rijden.

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 17:01

Jenga: Ik had op die manier idd ook al mijn 'vaste rondje' uitgemeten. Echt ideaal!
Phoe sgwrijdster das heftig.
Ik ben me gisteren tijdens een bosrit echt helemaal suf geschrokken. We reden met zn drieeen in de bossen toen er ineens drie helikopters vlak boven het bladerdek voorbij kwamen. Ik vermoed dat ze ons niet gezien hadden omdat we onder de bomen reden. Maar het hele spul ging echt ontzettend over de emmer. Ik was blij toen we de paarden weer een beetje rustig hadden, had ze echt nog nooit zo bang meegemaakt. Was ook echt raar een helikopter vlak boven je omdat je dus ook die wind voelt en het echt een ontzettende herrie maakt. Mischien moeten we ze bij de luchtmacht ook even wijzen op de KNHS campagne 'weet wat je doet als je een paard ontmoet' Haha!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 17:01

Hoe ging je AK dan?

Fijn dat je nu weet wat er is met Uk. Maar wel balen.

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 17:04

Jup..

Voor mijn gevoel wel goed. Maarja, dat zegt niet zoveel Haha!

Had mn economie ook terug, er waren van de 18 maar 4 voldoendes Nagelbijten / Gniffelen
Ik had een 3.8 Nagelbijten / Gniffelen

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 17:07

Nagelbijten / Gniffelen Oh oh.. Dat is niet zo mooi..

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 17:11

Vief: Wat balen van je tentamen!

Sgwrijdste: jeetje, wat heftig. Ook al ken je haar niet, het maakt best veel indruk..

Altos: Sunny flipt al als we een paar herten tegenkomen! Gelukkig is alles goed gekomen.

Mijn toetsen gingen vandaag best goed. Voor mijn mondeling had ik een 6.5 Lachen was ik heel tevreden mee, want heb vrij weinig boeken gelezen. Voor mijn economie een 6.1. Ook heel blij, want het gemiddelde was onvoldoende.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 17:21

sgwrijdertje: jeetje dat is schrikken! Wat erg zeg! Ach gut

hilde: balen van je cijfer

Net even op Yentil gereden, ging wel goed Lachen Ga nu nog even op Kameel rijden, ga met hem door het bos. Met yentil niet want dat word toch één grote ramp
Doei!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 17:37

Ik heb net even geregeld dat ik een uur eerder kan rijden (dus van 7 tot 8) Anders ben ik pas half 10 thuis.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 18:06

Netjes Renske!

Poe, dat is schrikken zeg sgwrijdster Ach gut

Haha inderdaad Altos, als we nou met z'n allen even mailen Tong uitsteken

Ik ga zo even hockeyen, we worden vast afgebeuld want zondag krijgen we een zware wedstrijd Nagelbijten / Gniffelen

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 18:52

Fijn dat je toetsen goed gingen Renske Lachen
Hilde: Gelukkig dat het maar een hoefzweer is. Hoop dat Uk weer snel lekker loopt Lachen
Andrea: Succes alvast Haha!

Mijn rijden liep een beetje uit. Lipso had geen zin om mij het makkelijk te maken. Dus na een uur rijden en nog niet precies zoals ik het wou wilde ik net wat uit gaan draven toen mijn vader kwam. Dus niks niet uitdraven nog een halfuur gereden en na 10 minuten ging hij eindelijk echt aan het werk. Dat halve uurtje extra had hij echt even nodig. Want de hele week liep hij er net een beetje tegen aan. Meneer was lekker nat door dat warme weer en het echte werk op het laatst. Schuim zat onder het sjabrak dus we hebben hem lekker gewassen in het zonnetje met van die bodywash en hem een fleecedeken om gedaan. Na het eten dus nog even de deken wisselen.

Was wel tof op het laatst galoppeerde hij zo fijn dat als ik een ophouding maakte hij echt gelijk boem aan de grond stond Clown Ook een beetje richting werkpiroutte gereden en dat ging eigenlijk ook best goed Ja Als ie er dan ook eenmaal is dan is ie er ook wel. Maar het kost wel wat energie om hem eenmaal zo ver te krijgen Knipoog

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 18:57

Fijn dat Lipso uiteindelijk zo goed liep Vief! Cool

Net even met Kameel door het bos geweest. Even lekker gegaloppeerd, alleen is ie zo ongelooflijk sterk, hij gaat er niet vandoor (gelukkig) maar maakt zich wel heel erg sterk. Ook nog even wat boompjes gesprongen en achter in het bos is een heel ieniemini greppeltje en daar ben ik nog een paar keer met hem over geweest. Was de 1e x dat ie een greppeltje sprong en hij deed het heel braaf, keek helemaal niet raar op en maakte ook geen noodsprong enzo. Was dus wel een geslaagde rit Lachen