Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sjaan schreef:Nee ik weet dat het niet simpel ligt.
Maar het afmaken van gezonder dieren schiet bij mij toch echt in het verkeerde keelgat, hoe dan ook.

) hij vertelde me persoonlijk, dat hij met zon afstand niet snel genoeg is in het voorbeen. verder liep muis te veel door en mocht ik NOG harder een keer trekken
ik was helemaal verbaasd omdat ik voor mijn gevoel best grof ben soms 

de les ging wel goed... beetje Albert Voorn stijl, maar Muis reageerde er wel goed op. Hij was eigenlijk best positief, maar vanwege de moeilijke galop een verschrikkelijk moeilijk paard in de rijderij(pfff gelukkig dat ie dat zelf zag en zei
) ik kon in de landing volgens hem mooi snel terug zitten, maar moest wat leren om weer sneller te onspannen. veel buikspieroefeningen doen zei die 
maar ben blij dat ik nog even wat mocht springen van het parcours(en zo ook kunnen laten zien dat ze wel 'goed' kan en wel altijd door gaat
)
Bitwise schreef:Verder staat er ook dat niet besmette stallen in een cirkel van 20 km VERPLICHT geent moeten worden.
.
. 
floor01 schreef:Wollie: in Australie heerst het paardengriepvirus (Equine influenza)

miss_jumpy schreef:toevallig hadden we het over zoonosen, Q-koorts is er een van...
http://www.nu.nl/news/1222942/10/RIVM_onderzoekt_oorzaak_uitbraak_Q-koorts.html
)
Goedemorgen!!