Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!! Scum schreef:Anthea; volgens mij heb je gewoon TE perfect willen rijden
Hoe weet je eigenlijk dat de KNHS je niet heeft afgemeld? Ik heb me nl. ook al 2 mnd geleden af laten melden en onze secetaresse heeft de KNHS wel tig keer om een bevestiging daarvoor gevraagd.
Gewoon voor de zekerheid, want anders zeggen die lui daar straks gewoon dat je je helemaal niet hebt afgemeld en kun je nog een jaartje bij betalen. Ben dus gewoon benieuwd of je dat ergens kon checken?
Hilde_ schreef:
Was vandaag naar de hengstencompetitie in Zuidbroek
(kerstbokaal)
Biem schreef:Anthea: Moppie moet morgen proeffie rijden en spelletje doen(kerstbokaal)
. Hindernis 1 stond heel vervelend. net een stukje van de hoefslag. En op de hoefslag stond een kerstboompje die wel heel eng was. Daar schoot hij voor weg. naja toen waren we de hindernis ook al voorbij. Verder sprong hij super 
Dat was het klassieke parcours, in de grote bak. Er stond een auto in 1 hoek. En allemaal grote bloembakken en kerstboompjes
(ook nog verlicht sommige) En hij ging heel fijn tot hindernis 5. Ik kwam niet in de buurt. Niet dat hij de hindenis eng vond. Maar daarachter ofzo. Ik weet het niet. Naja uitgebeld dus. Maar hij heeft wel weer wat geleerd
. Ik sprong hindernis 1 nog een keer, nou serieus waar joh
wat een sprong 

en heel stoer doen. en het 2e parcours kwam ik die hal binnen, zijn ogen rolden zowat uit zijn hoofd en hij wou eerst de bak al niet door. Hij draaide zich steeds om. Had niet eens verwacht dat ik over hindernis 1 zou komen omdat je dan prezies in de richting van een mega bloembak sprong. Maar menneer vond dat niet eng

Belinda gaat morgen namelijk in het Roze
haha! ze moet om 12:15 rijden, dus ik ken uitslapen
Welterusten!

HIj moet snel verkocht worden, ben dus benieuwd. 

.
.