Woow Lielle, echt gaaf! Zou je het nog een keer doen, of hou je het nu voor gezien?!
@ Floor: ik heb al gegeken bij canter, en ook bij de eventingshop, maar dat is niet helemaal wat ik zoek. Ik dacht mis weten jullie nog een ander adresje..
Ammi, ik zou voor een gewoon effen shirt inderdaad bij normale kledingwinkels kijken, of op de markt of zo. Ik denk dat je dan best wat tegen komt voor niet al teveel.
Scum/Bitwise; gefeliciteerd met de punten en prijzen! Jammer dat de punten van Ienie tegenvielen.
Lielle; gaaf! lijkt me erg leuk dat parachutespringen!
Vief; leuke foto's! en tja, dat vind ik altijd wel als ze iets op de foto zetten wat fout gaat; je kunt dan wel zien of je gevoel klopt met hoe het er ook echt uitziet, maar dat was bij jou iig hetzelfde
Ik ga nu even verder tas inpakken, op naar Aken
*edit* ik heb BZV ook gezien gisteren btw
Laatst bijgewerkt door _Jitske_ op 15-05-06 16:06, in het totaal 1 keer bewerkt
Utah en Bente moeten naar de voorselectie van de veulenveiling.. *of zoiets*.. En de eigenaar was vergeten dat hijzelf op vakantie is.. Nu wou ik 2 wildvreemden met die 2 wegsturen.. Nou over mijn lijk.. Maar goed, nu kan ik dus niet cross trainen
Baal er wel van hoor.. maar om nu wildvreemden met men veulie enzo op pad te sturen.. *bovendien hadden ze de auto en trailer nodig, en zou ik hebben moeten lopen naar renswoude...*
Ik ben weer thuis! Heb heerlijk gecrossoefend Gewoon bij de manege even opgezadeld en daar had Sam gelijk al genoeg te zien. Op maandag hebben de koetsjes namelijk altijd les! Ik was al bang dat ik ze in het bos tegen zou komen maar dat is gelukkig niet gebeurd
Maar met opzadelen zat ie zich wel een beetje aan te stellen. Hij kreeg z'n achterbescherming ook om en anders heeft hij alleen strijklapjes dus hij stond echt een paar minuten als een flamingo maar dan op drie benen
Toen het bos in. Gelijk geprobeert hem er goed doorheen te rijden, zodat ie wel ff door had dat ik er ook nog opzat Maar hij was braaf. Langs het starthok en toen nog een stukje verder gewandeld en in het bos wat gedraafd want het zandpad hadden ze met steentjes verhard Inmiddels had meneer ook wel door dat we wat leuks gingen doen Op het paadje ging hij steeds harder en ook als een halve krab steeds achterom kijken of we niet achtervolgd werden
Op een klein boompje wat ingesprongen en toen maar begonnen bij de dubbel (huisjes). Wel eerst gewoon eentje gedaan en dan voor de tweede afgeslagen. Ging braaf. Ook uit een wat hoger tempo en dan wat terug voor de sprong. Toen rechtdoor gegaan. De eerste keer moest ie wel wat rekken *kreun* maar hij ging braaf door. Wel met z'n oren nog steeds in z'n nek, want hij was nog steeds bang om z'n bol te stoten Maar de keer daarna wist hij dat hij ruim moest en vlogen we er echt doorheen De hindernissen daarna ook meegesprongen. Ging ook zonder problemen. Toen nog even wat gedraafd en nog wat andere sprongen genomen. Nog even op het losrijterreintje (veldje) wat gesprongen en toen weer naar het begin van de cross gegaan en het starthok geoefend. Ging goed! En de sprongen daarna gingen ook goed Toen weer naar de waterbak om eerst het opsprongetje en het kruis aan de overkant van het pad te springen. Ging ook erg braaf! Ook nog even anders om, dus toen hadden we een afsprong. Ook braaf. Op het laatst ging het mooi rustig en wat minder naar vooruitgesprongen.
Toen als laatste nog even de waterbak. Er zat niet meer zo heel veel water in denk iets van 10 centimeter ofzo, maar er was tenminste water! Eerst een keer erin gestapt. Toen gedraaf en toen gegaloppeerd. Daarna het sprongetje ervoor ook meegenomen, ging ook goed.
Toen had m'n vader zoiets van spring nu maar een keer over het boompje het water in. Ik had het nog niet eerder met Sam gedaan, maar hij pakte het goed aan en sprong in een keer het water in (nummer 16) Nog wel een beetje een rare sprong want hij liet een achterbeentje staan.. Nog een paar keer en op het laatst ging het echt fijn. Zakte hij iets meer door z'n achterbenen waardoor de landing veel beter ging Toen ook nog even gekeken of hij de sprong IN het water ook zou doen
Die vond hij wel eng. De eerste keer sprong hij hem gelijk, maar hij zette niet goed af waardoor hij door de boompjes ging. Opzich niet erg, maar Sam vond het wel een beetje eng. De keren daarop brak hij eerst een paar keer uit, maar daarna kreeg ik hem der wel weer over. Was ook wel een flinke sprong dus best lastig. Toen nog twee keer en de laatste keer had hij echt een mooie sprong! Denk dat hij het afzetten in het water gewoon nog een beetje eng vond.
Toen lekker uitgestapt naar de trailer gegaan, afgesponst en weer richting huis gereden
Vanmiddag heerlijk met Marple in de polder gereden! Op het brede galop stuk ging ze op de terugweg zelfs rustig stappen, en we konden op de terugweg ook gewoon draven zonder te vechten over wie er nu het tempo mag bepalen En dat zonder martingale, want die was gesneuveld tijdens mijn vakantie
Lielle: Stoere foto's, en is het voor herhaling vatbaar?
Vief: Ziet er toch niet heel slecht uit. *ik is jaloers op je houding*
CD: Zou ze ook niet zomaar aan "vreemden" meegeven.
Scum en Bitwise: dat wordt poetsen!
Ammi: Leuk dat je hier ook bent! (we hebben ooit eens samen de oefencross/les in Wieringerwerf gereden, denk dat ik daar nog wel een foto van heb)
GvdT: hoe is het met je vinger?
Onide: hoop dat je snel weer kunt rijden.
D-P: dat zal best even een moeilijke periode zijn, veel sterkte!
Las nog dat het met Sprits niet helemaal goed gaat, ik blijf duimen!
Verder heb ik niet alles gelezen, dat ging me te lang duren
Vief, ziet er leuk uit! Waar is dit dan? Ergens waar binnenkort ook een wedstrijd is? Die dressuurfoto's vind ik trouwens ook wel oke en ook ik ben jaloers op je houding!!
Wie weet er nog een leuke naam voor een deken, een cooler, en dan een engelse term die met het weer te maken heeft? (hurricane, breeze, air, twister, tornado, blizzard mistral vallen af )
Leuke foto's Lielle! En veel plezier Jitske en de rest weet ik niet meer..
Zit wel een boer uit BZV in die redelijk dichtbij Leeuwarden woont hoor..is een klant van ons.
Mijn paardje was gister opeens zielig..volgens mij ruzie gehad. Allemaal plekjes, 2 dikke benen en ze liep echt niet lekker. Afgespoeld en vanmorgen was het al stukken beter. Volgens mij is mn shet weer op oorlogspad geweest..
Maar goed, zit braaf op school en zal eens wat doen
Mn kleine pony Miepje is ook heel erg zielig. Het lijkt wel of ze hoefbevangen is. Maar de hoefsmid is gistermorgen ook geweest en die heeft haar ook iets kort bekapt. Dus nu weet ik eigenlijk niet wat het is. of ze daar nu gevoelig van is of dat ze idd hoefbevangen is. Ze is iig stokkreupel aan beide voorbenen... Ze eet wel goed (oud hooi en stro) en is ook niet sloom. Maar een paar dagen in de box houden en kijken of er verbetering in zit. Iemand nog raad of suggesties?