Uiteindelijk gedeelde 9e plek voor mij. Beetje teleurstelling, want had intussen van andere sterke ruiters al complimenten gehad dat mijn proef toch best goed was. Veel ex aequo's ook weer.
Ben wel blij dat het dressuurseizoen erop zit!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
jammer van je tijd maar toch super dat hij zijn eerste cross foutloos uitliep!
We lniet zo tof als je dan nog je dressuur wedstrijd moet rijden
wat vond je nu van de cross? Ik vond hem best pittig voor de 4 jaarse.
en ook van Lene als hindernis rechter
Moet de foto's nog eens bekijken.
Ik had geluk met tussen 2 buien door te rijden. 
maar ja, en de klasse wordt niet verreden, en ik heb deze maand 3 wedstrijden opstaan...
volgende wordt idd waregem.
Wel positief he?

, twas te laat denk ik, maar volgende jaar proberen ze normaal opnieuw. Ze is nu voor de tweede keer gedaan, maar het duurde super lang eer ze door kwam, dus denk dat het nu ook njet zal zijn. Ze mag dan beetje verder tchillen en dik worden van gras
.
maar ja eigen kind schoon kind zeker
haha Vrijdag worden ze gescheiden. Zal drama zijn denk ik maar ja het moet eens gebeuren eh
. Naast mij kan je bijna niet kijken, zit in laatste weken van zwangerschap
. Had de indruk dat de jouwe ook meer dan energie genoeg nog had, maar zeker niet verkeerd vond ik voor B2, zou juist inderdaad met momenten iets 'ronder' mogen lopen.
Ze pakte zo goed aan, trok naar voor, ook op de coffin en trakhener, gewoon uit de foulé gesprongen, die kerk zat ik veel te groot, maar daar maakt ze allemaal geen spel van. 2e water (filmpje op mijn FB) was zo nog heel even schijnbeweging, maar wel een waarvan ik voelde dat ze naar voor bleef denken, en ik was er alert bij, dus dat ging allemaal top. Ik heb van bij het 2e water tot het einde moeten inhouden, had ik haar laten lopen op haar snelheid die ze had in de cross, waren we een minuut te vroeg binnen. Nu netjes 15 sec binnen de optimale tijd en ik had gehoopt toch nog beetje op te schuiven om nog net prijs te hebben maar helaas, 7e pl en er waren prijzen.
. Merendree voor jou?

ik vond 'm in de proef net heel dof lopen, absoluut niet gemotiveerd! Energie vond ik voor zijn doen normaal...
.
. Heb ze echt wel veel aan eigenlijk. Twas een investering maar het toch wel warad tot nu toe. Heb toch altijd schrik van de 'B' merken dat ze achter een jaar op zijn als je ze veelvuldig gebruikt ik slechte condities.
heb altijd ijspoten in de winter.
ze worden niet meer samen gezet nadien. Onze paarden staan zo wie zo niet samen op de weide. Wel naast elkaar met een draad tussen. Eerst zo proberen en lukt het niet dan gaat hij dan mss toch nog weg...