[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

daNiielle_

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 15:21

11 Juli is een leuke dag om te bevallen. *\o/*

Oh bah Texelse zo'n buurmeisje zou ik echt vreselijk vinden.
Wij hebben op stal iemand die heel stil aan komt lopen, en best hard 'hoi' zegt. Schrik er nog steeds elke keer van!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 15:22

Goh, zou ze verhuisd zijn naar Winterswijk?? :+

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 15:36

hahaha Texelse ik vind rekensommetjes altijd erg leuk voor data! Maar de 10e is altijd mijn geluksgetal geweest, heb iets met 10 :+

@ Leli wat sneu dat Brimstone zo mager wordt. Lekker ophalen en er zelf goed voor zorgen :j

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 15:58

Fijn om wat van je te horen Antea! Heel veel sterkte nog, wat een klap heb jij genaakt zeg..

Ik ben ook weer thuis uit Renswoude. Weet niet zo goed wat ik er van moet zeggen alleen dat ie weer flink bezig was en ik blij was met mijn Airjacket en cap. Heb de cross wel uitgereden en nog gezellig gesproken heb met bekenden. :)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 16:01

Je hebt je airjacket toch niet hoeven gebruiken Sannn? :oo -O-
Wat een aap, gelukkig wel een gezellige dag gehad!!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 16:05

hoeveel patronen Sannn?? Balen als het niet ging zoals je graag zou willen, maar daar is het dan ook gelukkig een OEFENcross voor.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 16:08

Vind je wel goed bezig Sannn, je pakte hem goed aan. Jammer van je val.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 16:08

Hoe is het bij jou gegaan Noor?

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 16:11

Jij bent lekker positief Texelse, hoeveel patronen :Y) .
Sannn, wat een gedoe toch steeds. Wel fijn dat je de cross uit hebt kunnen rijden.

MM: ik zat al tijdje te twijfelen over Brim, maar ik dacht dat als die regen eens een keer zou stoppen, dat hij wel bij zou komen. Hij staat nu in een wei met best wat gras, maar heeft toch een opgetrokken buik. Geloof dat hij nu zelfs het gras niet meer kan eten. Hij is nu 32 jaar, het is zo onderhand ook wel een mooie leeftijd. Maar ik vind het zo afgrijzelijk om de beslissing te nemen om hem in te laten slapen. -O- Maar eens kijken of hij weer opknapt als hij wat meer slobber krijgt.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 16:12

Beli kan je niet een weekje.... doen ipv Alice. Kunnen ze hem daar uit proberen en hou jij er zicht op.

Vief welkom terug.

Anthea wat een verhaal en heel veel sterkte.

Iedereen die naar Renswoude is, heel veel plezier en ik hoop dat de paarden braaf waren.

Shanouk, hoe is het nu met Denzel zijn gewicht?

Leli, wat naar van je oudje. Gelijk heb je dat je hem naar huis haalt.

MM en Geert hebben een heleboel geld uitgegeven en genieten van het tuinieren. Alleen niet zo handig dat ze allebei niets mogen en het toch doen ;)

Ik ben vandaag ook even wezen oefenen met laden. Merrie is nog wel eens een aparte, dus volop publiek. Eerste poging ging mis door miscommunicatie, 2e poging, eerst veulen en dan moeders er achteraan. Ik duw Hazel tegen der kont, die tilt der voet niet goed over het blokje en gaat liggen op de klep en ik er half overheen. Paniek bij de toeschouwers maar niet bij die kleine, die wachtte rustig tot ik weer in de benen stond. Daarna merrie nog een keer gepakt en toen liepen ze samen naar boven. Was nog geen 5 minuten werk.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 16:13

Lelieaardje: "echte dierenliefde is op tijd afscheid nemen" hoe moeilijk ook. En als de beslissing genomen is, knappen ze weer even op, zodat je gaat twijfelen, doen wel hier wel goed aan? En als het dan achter de rug is, dan blijkt het vaak toch wel een beetje (te) laat geweest te zijn. Sterkte met de oude baas.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 16:15

Mooi dat het laden zo goed ging Roos. Het is een prachtig veulentje.

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 16:19

Roos, dat is weer spannend geweest. Ze kunnen inderdaad zo platliggen als de bodem "opeens" omhoog gaat 8-) . Wat lief dat ze zo braaf op jou bleef wachten!
Ik doe inderdaad altijd eerst het veulen en dan loopt moeps meestal meteen mee. We zijn ook maar met z'n tweetjes, dus dat is altijd wat behelpen.

Texelse: Brim was eigenlijk al een flinke tijd super vrolijk, dus ik had het wegbrengen alweer even van me af gezet. Maar even kijken of hij hier weer fit wordt. Ik heb vorig jaar een merrie weggebracht waar ik eigenlijk amper een band mee had en daar was ik al meer van onder de indruk dan ik verwacht had. Wil er niet over na denken hoe dat met Brim gaat zijn -O- .

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 16:19

FE, wat kl0ten voor Arie!
Marijke, hier rijden ze altijd rondjes 'om' het huis met de auto. Om het woonhuis heen gaat niet, maar achter wel. Als pap en mam op vakantie zijn gooi ik het hek ook altijd dicht, dan mogen ze, als ze blind zijn en het niet vanaf de straat hebben gezien, lekker 25 meter achteruit rijden zonder ruimte om te draaien. Leukste is als ik dan de garage ook dichtdoe en nog iets voor het pad naar de brokjessilo zet, mogen ze zo'n 50 meter. Heb ook een hekel aan pottenkijkers.
Heey Anthea :wave: goed om zo ook weer iets van je te horen. Mocht je nog hulp nodig hebben, je kunt altijd bellen/smsen hoor! Je cap zag er echt verschrikkelijk uit
Danielle, wat een pechdag. Stiekem wel lachwekkend :o
Mo, foto! Klinkt leuk
Texelse, wat een actie met die trap :')
Leli, wat sneu voor Brimstone!
Sann :(:)
Roos, als zoiets met rust gebeurd gaat het meestal ook wel vrij snel!

Hier een wisselend dagje. B foutloos en 7e prijs met 71 stijl. L sprong Beau gruwelijk, ik reed voor een hindernis langs omdat ik die lijn mooier vond, en Beau dacht dat ze over die hindernis moest. Trok er echt op aan. Toen had ze de aandacht niet meer op tijd bij de sprong die wel wel moesten hebben en zijn we dwars door de hindernis geklapt. Ik heb de wereld van boven en onder gezien, hoeven die op 2cm bij mij langs kwamen en toen zat ik op de grond. De binnenkant van mijn cap is verschoven ofzo, heel apart. En natuurlijk viel ik weer op mijn hoofd en klapte de cap op mijn neus. Alles lijkt goed maar ben wel extreem dizzy, misselijk en kraam nog meer onzin dan normaal uit. Eventjes in de gaten houden.

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 16:21

ooooooohhhhhhhhhh Mirthe :oo :(:) .

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 16:25

ben even blij dat ik je alleen "op papier hoor" Mirthe :D :+

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 16:29

Hihi Texelse! Het is allemaal zo snel gegaan maar tijdens de val lijkt de wereld eventjes stil te staan. Ik baalde vooral, het ging zo mooi! Jammerrrr, volgende keer beter :+

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 16:30

Anthea fijn weer een bericht van jou en wat moet dat een vreselijke val zijn geweest
Mistid gefeliciteerd met je prijs in de b en jij ook al zo een nare val
San wat vervelend dat what weer een apenkop was
Mm kan de tuin gaan barricaderen

Ik kom net van de kapper vandaan en ben helemaal blij met hoe het nu zit. Morgen zal het wel weer gewoon zitten maar nu zijn er losse krullen in gefohnt en zijn de puntjes met een uitwasbaar spulletje met een roze gloed gemaakt. Volgende keer wil ik het weer verven maar ik weet niet of ik lichter of donkerder wil dus daar moest ik eerst even over nadenken van de kapper. Wel echt fijn om weer een kapper te hebben die weet wat ik wil terwijl ik dat zelf niet helemaal weet

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 16:32

Foto Joki :D ben heel benieuwd naar die roze gloed!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 16:34

Foto Joki!!! Ik ken iemand die van de kapper kwam met een mislukt kleurtje. Was een beetje lila. Geen pan. Zij naar de drogist om een verfje om het zelf over te doen...... was het groen!!!!! Daarna heeft ze het geloof heel kort geknipt :D

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 16:38

Hihi, een collega van mij ging van heel lichtblond naar donkerbruin/zwart. Dat werd na 3x wassen ook groen :+

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 16:43

Foto lukt me niet, maar ik heb het spul ook gekocht dus ik zal voor de meeting wel en poging wagen om het er weer leuk in te krijgen ;)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 16:57

@ Roos hahaha we moesten deze http://www.promofolder.nl/nl/winkels/Pr ... -ola-53003 eerst in elkaar zetten, dat staat nu en net werden we gebeld door mams, die had het vogelschieten (houten vogel!) gewonnen, met zo'n luchtbugs dus op zo'n ding knallen en wie hem er af schiet is schutterskoning... mijn lompe mama heeft dus van alle kerels gewonnen en nu moeten we dus eerst een borrel komen drinken. Mochten dus niet verder in de tuin hoewel er nog amper wat klaar is.. maar morgen komen paps en mams de tuin doen. :+
Laatst bijgewerkt door muts_marijke op 07-07-12 16:58, in het totaal 1 keer bewerkt

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 16:58

:o helemaal vergeten dat Sannn zo'n rotdag had gisteren en dan vandaag een stout paard :(:)

Mirthe, wat ben je ook een kamikazepiloot. Doe je wel een beetje boel voorzichtig met jezelf. Je hebt maar 1 lijf en dat moet nog wel een jaar of 50 mee.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 17:01

Roos, ik pas wel op maar heb elke keer van die knullige ongelukjes. Hier konden paard en ik eigenlijk weinig aan doen.