Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
daar boven heb je je EB nodig
moet hij je idd ontdooien
twas dus al licht!
.
voor evelien
). Parcours stond vooral heel kijkerig, overal reclameborden. Eerste rondje ging ontzettend twijfelend maar ze bleef wel springen (met behoorlijk veel aanmoediging van mij
) en heeft alles laten liggen. Tweede rondje begon ze al veel fijner maar op 2 wilde ze toch weer gaan twijfelen maar met een tik ter aanmoediging was het twijfelen helemaal over en werd ze zelfs enthiousiast. Ze was alleen wat makkelijk waardoor we 2 balkjes hadden, maar mijn instructrice en ik zijn erg tevreden want ze bleef doortrekken en luisteren tegelijk, changeerde keurig, kwam niet terug in de dubbel en keek nergens meer naar en die balken kwamen puur omdat ze het te laag vond.
We lazen net al dat er een ongeluk gebeurd is in Oudkarspel, hopelijk valt het mee zeg!

Tis een mooi dingetje, wel heel klein! 
[EA-TK-AP] TK bruin Passier Gemini en Vantaggio hoofdstel + Myler bit
Wil vanavond nog ff rijden dan Zeusje wassen en morgen hebben we 2 L1 proefjes staan. Heb er onwijs zin in en hoop dat hij zich een beetje gedraagd. Met deze warmte heeft hij het meest last van zijn neus-pollenallergie
dankzij Toby wel
jij weet ook niet van ophouden hè? Heb je nu weer pijnstillers voor de rest van het weekend?
maar iedereen heeft er alles aangedaan dat ik kon rijden.