Eef ook lekker verbrand! Roos met een C rijbewijs mag je maar tot 7500 kilo daar boven heb je je EB nodig Karen mooi rondje! Noor arme kato en tyla! Lau succe vandaag Karen mooi flimpje lekker ding hoor schimppie! JN brokkenpiloot, doe je wel voorzichtig met je zelf! Mo ijs koningin moet hij je idd ontdooien
Was vanmorgen om half 5 thuis twas dus al licht! Nu richting het strand met factor 30 en 20 op zak Vanavond jack rijden, en me spulllen halen en klaar maken voor morgen!
Noor en Margreet: sterkte vandaag.. TG: leuk paardje die schimpie! En je stuurt hem netjes rond, daar kan ik alleen maar jaloers op zijn . JN: bikkel! Een breuk hebben zonder het te merken..
Zo paardjes lekker in de wei. eerst bay gelongeerd daarna zoeff en toen uurtje les gegeven wat ook heel goed ging. misschien straks nog evn op ponyconours kijken. meisje (die altijd op mijn pony heeft gereden) moet nu 1e keer springen met hun eigen pony. ben benieuwd heo het gaat.
Noor & Margreet, sterkte vandaag! Jij bent een harde Benthe! Klinkt niet fijn Evelien!
Wedstrijdgangers en Oudkarspelgangers veel succes & plezier!
Ik ben alweer terug van concours. Beau liep het BB foutloos en een prijs en in de B had ze een balkje. Niet slecht voor de eerste keer B. Ze liep ook een stuk sneller dan de vorige keer maar op het eind kwamen we een paar keer wat dichter, al zie je dat niet heel duidelijk op het filmpje.
Mistid gefeliciteerd met je wp in de B en fijn dat het zo goed ging Evelien dat is echt niet fijn
BB ging heel aardig. Bij het losrijden begon ze erg drammerig en daarna had ik even teveel controle (ik ben gewend dat Ferrose de laatste 2 passen regelt en ze wachtte volledig op mij), best lastig dat losrijden zonder instructrice (die moest zadelen) maar toch wel een paar zeer fijne sprongen gemaakt (ja volgens mijn instructrice ben ik het hoofdstuk van kostte wat het kost erover komen voorbij we moeten nu mooie sprongen maken ). Parcours stond vooral heel kijkerig, overal reclameborden. Eerste rondje ging ontzettend twijfelend maar ze bleef wel springen (met behoorlijk veel aanmoediging van mij ) en heeft alles laten liggen. Tweede rondje begon ze al veel fijner maar op 2 wilde ze toch weer gaan twijfelen maar met een tik ter aanmoediging was het twijfelen helemaal over en werd ze zelfs enthiousiast. Ze was alleen wat makkelijk waardoor we 2 balkjes hadden, maar mijn instructrice en ik zijn erg tevreden want ze bleef doortrekken en luisteren tegelijk, changeerde keurig, kwam niet terug in de dubbel en keek nergens meer naar en die balken kwamen puur omdat ze het te laag vond.
gr_roos
Geplaatst: 04-06-11 13:56
corien, C + CCVB mag je tot 40 of 50 ton met bakwagen. Trekker oplegger is CE.
Komt net trauma aan. Ongeluk met losspringen. Hopelijk loopt het goed af. Ga niet kijken ,kan daar niet tegen. Klinkt niet goed hier. Correctie,was op weg naar hindernis 1.
EvelienH
Geplaatst: 04-06-11 14:04
Jeetje wat erg! Las je bericht net al in het Oudkarspel topic.
Goeiemiddag! Ik ben net terug uit Renswoude. Was gezellig We lazen net al dat er een ongeluk gebeurd is in Oudkarspel, hopelijk valt het mee zeg!
@ Mirthe, netjes voor de eerste keer! @ TG, Schimp is gaaf! @ Eef, hopelijk valt je zonnesteek mee. Ik ben ook wel een beetje verbrand van de week en vandaag weer, niet fijn!
_Noor
Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-11 16:12
Middag! Eef, voorzichtig aan hoor met een zonnesteek! Daar kun je nog heel lang last van houden... spreek uit ervaring
Wat erg zeg van dat ongeluk in Oudkarspel
Ga zo even een uurtje slapen, heb barstende koppijn. Daarna eten, cross lopen, Jer rijden, spul poetsen.. juliie kennen het verhaal wel.
Veulentje had trouwens nog een beetje een moeilijke start. Moeders is waarschijnlijk staand bevallen waardoor ze niet precies wisten hoe laat hij geboren is. Maar hij in ieder geval nog niet gestaan en gedronken. Nageboorte kwam er erg moeilijk af. Dus merrie gespoten, gemolken en met een slangetje naar binnen. Arm beessie. Nu gaat het gelukkig goed Tis een mooi dingetje, wel heel klein!
@ Eef Beterschap. Helaas heb ik er ook ervaring mee. Meestal voel je je na het overgeven beter maar ja dat wil niemand @ Mistid Goed gedaan met Beau. @ Tg Gave Schimpie. Heeft er hele mooie sprongen bijzitten.
Ik heb vanmorgen beide schimmels gereden. De merrie op de manier van donderdag en die ging lekker sjouwen. De ruin was voor de 3e keer sinds een maand en die dacht even Totilas na te doen. Vanaf 1e drafpas enorm los in zijn lijf waardoor de benen alle kanten opgaan en doorzitten echt niet kan. Jammer dat hij dan in de mond sterk wordt. Op goede dagen kan hij heel goed lopen en verbaasd hij iedereen weer. Daarna nog hard om Gio gelachen. Die heeft als new best friend de skippybal. Hij duikt er zo op en kiept gewoon om. Hilarisch gewoon
@ Benthe balen zeg van je voet. Hopelijk gaat het snel beter. Wel kalm aan doen he. @ Karen wat is schimpie leuk! En wat springt hij goed. Ziet er echt netjes uit. @ Noor en Margreet sterkte vandaag. En wat leuk die namen zo van de veulens. @ Mendy lekker dagje voor de boeg dus. Geniet ervan. @ Corien jee das laat, dan ben ik echt knetter brak ook als ik niet eens gedronken heb. @ Evelien wat balen dat je je niet fijn voelt. Zonnesteek kan goed met dit weer. @ Mirthe netjes gereden dus met Beau ! Gefeliciteerd met je prijsje en je wp. @ Joki dat klinkt als een geslaagd en tevreden dagje! Lekker. Dat is ook wel een keer fijn toch. @ Gr_roos vreselijk. Hopelijk loopt het goed af. Hoe is het met de ruiter? Al iets gehoord? En met het paard? @ Noor sneu voor de merrie. Gelukkig lijkt het nu beter te gaan. @ Caro wat leuk dat Gio zo speelt met de skippy bal. Is leuk om naar te kijken.
Ik heb gewerkt en zit nu binnen te wachten tot de zon weg is. Wil vanavond nog ff rijden dan Zeusje wassen en morgen hebben we 2 L1 proefjes staan. Heb er onwijs zin in en hoop dat hij zich een beetje gedraagd. Met deze warmte heeft hij het meest last van zijn neus-pollenallergie
Zo, mijn voeten zijn weer schoon Benthe, had je een breuk Eef heeft last van de zon.... En dan heb je nog wel binnen gewerkt Noor, succes met de voorbereidingen! Marijke, succes morgen! Mirthe, Beau begint het spelletje dus te begrijpen?
Renswoude was gaaf!! Goed nog gezien, Tg nog gesproken en billy bijna niet herkend dankzij Toby wel
Sim
Geplaatst: 04-06-11 18:52
Mootje schreef:
Renswoude was gaaf!! Goed nog gezien, Tg nog gesproken en billy bijna niet herkend dankzij Toby wel
Je vergeet te zeggen dat ik zei "he, is dat Dorien niet?" Renswoude was supergaaf en erg gezellig gehad met de dames!
Ben van vandaag met cross lopen van de wal af gesprongen en daarbij mijn knie heel erg verdraaid en een hoop gekraak. Zag er heel slecht uit. Gelijk naar de ehbo en arts erbij. Kreeg gelijk startverbod. Zware pijnstillers gekregen en verband erom. Na lang praten mocht I'm even proberen of ik op een paard kon en als dat lukte mocht ik rijden. Rijden ging gelukkig, dus startverbod ingetrokken en hetje gereden. Die heeft mij er echt doorheen gesleept en liep super foutloos. Wel tijdfouten maar alsnog 8ste prijs!! Maatje heel rustig gereden. Pijnstillers waren uitgewerkt en dat was te mermen. Gelukkig wel foutloos!!!
Haha nee maar komt goed. Maar heb zoveel hulp gehad van iedereen, echt zo geweldig! Ook bij de omroep werd nog omgeroepen dat ik groot respect verdiende maar iedereen heeft er alles aangedaan dat ik kon rijden.