Vind die rubbere zooltjes niets... Het is nu even behelpen, maar sneeuw gaat vanzelf hopelijk wel weer weg en en komt dan ook niet meer terug!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

In landen als Oostenrijk hebben blijkbaar veel paarden die zooltjes tegen sneeuw klompen.
Ik dacht eerst ook dat ik vanavond niet op concours kon, maar de wegen zijn hier nu prima te doen. Dus ik ga wel, rij nog rustiger. Maar gisteren ook naar club gegaan dat kon ook.

Hier ligt een cm of 4 en ze verwachten vanmiddag nog eens 5 tot 10cm.... En dat te bedenken dat ik gisteren al blij was dat ik veilig thuis gekomen was! Van strooien lijken ze hier niet te hebben gehoord!

EvelienH schreef:
)
. Ze hadden wel flinke ijsklompen, maar die kon ik er goed uitkrijgen met de hoevenkrabber en een enkel drupje heet water. Jer was druk in de weer met zo'n bal, helaas kon ik er geen foto van maken!
Hoe was het afgelopen met de stagair trouwens

Moet zeggen dat het er wel allemaal netjes en vriendelijk uit ziet. Maar 3 weken zadelmak en dan over een tijdje al VSN lopen. Nee das ook niet mijn manier 
Vnvd ga k toch rijden, laat ik ze dan wel ff weer uitrazen.
Wel balen hoor, aangezien vrijdag mijn vrije dag is!