Wat een nare berichten inderdaad hier allemaal, voor degene die hem nodig hebben
.En inderdaad de sneeuw is hier ook weg, maar nu nog erg veel water en de vorst die nog wel in de grond zit.
Gister kwam ik thuis en ging gelijk de stallen mesten. Ik had Jipje losgegooid in de binnenbak met de 2.5 jarige. Nadat de stallen klaar waren gegeten, kwam ik terug staat Jipje op 3 benen. Heeft hij weer zo debiel gedaan, dat hij zijn ijzer er helemaal scheef onder had zitten
De lip van het ijzer zat in zijn hoef en dat deed goed zeer natuurlijk. Gelijk de smid gebeld en die kon gelukkig gelijk komen. Ik ondertussen Jipje op de spuitplaats gezet, kijk ik naar zijn andere voorbeen heeft hij daar zijn hoefbal eraf geklapt
Ik was het ff helemaal zat. Alles schoongemaakt en in de animalintex gezet in de hoop dat hij er niet weer bloedvergiftiging door krijgt. De smid heeft zijn ijzer eronder uit getrokken, toen heeft hij met die voet nog in een bak met soda gestaan om ook uit zijn hoef het vuil te weken en toen het ijzer er maar weer onder. Gelukkig zag het er vanmorgen nog wel aardig uit. Hopelijk blijft het goed gaan.

Dus heb het nu alsnog super druk!!
.

.