Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SGWOllie schreef:Als er geruimd wordt zul je toch weinig keus hebben ben ik bang Wuppie....![]()
Al zouden ze aan mij ook een zware dobber hebben....
miss_jumpy schreef:tsja, dan zou het ruimen dus noodzakelijk kunnen zijn bij ziektes die snel verspreiden en waarvoor geen enting bestaat, maar nu er wel enting bestaat zou dat schandalig zijn.
Als er geen enting bestaat zit je wel met een dilemma trouwens, want hoe erg preventief ruimen ook is, wat als het de enige manier is om verdere verspreiding van een ziekte te voorkomen??
Scum schreef:miss_jumpy schreef:tsja, dan zou het ruimen dus noodzakelijk kunnen zijn bij ziektes die snel verspreiden en waarvoor geen enting bestaat, maar nu er wel enting bestaat zou dat schandalig zijn.
Als er geen enting bestaat zit je wel met een dilemma trouwens, want hoe erg preventief ruimen ook is, wat als het de enige manier is om verdere verspreiding van een ziekte te voorkomen??
Maar dat dilemma is er nietEr is wel een entingsmiddel.
Sjaan schreef:Ik lees dit en er komt gelijk weer van alles bij mij boven borrelen.
We hebben een stal vol koeien thuis. Alsjeblieft laat iedereen toch is wakker worden. Waarom afmaken als er geent kan worden... ik kan er nog steeds niet over uit.
Maar goed het economische plaatje schijnt belangrijker te zijn dan het in leven houden van gezonder dieren.