[SGW] [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mosh

Re: [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 21:30

Lielle schreef:
En nu ben ik weer weg, wil nog even geen bokt doen

Nouww vertel hoe je weekendje zonder paard en bokt is geweest
Hihi

@ BT : Dat is best handig Alleen als iets stuk gaat mis je meteen alles

@ RK : Erg is dat he! Zulke mooie paarden en dan nog zo rukken en plukken Bah! Oké ik rijd ook wel eens dure paarden en mijn eigen paard is er ook 1 van...maar ik werk wel voor alle spullen die ik voor koop en ik zal ook altijd mijn best moeten blijven doen om een net proefje te rijden,hoe goed mijn paard ook is
Maar evengoed gefeliciteerd! Het moet wel een goed gevoel zijn om al die ** ruiters achter je te laten

Mosh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 21:33

Misschien zitten Gomir en Bento op dit moment ook lekker na te genieten

Nouja ik ga maar eens uitmesten Van uitstel komt afstel zeg ik altijd maar!

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 21:37

@BT Voor een mooi bos en mmoie ruiterpaden, kun je ook dichterbij ( op slechts een halfuurtje van je stal. Nl in Gaasterland, je kunt de auto met trailer mooi parkeren bij de manege van Harich.
Ik ga daar zelf ook regelmatig heen. (we kunnen er wel een boktbosrit maken:P )

reeskees

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 21:39

Twinkie schreef:
Nouja ik ga maar eens uitmesten Van uitstel komt afstel zeg ik altijd maar!

Stel niet uit tot morgen, wat je uit kunt stellen tot overmorgen

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 21:40

heey,,

ben net terug van het trainingsweekend (HTC) was echt heel leuk en leerzaam
heb alleen meer 3 uurtjes geslape vanacht

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 21:45

Heej Kim, wat houdt dat precies in dat HTC?

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 21:49

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 21:53

dat is wat makkelijker

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 22:11

Leuk kim En die slaap haal je wel weer in

Scum: jammer van die punten. Echt een net-niet-dagje zo te horen

Lielle: fijn dat het leuk was in Den Haag! Weekendje geen paarden is ook weleens fijn

BT: fijn dat Twinkel zo braaf was buiten

Twinkie: Ik weet nog dat je toen in Opmeer reed met twinkle. Jullie glommen helemaal toen! En twink stak er helemaal zijn tong van uit
Wat een superpunten zeg! Zowel jij als je zus! En ik ga even in de gaten houden of dat interview hier ook in de krant komt. Zal wel alleen in jullie regio zijn, maar is wel leuk iig!

Vief: gefeliciteerd!

Reeskees: ook al zo'n goede dag gehad zo te horen! Nette punten hoor. En die dressuurmiepen lopen nu misschien wel heel hard te blaten dat je de jury omgekocht hebt (die hoorde ik laats ergens, vond ik toch wel grappig )

Mijn dag was super!
Merrie sprong in het B foutloos en een balkje in de barrage. Ze was wel gruwelijk kijkerig en een beetje terug aan het denken, maar ze bleef wel heel braaf doorlopen. Net niet meer bij de prijzen, maar wel tevreden
Kiepte er onderweg nog wel bijna af op hindernis 3 Zat halverwege de nek, maar ze deed gelukkig haar hoofd omhoog ipv omlaag De hindernis ervoor was een zwarte oxer met van die vierkante balken en een zwart bord erin, daar sprong ze heel simpel overheen 3 was een simpele steil, kwam ietsje groot en ging iets licht zitten(anders volg ik haar niet en bij deze kan dat wel ). Toen kwam er dus nog een krabbel In de barrage had ik een voorwaartse afstand naar de dubbel, maar die pakte ze niet aan. Toen kwamen we met een krabbel zo dicht dat we er op 2 kleine galopsprongen doorheen gingen en viel de achterste balk van de uitsprong.

L(HC) vond ik toch wel spannend, want het stond allemaal best kijkerig en aan de maat. Maar ze sprong echt super! Kon haar nu weer iets brutaler rijden en ze wilde weer blijven lopen. Kwam eigenlijk doodsimpel foutloos naar de finish met mijn springpony (en dat rennerige lijkt aardig over )

Toen nog een hele tijd gewacht op het M, was wel gezellig, maar het duurde toch wel erg lang...Ik wilde eigenlijk wel naar huis. De merrie had zo fijn gelopen dat ik dat gevoel niet wilde verpesten, maar daar was de rest het niet zo mee eens.
Dus toch maar gewacht en gaan rijden met Ot Er stond een mooie proef voor het M, redelijk op maat, mooi technisch en toch fijn te rijden.
Met losspringen had ik niet zo'n goed gevoel, kwam heel consequent steeds ietsje dicht. Maar Ot pakte wel weer super aan op het voorterrein In de ring bleef hij eigenlijk net zo fijn lopen en we waren eigenlijk zo het parcours door.
Nog foutloos ook dus toen moesten we nog een rondje Barrage sprong hij ook weer heel fijn. Kreeg een pechfoutje op de insprong van de driesprong, maar verder super! Was nog derde met Ot
5 seconden sneller dan de nummer 2, nummer 1 heb ik de tijd niet van gehoord

Heb dus wel een goede dag gehad vandaag
Drie rondjes gereden, drie keer foutloos (en barrage alle twee de keren een foutje)
Vooral Cheeka heeft weer een hoop bijgeleerd!

Die van Bento sprong ook heel goed(tweede rondje, eerste heb ik niet gezien) Ze moet alleen volgende keer maar net doen of er nog een hindernis komt na de laatste

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 22:21

lekker Gomir!! klinkt allemaal erg simpel!! weet je nu tenminste dat je 2 toppers op stal hebt staan

RK: ja idd dat zei iemand van stal ook, manege van Harich? is dat gewoon manege Gaasterland?! nou moeten we idd maar eens daarheen! Dijkgatbos is misschien 50 minuten, dus dat valt mee! en aangezien wij bij het dijkgatbos woonde, kan ik het schimmeltje thuis(boederij) even neerzetten en een rondje wieringermeer doen er staan namelijk nog 2 wedstrijdpaarden daar

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 22:36

RK; super zeg! gefeliciteerd!
Twinkie; ook super! ook gefeliciteerd!
gomir; fijn dat het lekker ging, en toch netjes 3 x foutloos!
Het gaat goed met de bokkers dit weekend

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 22:38

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 22:44

Ik ben er net weer van een dag visite, was erg gezellig. Mijn oom kwam nog met een dikke stapel Bit's aan dus ik heb voorlopig weer wat te lezen

Iedereen gefeliciteerd met de winstpunten en prijzen!!

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 22:49

Trouwens Scum en Bitwise, balen van de punten

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 23:17

andrea16 schreef:
reeskees: welk restaurant, ik woon namelijk redelijk dicht bij Dalfsen, het Roode Hert?

De Klomp in Vilsteren Op het landgoed Vilsteren.
Een behoorlijk chique tent )voor mijn doen dan dus
Zoveel drinkglazen, borden en bestek, dat je geen eens weet waar je wat voor moet gebruiken...
Wel een beetje oude l*llentent, waar je niet teveel lawaai mag maken tijdens het eten... Allemaal van die mensen die volgens mijn iedere avond bridgen
Maar het eten was lekker

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 23:21

heeft iemand de link van ons vorige topic?!

Bento1988

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 23:25

Van harte gefeliciteerd voor alle prijzen en puntenrijders!

Lielle: lekker uitgewaaid in Den Haag?

Miel vandaag in Lisse gesprongen. Gomir gezien op haar kleine, dappere merrie.
Gefeliciteerd met je prijs in het M

Hierbij mijn verslagje:
Vooral in het eerste parcours vond ik dat Miel nog wat meer op zijn eigen benen moet lopen. Ik moest er vooral na de sprong erg aan werken om meteen weg te rijden bij de sprong. Ik zou graag zien dat hij zelf wat beter in een mooi tempo blijft lopen, en niet loopt te joekelen met overkruist enzo, want voor dat soort geintjes heb je onderweg echt GEEN tijd
Het fijne aan Miel is dat hij wel heel zeker is en eigenlijk altijd springt, maar niet erg (echt niet) zuinig is op zichzelf waardoor hij regelmatig met gekleurde verf aan de hoeven de ring uitkomt

Maar goed, een mens kan niet alles hebben, dus een redelijk fijne rit met 1 balk op de laatste sprong maar wel 1 winstpunt

In het progressief hetzelfde: 1 balk op de laatste sprong.
Zowel mijn stalgnootje als Gomir zeiden beiden dat het (dit keer ) niet aan mij lag en dat de afstand precies klopte, dus na veel nadenken hou ik het op lompheid des paards

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 23:34

Tja Bento, ik kan uit ervaring zeggen dat sommige schimmels niet zo zuinig op zichzelf zijn.....misschien dat ze daarom ook altijd het aller-smerigst van stal zijn

Gomir: gefeliciteerd!!! Klinkt goed zeg!

Bento1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 23:36

marieketencate schreef:
Tja Bento, ik kan uit ervaring zeggen dat sommige schimmels niet zo zuinig op zichzelf zijn.....misschien dat ze daarom ook altijd het aller-smerigst van stal zijn

Gomir: gefeliciteerd!!! Klinkt goed zeg!

Ontdekken we hier een causaal verband??
Als ik dat geweten had, dan had ik natuurlijk nooooit een schimmel gekocht

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 23:38

Bento; toch gefeliciteerd met je ritten en je winstpunt!
Britt is met springen ook niet zo zuinig op haarzelf, af en toe wel, af en toe niet, met cross kijkt ze meestal wel meer uit (nee, pony's en paarden weten echt niet dat die hindernissen vast zitten )

Bento1988

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 23:40

Dank je wel Jitske!

Krijg je ook strafpunten als je bijvoorbeeld een breekboom sloopt? }>

Mosh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 23:41

Camouflage
Mooi dat je fijn hebt gereden Gomir..!
Ga je nu L springen met Cheeka?
Volgens mij komt het intervieuw op de sportpagina van het NHD.. Die zit denk ik gewoon bij de gewone krant
Bento; klinkt heel bekend,een balk op de laatste hindernis! Ben je iig niet de enige

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 23:41

Volgens mij wel
Maar weet het niet zeker..

Bento1988

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 23:45

_Jitske_ schreef:
Volgens mij wel
Maar weet het niet zeker..

Oh oh

Twinkie: gaaf van je zus! Misschien kun je het stukje hier publiceren, dan kunnen we gezellig meelezen.

Mosh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 23:48

Goed idee
Ik ga nu lekker slapen.Morgen als ik opsta ligt als het goed is de krant op de mat

Weltrusten allemaal!