[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

_lautje_

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 21:19

Maakt neit uit. Ze is 20 geworden en was dit jaar gust. Ze heeft dit jaar nog mooi bij ons buiten gestaan en met mijn paarden gespeeld. De komende winter was haar denk ik zwaar gaan vallen en dat wil ik haar niet meer aandoen.
Beestje heeft 15 prachtige veulens gegeven (nooit een misser ertussen) in haar leven.
Heb nog wel gedacht een goed tehuis te zoeken waar ze nog wat jaar op de wei kon of als buitenrit paard, maar ik vind niet dat ik zo behoor te bedanken.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 21:24

Jeetje PB, dat is niet zo leuk :(:).

Ik heb net clubles gehad. Niet zo lang gereden. Ze heeft een druk weekend gehad. Dus maar even rustig aan gedaan. Morgen maar even rondje om denk ik :). Vind ze vast wel leuk.

Mijn defence vandaag ging wel goed :D. Viel heel erg mee. Geen idee wat voor punten we krijgen. Maar we hadden wel een goed gevoel. Konden overal wel antwoord opgeven. Weet niet of het was wat ze wilde horen. Maar toch. Helaas zal het nog wel 2 weken duren voor ik te horen krijg of ik dit module gehaald heb :=.

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 21:30

Dat is erg vervelend PB, maar heeft ze wel een fijn leven gehad. Andere worden dertig jaar maar hebben wel 10 jaar bij de dierenarts doorgebracht! maar toch :(:)

Shanouk: ik weet helaas hoe het is als je ouders scheiden... en hoe frustrerend dat kan zijn Y;(

Voor de vakantie een nederlands pw gehad, ze waren mij dat alleen vergeten door te geven := maar dat maakte niets uit want ik had het hoogste punt een 9.5 :):) schroeft mijn wiskunde/scheikunde weer een beetje op :roll:

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 22:03

Jeetje pb dat heb ik helemaal gemist!! sterkte zeg!!

Snoek je staat op de lijst in lisse voor zaterdag om te springen!! :?

Jeetje wel erg lage punten zeg dikke verlies punten!! sorry hoor maar voor de B, mag een jury wel wat schapelijker zijn!

Heb lekker gereden, was wel erg koud op stal, allen met rijden hutste het zweet van me voor hoofd :o

Nu lekker richting bed :)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 22:13

Die jury heeft het woord schapelijk niet in haar woordenboek staan. Het is ook niet te volgen hoe zij jureert. Tijd voor pensioen!! Jammer dat de knhs niet kijkt hoe iemand jureert.

Pb sterkte. Mooie leeftijd maar het blijft slikken na zoveel jaar.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-09 22:21

CoriienRN schreef:
Snoek je staat op de lijst in lisse voor zaterdag om te springen!! :?

Ik had het al gezien! Heb me twee weken geleden al afgemeld, maar ze zijn me denk ik vergeten eraf te halen. Heb er nog een mailtje tegenaan gegooid :)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 22:29

Caroline, nou idd vind het echt schandalig!!!
Had het er vorige week nog over met me inctructeur, dat de B gewoon Zo zwaar word gejureerd dan dat een paard : in de hand gestelt moet zijn, zien en willen de jury's toch een paard in de krul zien!!!

Snoek ja idd, zag het dus denk gooi even een balletje op hier ;)

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 02:02

Euuh.. goeiemorgen inmiddels :P ,

@Caroline: Gefeliciteerd zeg met je 1e plaats daar!! :D Balen van die losse hoefwand :\ , duurt vaak lang om er weer vanaf te komen..
@PB: Wat naar van Hottie, en dan ook nog een tentamen :(:) , wat had ze dat ze de winter niet meer ging trekken?

Soms vraag ik me af hoe lang die ouwe van ons nog mee gaat :) .. Hij is 27 jaar en nog topfit, is wel dun (als je ziet wat hij te eten krijgt := .. ), glimt je tegemoet (heel het jaar rond een volbloedvelletje!!) eet nog top zijn brokken en hooi, draaft nog rad in de rondte ondanks zijn enorme overhoef, beresterk, maarja.. veranderingen kan hij niet meer hendelen, dan schiet hij in de stress, hij staat nu op de Bachdruppels om te ontstressen.. Hij heeft overigens een enorme bult op zijn buik zitten, die elk jaar groter wordt, dit heeft ie al vanaf zijn 14e, een eiwit bult, maar 3 weken terug was de bult pijnlijk.. en dat is die nooit geweest := , de DA komt deze week enten en dan laten er gelijk naar kijken... Zijn moeder werd 34 jaar, zijn tante 32 jaar...

Net gewerkt, nu richting bed.. Morgenochtend lekker op buitenrit :) .

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 08:41

Moge :D

Lotte die is al oud idd zeg!! vervelend van die bult :)

Ga nu richting werk. Bye bye

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 09:58

goeie morgen!

PB, :(:)

Ik heb net de paarden weer naar buiten gegooid, ze braken namelijk de stal al af...
Gister brak Wiso mijn mam ook af, ze ging heel hard van de trailer en is gewoon over haar heen gelopen omdat ze ook nog eens direct door rende richting manege...
Gelukkig kunnen we er nu allemaal heel hard om lachen, mam is alleen heel erg blauw, en Wiso liep gister op les ook nog eens fijn

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 10:05

Goeiemorgen!
@PB: :(:) Veel sterkte! Het blijft toch altijd naar zo'n beslissing.
@BVW: Wiso had er dus duidelijk zin in! Gelukkig kunnen jullie er nu om lachen en blijkt het allemaal mee te vallen.
@Caroline: Gefeliciteerd met je 1e plaats in Barchem! Een mooie afsluiter van het seizoen zo!
@WL: Altijd moeilijk met die oudjes he. Hopelijk kan de DA uitsluitsel geven over de bult en heeft het oudje er minder last van.
@Kim: Fijn dat je les en je verdediging goed gingen.

Ik heb eindelijk mijn verslagen allebei af. Ga ze zo inleveren op school, moeten voor 12 uur worden ingeleverd. Daarna door naar stage, want heb vanmiddag nog een vergadering :(

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 10:41

Goedemorgen

@bvw Ik heb 2 van die bulldozers. Walsen gewoon door je heen als je niet oplet.
@jn fijn dat je ze af heb. Is vaak een hele opluchting.
@WL Hij liep gisteren niet gevoelig of kreupel. Ik baal er enorm van. Hij heeft nu 2 grote gaten in zijn hoeven. Ik heb hier geen ervaring mee en heb gisteren het maar eens opgezocht op internet. Nou daar wordt je niet vrolijk van...

Ik ga zo naar de paarden. De ruin even thuis rijden. Dan rondje CC in Emmen en vanavond lesgeven. Lekker druk programma. Ben nu werkloos maar nog geen dag thuis geweest. Nog even en ik heb het te druk om weer te gaan werken haha.
Cross Barchem was een super afsluiting. Ik ga volgend jaar maar Markelo en Westerbork nog B starten en dan op zoek naar een mooie wedstrijd om over te stappen naar het L.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 12:07

Ik kom net bij de stal. Het wordt geen wedstrijd voor mij. De ruin kan zowiezo niet mee en nu trek ik de merrie behoorlijk kreupel uit de stal. Linksvoor komt zij de bocht amper om. Wedstrijd afgezegd en ga nu maar eens de smid bellen want hier ben ik niet blij mee. Misschien vernagelt of zo :+ .

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 15:07

Goedemiddag!

Caroline: Dat is balen zeg!! Hopelijk is het niet te ernstig :(:)
PB: :(:) Het blijft toch altijd moeilijk zo'n beslissing
JN: Succes vanmiddag nog op je stage
Kim: Fijn dat je les en defence goed gingen :)

Gisteravond clubles gehad en ze gaat steeds beter lopen. Ik was er wel nog bijna afgevallen :+ Ik was aan het galopperen en ze galoppeerde echt superfijn. Ik wou na de bocht de lange zijde oprijden en ze gaf me daar een megabok! Ik dacht echt: Hier ga ik...Volgens mij schrok ze van zichzelf want ze ging meteen terug in het tempo. Als ze nog iets had gedaan dan lag ik er echt naast. Daarna liep ze wel weer fijn :)

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 17:37

haha anthea! Maf paard ;)
Balen Caroline! Hopelijk is het niet ernstig en loopt ze binnen de kortste keren weer vrolijk rond

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 17:59

Mooi dat je verder fijn gereden hebt Anthea :)
Caroline, balen zeg!
Bianca, jij moet je paarden dus nog een beetje opvoeden! :P

Ik zit midden in tentamenweek. Heb er nu 2 gehad en dat ging wel aardig. Morgen en vrijdag nog tentamens en daarna echt weekend, er ligt dan tenminste niks meer van school!
Vanavond nog een vergadering van het werk. Omdat Sint en Kerst er weer aankomen, moeten er nog wat punten besproken... we zullen zien.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 18:12

voeding krijgen ze wel, nu nog de opvoeding :P

mijn tentamenweken beginnen nu pas... ik ben dus nog lekker bezig met leren...

veel plezier met de vergadering,de decemberdrukte is onderweg :P

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 20:26

Caroline @ ja dat was ik en :(:)

PB@ :(:)

even bijgelezen

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-09 21:47

Goedenavond!
Vorstin heb ik vandaag weer gereden, en die ging weer helemaal super! Echt heel fijn :D
Ze liep gelijk lekker over de rug, en had zin om te werken. Hopelijk blijft ze zo. Ik was vandaag iig weer helemaal happy met mijn paard :+:

Ben benieuwd hoe het met TeeGee is. Die is nu natuurlijk in Amerika!

Balen Caroline :(:)
Haha, gek paard Anthea :P Gelukkig bleef je zitten
Succes met de rest van de tentamens Rosalie!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 21:51

@marit wat was dat voor een bult? Een abces of zo. Ik zei nog tegen mijn groom. Gave pony zonde van die bult. Kon het geen kwaad dan zo crossen?

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 22:38

Goede avond!
Carolien vervelend zeg!!!
Snoek lekker zeg, dat je weer een fijngevoel hebt met vortin :D

TG hoe is het daar???

Ik ga op bed :wave:

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 22:48

Wij hebben al een berichtje van Karen (TeeGee) gehad in een ander topic. Ze is veilig overgekomen en gaat dit weekend zelfs al op concours. Ze zal zich 1 deze dagen vast nog wel ff melden :j

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 22:54

Leuk dat ze al wat van zich heeft laten horen! :)

Ik ga zo weer op bed, morgenochtend nog wat schoolwerk afmaken en dan 's middags weer een tentamen..

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 22:55

Leuk zeg!!
Bij wie en hoe lang loopt ze daar op stal? TG :P

Ik ga ook op bed :z

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 23:04

CoriienRN schreef:
Leuk zeg!!
Bij wie en hoe lang loopt ze daar op stal? TG :P

Ik ga ook op bed :z

Ze is er bij Darren (met de moeilijke achternaam) en zal voor Kerst weer terugkomen :)

Edit: Darren M. Chiacchia http://eventrider.com/index.html
Laatst bijgewerkt door malloesje op 03-11-09 23:05, in het totaal 1 keer bewerkt