Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
. Vind ze vast wel leuk.
. Viel heel erg mee. Geen idee wat voor punten we krijgen. Maar we hadden wel een goed gevoel. Konden overal wel antwoord opgeven. Weet niet of het was wat ze wilde horen. Maar toch. Helaas zal het nog wel 2 weken duren voor ik te horen krijg of ik dit module gehaald heb
. 
maar dat maakte niets uit want ik had het hoogste punt een 9.5
schroeft mijn wiskunde/scheikunde weer een beetje op

,
Balen van die losse hoefwand
, duurt vaak lang om er weer vanaf te komen..
, wat had ze dat ze de winter niet meer ging trekken?
.. Hij is 27 jaar en nog topfit, is wel dun (als je ziet wat hij te eten krijgt
.. ), glimt je tegemoet (heel het jaar rond een volbloedvelletje!!) eet nog top zijn brokken en hooi, draaft nog rad in de rondte ondanks zijn enorme overhoef, beresterk, maarja.. veranderingen kan hij niet meer hendelen, dan schiet hij in de stress, hij staat nu op de Bachdruppels om te ontstressen.. Hij heeft overigens een enorme bult op zijn buik zitten, die elk jaar groter wordt, dit heeft ie al vanaf zijn 14e, een eiwit bult, maar 3 weken terug was de bult pijnlijk.. en dat is die nooit geweest
, de DA komt deze week enten en dan laten er gelijk naar kijken... Zijn moeder werd 34 jaar, zijn tante 32 jaar...
.
Veel sterkte! Het blijft toch altijd naar zo'n beslissing.
Het blijft toch altijd moeilijk zo'n beslissing
Ik was aan het galopperen en ze galoppeerde echt superfijn. Ik wou na de bocht de lange zijde oprijden en ze gaf me daar een megabok! Ik dacht echt: Hier ga ik...Volgens mij schrok ze van zichzelf want ze ging meteen terug in het tempo. Als ze nog iets had gedaan dan lag ik er echt naast. Daarna liep ze wel weer fijn

Gelukkig bleef je zitten

CoriienRN schreef:Leuk zeg!!
Bij wie en hoe lang loopt ze daar op stal? TG
Ik ga ook op bed