Zit nu op school. Ben al vanaf 12 uur vrij, maar heb om kwart over 4 een briefing ofzo. Great.
Wat balen Kim.
dacht dat ie nou toch wel wat beter zijn best zou doen maar nee..Balen van je punten LZ, wel mooi dat je fijn hebt gereden.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

dacht dat ie nou toch wel wat beter zijn best zou doen maar nee..
Nu moesten wij ook zijn deel presenteren
Hij is vannacht ter observatie weer naar Utrecht gebracht, en hij heeft een verstopping. Ik geloof dat hij wel redelijk goed is, maar het is zo balen! Ik hoop dat ie er snel weer bovenop komt 

andrea16 schreef:Ik kreeg net een telefoontje dat de moeder van een teamgenoot is overleden, ze had borstkanker... Al 2 of 3 keer overwonnen maar nu is het wel erg snel gegaan.
kan er over mee praten..
, jong meisje zat helemaal op de praatstoel en ze is zo onzeker en ozo gek op Wolin.. Dus samen Wolin gepoetst en Wolin staat nu met staarten en vlechten op stal ("Hiawatta Wolin"
). Wolin heeft staan kroelen met het meisje
.
. Hij vertelde mij dat die jongen het waarscheinlijk toch niet gaat redden hier op school. hij heeft namelijk niks van het vorige moduul gehaald, en is nu ook amper op school. Die leraar zei tegen mij dat ik naar mijn Tutor moest gaan voor een gesprek en dan naar de moduul coordinator. Om te vragen of ik alleen verder mag met het project (of samen met de jongen die wel wat doet, maar dus zonder die vervelende kerel). Het probleem is alleen dat de 2 jongens vrienden zijn. En de één de anders er waarscheinlijk niet uit zal kicken. De leraar vertelde ook dat op deze manier die jongens alles op het laatste moment gaat afraffelen, en we het dus straks toch een keer moeten bijwerken nog, maar dat ik het dan alsnog moest doen omdat hij er dan waarscheinlijk niet meer is omdat hij dit moduul ook niet gaat halen zo.
, nou ben benieuwd.
!
Sterkte!
...
goeiemorgen
.
Succes vandaag..
), Wolin even mesten, los en longeren en dan misschien vanavond nog even rijden als ik nog puf en zin heb. Maar dan is ze in ieder geval maar vast gedaan
. Lekker vroeg, dus niemand op stal. 

Alleen ligt er nu mega veel water overal. 

Vanmiddag les met Uk. 

geniet er maar van.