Hilde: Gefeliciteerd met je wp's en prijzen!

Hier valt het wel mee met het weer, vanochtend wel regen maar nu droog! Eventjes pauze en zo weer verder met leren!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Zal vanmiddag ff een foto maken... 

. Heb het echt super koud
, ik duik eerst even onder de douche.
. En de tweede proef 2e met 188 punten
! Super tevreden dus met haar tweede wedstrijd
.
Martine__ schreef:Netjes Hilde! Je was toch 4 keer 2e ofniet?
. 
!! Gefeliciteerd allebei.
Ze was zenuwachtig toen ik haar op stal had gezet. Stond gewoon bij haar flank en bil helemaal te trillen. Had ik nog nooit zo bij haar gezien alleen een keer in de trailer. Ze is soms zo lekker onverschillig maar aan de andere kant ook weer heel gevoelig. Er stond een ander paard in de andere schuur en misschien dat dat toch anders was dan anders. Moest de DA voor komen..
Maar dat ging ook heel braaf. Zat er net helemaal goed geïnstalleerd en toen ging ze.. Eerst in de drafje weg en toen in slowmotion met haar rug helemaal rond sprong ze door de bak.. Niet gemeen kon prima blijven zitten. Galopje links, changementje volte hier, figuurtje daar.. Was echt heel idioot. Na een poosje vonden we het allebei wel weer mooi en stond ze met een lichte druk op de teugels zo boem stil om vervolgens weg te stappen alsof er niks aan de hand was
Het ging ook echt niet hard maar het was gewoon heel grappig. Na deze rek en strek oefeningen liep ze trouwens echt super fijn
Ondanks de regen heerlijk gereden.
Ga dan BB in springen in Gasselte op een zandbodem. Voor de BB hoefde je geen coupon in te leveren dus dan kan ik mooi alvast meedoen, kan ze vast wat ervaring opdoen op vreemd terrein
.
,
..
..
Ik mee om (uiteraard) te groomen en te helpen op het voorterrein en ander meisje mee voor de foto's
...
Schijnbaar zit 'ie lekker in z'n vel!
, gekkerds..
Ga dan maar eens lekker paardrijden en leren voor de examens.. Moet vanavond nog even oppassen
ging lekker
Toch 6-1 gewonnen
.
CoriienRN schreef:Welke les ga je ing?