Het mag wel sneeuwen, maar dan moet het ook echt GOED sneeuwen... Minstens 10 cm. Maar niet meer zo erg als toen in 2005 dat wij dagen zonder stroom zaten, dat hoeft nou ook weer niet.
pff ik ben weer een beetje opgewarmd.. net geschaatst op de ijsbaan in Valkenburg (natuurijs ) was erg leuk, ik moest wel weer nieuwe schaatsen want uit mijn oude was ik al uit gegroeid
Ik bedoelde het niet boos hoor.. Gewoon dat ik het wel heel erg braaf vind heo ze het oppakt. Sorry dat het zo overkwam.
Haha nee vatte het ook niet zo op maar denk maak het even duidelijk
mijn pink doet zeer, vooral mn nagel, dikke rode rand zit er onder zette een enter binnen, en die sprong ineens een eind de lucht in, en toen bleven er 3 vingers achter t touw hangen, volgens mij is mn pinknagel dubbel gegaan.. doet gemeen pijn
TG, wat je paard heeft is een schimmel die heel erg rond gaat. Tenminste wij hebben er erg veel last van gehad. Iedere dag behandelen met imaverol. kans dat het nog een tijdje veel heviger wordt dat dit. Maar als hij heeft gehad is hij er voor 2 jaar ervan af. Dan hebben ze zoveel antistoffen aangemaakt. Het is wel heel erg besmettelijk. Dus zou opletten met andere paarden. Maar moet er wel bij zeggen sommige paarden krijgen het heel erg en sommige nooit. En let ook oed op jezelf. Ik heb het namelijk op mn arm gehad en onze DA. Jeukt vreselijk.
Wolletje is echt super braaf Vief! Dat springen ook, even kijken en dan hup doorspringen Zo was Bandit gelukkig ook, ben ik heel blij mee
Nou mensen d'r is een wonder geschiet! Ik heb eindelijk m'n gladlederen chaps !!!!!! We waren in februari bij Divoza (Petri) begonnen, nadat dit voor de 4e keer in november nog niet goed was zijn we naar Bosgra gegaan en daar Cavallo's besteld. Nu is het in 1x goed Daarna nog ff doorgereden naar Divoza voor een nieuw wedstrijdjasje, nu is m'n tenue weer compleet. De laarzen/chaps en rijjasje waren aan vervanging toe qua maat. Heb ze nog tijdens m'n ponytijd aangeschaf (zo'n 5/6 jaar geleden) en ik ben helaas toch nog ietsje in lengte gegroeid
Heb veel foto's en filmpjes voorbij zien komen. maar ben de rest beetje vergeten.. Wij hadden ook gister kerstbal, was ook wel gezellig.. Ga morgenochtend even lekker rijden
Pffff, ik ben moe! Gisteren feestje gehad op school Ze hadden alleen bier, wijn en fris en het bier en de wijn smaakten totaal niet. Dus toen zijn we overgegaan op een mix van sinas en wijn wat nog een beetje te doen was. Alleen dat viel ons allebei niet zo goed, was vandaag wel flink brak Gelukkig belden ze van werk dat ik niet hoefde te komen vanavond, het was heel rustig. Dat kwam me wel even mooi uit!
Zometeen maar even naar de verjaardag van m'n oma, ben benieuwd hoe lang ik m'n ogen open kan houden..
Vief: Leuk filmpje zeg, dat wordt een crosser, kan niet missen!
Vief: heel leuk filmpje, wat braaf zeg. Ik zou willen dat die van mij zo rustig bleef........ Jitske: sjiek hoor!! Ziet er leuk uit.
Zo even lekker warm worden bij de kachel en misschien straks nog rijden, het is behoorlijk mistig en koud, brrrrrrrr.
Ik kan nog steeds niet in de buitenbak rijden dus dan maar weer naar binnen, van het weekend maar even een ritje in de natuur maken op fietspaden e.d. anders is het geen doen.
Bedankt PB. Andere paarden op stal hebben nergens last van en volgens mij heeft ie ook geen andere paarden aangeraakt. Ik hou het in de gaten, dank je!