[SGW] [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 17:52

Wat fijn dat je wedstrijd zo lekker ging SJAAN

Ik ben ook weer net terug, mijn wedstrijd ging ook lekker
Met losrijden liep ie wel lekker alleen met het losspringen ging het niet heel fijn, hij sprong een beetje weg naar links, waardoor we ook vaak in de verkeerde galop landde..
Maar hij luisterde verder wel fijn. Eerste rondje was ik foutloos, hij kwam overal mooi bij, heb hem twee keer heel zacht met zijn hoefjes over de balken horen gaan

Toen de barrage, er zater er niet een zo heel veel in, denk een stuk of 8 van de 30 ofzo. Had van te voren al bedacht dat ik niet meer alles of niets zou doen, maar gewoon wat beheerster, zo dat ik iets meer tijd had om hem te plaatsen. Was wel een goed idee, want de barrage ging heel netjes, soms had ie nog iets meer op het achterbeen gemogen en had ik nog net iets beter mijn buitenhand erbij moeten houden, maar het ging netjes en foutloos
Uiteindelijk bleek ik met mijn 38.?? nog eerste te zijn geworden
Er waren er nog twee met 35 seconde, maar die hadden beide een balkje.

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 18:04

Weer een pagina erbij

@ Jitske, hoe is het eigenlijk met de pony van je zusje? Is ie er nog??

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 18:45

Halloooo zo halen we die 500 pagina's nooit

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 18:48

Chantal Goed gedaan
Vief gefeliciteerd!!

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 18:55

Heej Rens Dankje
Hoe was je party gisteren??

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 19:03

gefelciteerd Vief!! doe je weer top!!

ik heb vandaag een buitenrit gemaakt, ze is gewoon super braaf, maar zodra ze mag...dan is ze ook niet te houden

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 19:11

gefeliciteerd vief!! Ik heb met mijn vriendje en een hond een wandeling gemaakt! Was wel leuk! wel een beetje koud!

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 19:22

Fijn dat ze zo braaf is BT
Is inderdaad wel lekker wandelweer

De moeder van mijn vriendin ligt nog steeds in het ziekenhuis. Ze moesten haar been opereren, er scheen wel wat fout te zijn gegaan Maar uiteindelijk was alles toch nog goed gekomen. Alleen kan Rachels moeder haar voet nog niet bewegen
Ze moeten nu nog gaan onderzoeken hoe dat komt en of het tijdelijk is ja/nee...

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 19:32

mijn party was zeer geslaagd
Alleen moet wel vaak aan Roel denken.

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 19:41

Ohww..

Net even Emmy aan de telefoon gehad, die moest vandaag ook springen voor de selectie in Haarle. Scheen echt super te zijn gegaan, Q was zo mooi rustig, zelfs de mensen aan de kant hadden al zoiets van huh is dat Q??
Maar wat bleek, was ze te rustig hadden ze 1 seconde tijdsoverschreiding

Wel erg zielig voor Emmy want ze had met haar andere paardje in de B ook al 1 seconde tijdsoverschreiding
Maar verder wel super tevreden, Emmy zei nog van en ik had mijn horloge nog wel om gedaan, ik snap er niks van dat ding ging gewoon niet af 20 meter voor de finish

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 20:36

haha vief echt een emmy-uitspraak
Maar wel super toch. Beter dat Q rustig was.

Ik ben niet meer gaan rijden vandaag. Was even helemaal down, maar nu gaat het wel weer. Niek heeft me er boven op gepraat

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 20:36

Het is wel bar rustig hier...

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 20:58

Ja valt mij ook al op

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 20:59

ik ben er weer
Vief; pony van mn zusje is er nog ja, laatst zijn er nog mensen uit Zweden wezen kijken, maar volgens mij gaan die dr niet kopen
gefeliciteerd van vandaag, goed hoor!
Sjaan; super zeg! hopelijk blijft ze zo fijn springen! slim dat je de barrage hebt afgezegd
reeskees; ja hoor, als het met die van mij lukt moet het met die van jou ook lukken een M2proefje te rijden
Marieke; haha, en hoe reageerde Pico? Maar gaat ook wel lukken met jou en Pico hoor,
Weet niet of Pico wel wil stilstaan? Britt eerst iig echt niet! maar dan ook echt niet! of omhoog, of achteruit, of opzij, of rondje draaien ofzo, maar nooit gewoon stilstaan, en nu moet ik van draf zo stilstaan en staat ze gewoon vierkant stil en blijft ze stilstaan
mijn verslagje nog even van gisteren:
Eerst moest ik nog iets van anderhalf uur wachten, mn zusje moest eerst, toen gaan opzadelen en halfuurtje ofzo losgereden (ik had 's ochtends al les gehad) in het begin liep ze echt vervelend te doen! Toen heb ik haar even duidelijk gemaakt dat ik daar niet zo van gediend was en toen was het goed eerste proefje 152, ze was nog wat onrustig en ze sprong over in contragalop 1 keer, 2e proefje ging wel wat beter, wat minder onrustig, en 156 punten (dr reed toch een mooie hengst mee!)

Nou, dan meteen ook maar een verslagje van vandaag
Vandaag dus clubwedstrijd gehad, moest eerst om half 1 dressuren, iets na 10en reden we hier thuis weg, mn zusje moest kwart voor 12 ofzo rijden, ook vandaag niet te lang losgereden (aangezien ik gister al 2 x had gereden) ze was lekker soepel en lekker los in dr hals (onze bak is nu wel behoorlijk zwaar, niet echt fijn, is wel jammer, eerder was de bak nooit zwaar..) toen mn proefje, was echt tevreden, had echt lekker gereden, gebroken lijnen in contragalop konden nog netter en wat meer ontspannen en de keertwendingen zijn ook wel eens beter gegaan, maar verder ging het wel goed Nou, toen nog springen, eerst stond het behoorlijk laag, later stond het gelukkig wel hoger toen ik moest, gewone parcours foutloos en toen de barrage, ook foutloos en het snelst (goh, hoe kan dat toch, heb toch zo'n slome pony ) Iets later was de prijsuitreiking, bleek ik nog 6e prijs met dressuur te hebben met 162 punten en 1e met springen , en ben nu dus ook clubkampioen springen want vorige clubwedstrijd had ik ook al gewonnen met springen
Volgende clubwedstrijd kan ik niet meedoen, --> Indoor SGW Wanroij

Mosh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 21:01

Mijn mooiste herinnering is denk ik de eerste M wedstrijd op mijn C ponytje [***].Dat was in Opmeer.Wij oefenden toen nog niet zo hoog in de springles want Jan zei altijd 'Twinkletje kan het wel' en ik dan Nouja we waren dus foutloos, en 1e (van de 1 haha) maar ik voelde me toe wel heel trots want mijn kleine ponytje sprong toch maar wel even over die kastelen

Vandaag had ik een dressuurwedstrijd!! Heel hard geoefend natuurlijk Mijn zus deed ook mee in de B en ze had ook haar L1 paard mee voor het eerst na zijn blessure.Haar L1-proef ging echt heel netjes! Af en toe konden er nog wat dingen netter maar ze was wel heel tevreden.Daarna moest ze vóór mij starten in de B,dat ging heel goed vond ze.Toen was het de beurt aan mij.Mike liep een beetje te hangen en ik reed ook een beetje slordig *Schaam* De 2e proef ging super! Het halthouden ging netjes,hij liet eindelijk eens zijn middendraf in de proef zien en ook de galop voelde goed aan!

Ondertussen had ik alweer heel wat paarden voorbij zien gaan.Wat ben ik geschrokken van het niveau van rijden van veel mensen zeg!!
Verkeerde galop in de L2..mensen die gewoon constant naar de manen keken (dat is niet overdreven) De punten waren er ook niet naar eerlijk gezegt.

Inmiddels was de prijsuitreiking van de L1 geweest.Mijn zus Daphne was 2 keer 1e! 158 en 163 punten.
Daphne werd geintervieuwd door de krant over haar werk etc bij Gerrit Deen! Erg leuk dus,ik hoop dat Gerrit het leest morgen
En voor de mensen in Noord-Holland; Noordhollands Dagblad

Toen nog een tijd wachten voor de prijsuitreiking van de B (er was iemand even vergeten dat ze een wedstrijd had ) Ik vond het erg spannend want Daphne had ook netjes gereden.Natuurlijk even afwachten van wat voor paarden de jury houd
ik was 2 keer 1e met 156 en 170 punten!! Echt super. Mijn instructrice,die de prijs uitreikte,zei al dat Mike (Topper) zijn naam eer aan deed Oeh ik ben echt heel trots

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 21:03

Jitske --> jij hebt echt een superweekend gehad

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 21:04

Twinkie --> Ook al zo goed
De bokkers hebben het wel even super gedaan dit weekend!

SGWuppie

Re: [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 21:05

Vief gefeliciteerd!!!

Chantal: fijn dat je weer rustig aan kunt gaan springen en dat het dan ook meteen zo lekker gaat!

Jitske: goede resultaten hoor! En nee, Pico staat voor geen meter stil in de proef, is ze veel te ongeduldig voor! Misschien kun jij het haar leren?

Ik heb gewoon een saaaaie dag gehad, zou eigenlijk gister gaan springen met allebei en vandaag naar Ysselsteyn, maar ik heb alles af moeten zeggen, het schiet niet op zo

Nou ja, als ze voor Chaam maar weer goed zijn he...

oja, ik heb een mooi klein fluwelen doosje gekocht waar ik mijn vriendje eens even mee ga laten schrikken
in plaats van een ring zit er een oudejaarslot in

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 21:12

Hahahaha je moet z'n reactie eigenlijk filmen marieke, kunnen we ook meegenieten

@ Jitske, gefeliciteerd super gereden hoor!
@ Twinkie; jij en je zus ook al zo lekker gereden, ook gefeliciteerd

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 21:13

whaha das een goeie marieke

jitske gefeliciteerd
jij ook Twinkie!! dat zijn nog eens leuke punten!
ik wist trouwens helemaal niet dat Star een blessure had wat had die?

ik kan me nog goed herinneren dat Lennard met Twinkle reed ik moest altijd tegen hem hupsen

je moet toch even het interview scannen of op de foto zetten...heb geen NH dagblad meer

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-05 21:18

wat balen zeg van Maartje! Ik had al wel gehoord dat er hier in de buurt weer veel gestolen werd.
Den Haag was gaaf, wel heel stormachtig gisteren! Maar we hebben heerlijk gegeten, en een super weekend gehad.

die brief had ik ook trouwens

proficiat Jitske!

BT, beste proef etc komt nog een andere keer

Scum, jammer van de punten

En nu ben ik weer weg, wil nog even geen bokt doen

Mosh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 21:20

Ja laat ik maar eens die stomme scanner instaleren Ik heb het nu al een jaartje uitgesteld

Star had een kromme pees Hij heeft niet echt kreupel gelopen ofzo,maar Daphne heeft hem meteen teruggetrokken en verder rustig aan gestapt.Ze is nu ong. 4 weken weer echt aan het rijden!

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 21:23

Heej Allemaal,
Jemig wat heeft iedereen weer goed gereden in dit weekend.

Laat ik zelf ook nog maar een duit in het zakje doen. Ben ook 1e geworden met m´n volbloed reespaard. Had nog 2 winstpuntjes nodig in de L1 om naar de L2 te kunnen. Laat het nou net 168 punten zijn...
Ben eigenlijk de laatste wedstrijden ook best wel erg verwend met 161, 182, 169 en 170 pnt
Moet dus nog een proefje L1 hobbelen

Trouwens best grappig als je aan het losrijden bent, zie je allemaal van die zenuwachtige dressuurprikkers hun dure dressuurpaarden aanelkaar (of eigenlijk uitelkaar) rukken en plukken. Komt er zo iemand met n ex-renpaard, springzadeltje erop, korte beugeltjes, mexicaanse neusriem, en dan ook nog 1e worden. vet gaaf!!

@ Jitske: we zijn nog niet helemaal M2 hoor eh ik bedoel nog helemaal niet

@ BT fijn dat je ff een lekkere buitenrit hebt kunnen maken. Waar ga je dan heen? richting sneekermeer?

@Vief super van je parcours!!

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 21:23

oh oke! dat wist ik niet! wel ontzettend goed van der om hem terug te trekken!

ik heb ook een scanner staan uit het jaar 0, ik kan die alleen aansluiten als ik via internet een speciaal programma vindt voor XP heb het nog nooit gevonden...
maar nu hebben we een alle in 1 geval

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 21:25

gefeliciteerd RK!!! dat zijn nog eens goede punten en helemaal geweldig hoe!!
we zijn ff naar mijn huis gegaan, dus gewoon een stuk ring gepakt! het is hier echt beroerd buiten rijden! binnenkort maar eens naar het dijkgatbos!!

hopelijk geven Bento en Gomir straks ook goed bericht van hun concours in Lisse
Laatst bijgewerkt door Biertabje op 18-12-05 21:35, in het totaal 1 keer bewerkt