zijn er bij jullie paarden die altijd hevig zweten?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En Ferro heeft hem in de L vlot binnen tijd kunnen lopen, zelfs bijna te vroeg, en hij is toch een vrij zwaar paard
Zweet ook erg snel.

ze kan los in de stal geschoren worden. Nu staat ze wel nog super kort in haar in tegenstelling tot vozzie die staat echt al dik in zijn haar. die zal wss nog voor waregem mogen geschoren worden :s
af en toe lesgeven is leuk maar de wekelijkse sleur ben ik na tien jaar wel zat. Maar je was de enige die ik kon bedenken die in de buurt zit en ook eventing gericht (goed) les geeft. Wou ze niet iemand aanraden waar k zelf niet achter staat
.
(9 met beurtenkaart). Andere stal waar ik stond vroeg 15 per keer
en kwaliteit tja... der is een reden dat ik er niet meer sta
Dan ben ik nog beter af richting bree.meersen of ra.nch
ik zal er wrs nog niet zijn als je moet rijden maar ms kruisen we elkaar nog wel op de parking. T weer mag wel wat beteren
dit jaar ms wel eens overwegen nu ze thuis staan maar ik toch semi fanatiek wil rijden... als het zover komt zal ik jullie advies dus wel kunnen gebruiken. Pony is bij vorige eigenaren wel nog geschoren geweest als ik t mij goed herinner, zonder veel drama.
.
! Hopelijk blijft het morgen droog
dus zal toch vroeger dan voorzien Icaro op pension moeten zetten vrees ik. En de winterpaddock weer uitspannen voor de shetjes.

komt goed! Have fun!