Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
?
Ben nu nog even bij mijn ouders. Even bijkomen, gister na het eten vertrokken en 15 uur in de auto gezeten (wel handig we kunnen nu alle 4 rijden, dus dat schoot mooi op) maar wel een beetje gaar nu 

)
Hoeveel concerten hij al heeft moeten missen is niet grappig meer te noemen. En nu kan ik dus in mijn uppie Joey naar Ommen brengen, niet leuk dit.
Ik heb er een hekel aan als mensen onaangekondigd langs komen en ze moeten al helemaal niet naar binnen gaan gluren!

Ze is nu dus op dieet. Ik wil binnenkort de osteopaat er nog even bij hebben, er lijkt niets aan de hand maar vind het wel even fijn als ze wordt nagekeken.
Gelukkig had draakje niks. 
Ik kan mij voorstellen dat je je super verveelt, omdat je nog niet zoveel kunt doen! Hopelijk ben je er snel weer bovenop (in tegenstelling tot wat de artsen verteld hebben)!
Vandaag ben ik een grote kluns! Het plan was uitslapen en vanmiddag een keer rijden.. maar zo ging het:

Een beige trenchcoat! (staat helaas niet meer op het internet met een plaatje)
Danielle! 
) kwam altijd sluipend binnen, zodat ze in de kamer opeens achter je stond. Hartverzakkingen kreeg ik van haar. Steeds gezegd dat ze even moest roepen of kloppen bij de deur voor ze doorliep, maar hoe harder ik schrok, hoe stiller zij binnen kwam....
Nou ja, op een gegeven moment was ik haar stiekume gedrag zo zat, dat ze daarna nooit meer op het erf geweest is. (netjes gezegd geloof ik
)