[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xxitsmexx

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 10:53

leli.
das erste (duitse zender) en cross van aachen

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-12 11:11

En??? Is er al een bokt-baby :D?

Ik ben weer thuis. Heerlijk weer gehad, rond de 32 graden in Italië en in Hongarije rond de 36 graden en alleen maar zon 8-) Ben nu nog even bij mijn ouders. Even bijkomen, gister na het eten vertrokken en 15 uur in de auto gezeten (wel handig we kunnen nu alle 4 rijden, dus dat schoot mooi op) maar wel een beetje gaar nu :z

Zal morgen eens een bijlees-poging gaan wagen ;)

Watapatja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 11:15

Alle cc gangers succes! :)
Wij zijn onderweg naar cc Zuidlaren

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 11:16

Voor zover wij weten niet, Vief :D
Heerlijk bijgekleurd op vakantie, dus!
Veel plezier in Renswoude iedereen!

Ze zijn gek geworden bij de Bruna... Het hangt al vol met kalenders voor 2013 :')
Net mijn boekenkast uitgemest en heringedeeld... Was best wel erg stoffig :o

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 11:23

Moggel

@ Noa heel veel plezier in Renswoude! Ben benieuwd hoe het gaat!!
@ Annetje SUCCES!!!
@ Noor en Margreet veel plezier in Renswoude!
@ Vief klinkt lekker! Lekker bruin geworden dan!

Nog geen beeb hier. Heb de paardjes maar weer binnen gehaald tis nu alweer zo warm dat Andor al weer gek werd van de steekvliegen. Zometeen met Geert naar een barricade kijken en een schuttingpoort. (zouden we gisteren doen maar dat kwam er niet van :+ )

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 11:23

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 11:27

Wat ga je barricaderen, Marijke? :D

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 11:29

een deel van de tuin... tegen ''gezellige mensen'' zodat ze niet meer rondom ons huis kunnen lopen, alleen voorlangs }:)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 11:31

Haha, bij jullie is het soort van normaal om achterom te komen hè? Zeker met de beeb lijkt me dat niet fijn :)

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 11:33

wonen die mensen naast jullie MM?? O:)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 11:35

We wonen in een bungalow met de garage ernaast, dus de voordeur zit midden in het huis zeg maar, maar de achterdeur zit aan de voorkant vd garage, daar komt altijd iedereen door naar binnen en dat vind ik niet zo erg, ook niet super maar oke.. Maar ik wil de achtertuin nu prive hebben. Dat mocht ik daar straks met de kleine zitten er niet ineens mensen naast me kunnen staan. Hier is het vrij normaal dat je door de achterdeur komt, vind ik ook niet erg. Maar er zijn er een paar hier die niet snappen als ik de achterdeur op slot heb dat ik of niet thuis ben of geen zin heb in bezoek. En die gaan dan rondjes om ons huis lopen om te kijken waar we zijn 8)7

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 11:35

:D
Laatst bijgewerkt door muts_marijke op 07-07-12 11:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 11:45

Nee he, Joey is nog steeds niet fit maar gaat toch op kamp. Hij wil het echt niet missen. En nou komt Arie weer scheef zijn bed uit. Hij heeft een slechte rug en zo af en toe als er wat mis gaat, staat hij compleet scheef. En dat is natuurlijk precies vandaag als we naar Beatstad willen. -O- Hoeveel concerten hij al heeft moeten missen is niet grappig meer te noemen. En nu kan ik dus in mijn uppie Joey naar Ommen brengen, niet leuk dit.

Iedereen veel plezier in Renswoude, het weer zit iig lekker mee!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 11:52

Heerlijke vakantie gehad dus Vief!
Veel plezier in Renswoude iedereen!
Dat is wel begrijpelijk MM!
Dat is wel heel vroed idd Mootje :=

Wat een heerlijk weertje is het zeg! Ik ben vandaag overdag vrij, dus ga nu lekker naar Denzel. Even rondslingeren, dan mag ie morgen weer echt werken :)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 12:10

Snoek, Veel plezier bij Denzel!
Marijke, Ik begrijp het :j Ik heb er een hekel aan als mensen onaangekondigd langs komen en ze moeten al helemaal niet naar binnen gaan gluren!
Alhoewel, mijn twee buurmannen gluren altijd naar binnen... De een heb ik soort van wat mee gehad en de ander is altijd bezorgd en weet precies wanneer ik niet thuis ben geweest of op vakantie ben. Wel erg fijn en helemaal niet vervelend eerlijk gezegd :)

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 12:30

FE, jammer dat het dan allemaal tegen zit. Hopelijk houdt Joey het vol!!!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 12:32

Hallo allemaal :wave;
hier even een berichtje van mij. Velen van jullie hebben al van alles op FB gelezen, maar ik zal hier ook nog even wat plaatsen. Het is er nog niet eerder van gekomen omdat ik het niet lang vol hou om achter de pc te zitten.

Zoals jullie weten heb ik dus een zware hersenschudding opgelopen door een val van mijn paard. Het gebeurde tijdens een crosstraining. Draakje ging echt lekker aanpakken, instructrice had haar nog niet eerder zo gezien. Dus eigenlijk heel goed. We moesten een rondje van een paar sprongetjes rijden en draakje werd nogal fanatiek. Ze rende veel te hard op de sprong en blijkbaar deed ik niets om haar tegen te houden. Toen kwam ze er te dicht onder en kon niet meer springen. Zij viel toen over de hindernis en ik automatisch ook en ik was zo handig om de val met mijn hoofd op te vangen. Resultaat: cap overleden, zwaar gekneusd voorhoofd/neus en een zware hersenschudding. Helaas weet er niets meer van. Ik snap namelijk zelf niet waarom ik haar zo hard op de hindernis af liet lopen. Ze is de laatste tijd wel vaker iets te fanatiek, maar ik laat haar altijd bij me blijven en nooit zo hard door denderen. Maar goed, ik zal er waarschijnlijk nooit achter komen waarom ik niets deed.
Ik ben toen iig met de ambulance naar het ziekenhuis gegaan. Daar bleek dat ik niets ernstigs had en mijn moeder en zusje hebben me daar opgehaald. Het eerst wat ik me herinner is dat ik de volgende ochtend wakker werd met heel veel hoofdpijn en een gezicht dat verschrikkelijk aanvoelde. Ik dacht ook telkens dat het maandag was, ik kon me alleen nog vaag iets van het weekend herinneren. De hele maandag en dinsdag ben ik nog steeds kwijt.
Omdat mijn voorhoofd heel erg begon op te zwellen, zijn we langs de huisarts en daarna naar het ziekenhuis geweest voor een ct scan. Maar daaruit bleek dat de boel alleen zwaar gekneusd was. Ik ben de eerste dagen heel erg in de war geweest en heb vooral heel veel geslapen.
We zijn nu inmiddels ruim 3,5 week verder en ik moet zeggen dat het me allemaal zwaar tegenvalt hoe ik me nu nog voel. Ik had zelf verwacht na 3 weken weer helemaal beter te zijn, maar ik vrees dat het er voorlopig nog niet in zit. Ik heb nog steeds veel hoofdpijn en ben nog vaak duizelig. Ook ben ik nog steeds af en toe in de war en vergeetachtig. Het verschilt wel heel erg van dag tot dag. Tv kijken gaat redelijk, als ik het niet te veel doe. Maar achter de pc gaat minder goed. Dat hou ik echt niet lang vol dus ik zit er dan ook alleen maar achter als ik echt even iets erop moet doen. En nu dan even :P
Typen was in het begin echt drama, ik typte zowat elk woord fout. Nu gaat dat gelukkig een stuk beter, maar ik moet nog steeds heel veel woorden verbeteren. (excuses dus voor de typfouten)

Mijn arme draakje heeft gelukkig niets. Ze had alleen een hele kleine schaafwond op haar knie van 1cm doorsnee en een kleine schram op haar borst van het voortuig. En nu heeft ze helaas vakantie, dat is niet goed voor haar want ze is echt moddervet :+ Ze is nu dus op dieet. Ik wil binnenkort de osteopaat er nog even bij hebben, er lijkt niets aan de hand maar vind het wel even fijn als ze wordt nagekeken.
Ik hoop in ieder geval dat het snel weer beter gaat. Want ik mis het gewoon heel erg om alles weer te kunnen en vooral dat ik nu niet kan paardrijden.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 13:09

Anthea wat en verhaal!! Ik moest meteen aan Pollemaster denken. Heel veel sterkte, en neem vooral je tijd om helemaal te genezen. Onderschat een zware hersenschudding niet.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 13:11

Jeetje Anthea wat een verhaal! Je omschrijft het precies zoals het met Roelof ook was. Die kon ook echt niks. Doe er maar rustig aan mee, je hoofd is toch wel heel belangrijk! :(:) Gelukkig had draakje niks.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 13:12

Anthea, wat fijn om een berichtje van jouzelf te lezen. De berichtjes van je moeder op FB waren ook al zo fijn om te lezen :)
Wat een enorme smakker heb je gemaakt zeg :(:) Ik kan mij voorstellen dat je je super verveelt, omdat je nog niet zoveel kunt doen! Hopelijk ben je er snel weer bovenop (in tegenstelling tot wat de artsen verteld hebben)!

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 14:38

^) Vandaag ben ik een grote kluns! Het plan was uitslapen en vanmiddag een keer rijden.. maar zo ging het:

Vanochtend om 9 uur ging de telefoon, ik zag de naam van de staleigenaar staan. Die belt echt alleen in noodgevallen, dus ik stond na een hartaanval al naast mijn bed, toen ik mij bedacht dat ik wel op moest nemen om te horen wat er is.. :o
Bleek dat er 'vanmiddag' kopers kwamen voor de paarden, of ik ze dan kon wassen en voor rijden. Prima, nog even gevraagd hoelaat de mensen kwamen, zegt hij dat ze om 10 uur al komen!! Wat nou vanmiddag. :+

Snel zijn in de ochtend is niet voor mij bestemd, dus daar ging ik, shirt achterstevoren van de trap af. Vergeten dat mijn enkel het niet doet in de ochtend, dus ik lag sneller onderaan de trap dan de planning was.
Geen tijd om brood te ontdooien, dan maar een schaaltje vla. Bedorven vla..... :r

Op de fiets, mooi weer dacht ik nog..Begint het toch hard te regenen!!
Kom ik om half 10 op stal aan, paarden om 10 voor 10 gewassen en de kopers kwamen precies op tijd. Laten we de paarden zien, maar ze wilden geen merrie!
Stonden we dan met een stal vol merries, en maar 2 ruinen. Gelukkig voldeed er 1 aan hun aparte eisen en klikte het ook nog, dus na alle pech wel 1 paard verkocht.
Oja en een fijn rondje met Tessa gesprongen, dus toch nog iets dat goed ging vandaag!

Veel mensen op pad vandaag met de paarden, allemaal veel plezier en succes!
Welkom terug vakantieganger Vief!
FE wat een pech voor Arie, echt onwijs balen. :(:)
Anthea wat een verhaal en wat een nare val zoals je het beschrijft. Heel veel sterkte, ik duim dat je snel weer gezond bent!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 14:40

Nou Danielle, het zat je niet mee. Rest van de dag maar "mak an" :D

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 14:42

@ Mootje onaangekondigd langskomen ben ik intussen aan gewend, ideaal vind ik het ook niet en dan vind ik het wel het fijnste dat ze aanbellen... want ik heb al een aantal keer of in ondergoed in mn huis gestaan of met een open wc deur en dan ineens VISITE! Not charming at this moment! :o :D
Kan me voorstellen dat je het wel prettig vind dat die ene buurman je iets in de gaten houd, mocht er dan een keer wat zijn. Maar controleren en vragen hoe en wat... nee daar kots ik van!
@ Anthea jemig wat een klap moet dat zijn geweest, je geheugen komt langzaam aan terug, niet van de dag zelf en misschien ook niet de dag ervoor/erna maar andere dingen ga je je langzaamaan echt weer herinneren. Ik wist niet meer hoe de kassa werkte op het werk maar alles komt echt goed, ALS je het de tijd geeft. De hoofdpijn is een goeie graadmeter! Houd daar rekening mee.. Hopelijk knap je goed en ''gauw'' op en kun je straks Draakje weer slank trainen. Kalm aan!!

Wij hebben zulk leuk spul gehaald! Duur dagje maar ik ben erg blij dat het rondom huis spoken straks niet meer kan!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 14:47

Haha, spullen voor de tuin zijn altijd duur!
Ik heb net mijn zomerjas binnen <3 Een beige trenchcoat! (staat helaas niet meer op het internet met een plaatje)
De rest was troep, dus dat kon weer terug!
:= Danielle!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 14:50

MM: hier is het ook de gewoonte dat buren en familie etc. gewoon achterom loopt. Prima, zolang ze maar bij de deur een "roepie" doen, of even kloppen, zodat je weet dat er iemand aan komt. Een buurmeisje, die al een wat achterbaks en stiekum karakter heeft (zwak uitgedrukt :o :D ) kwam altijd sluipend binnen, zodat ze in de kamer opeens achter je stond. Hartverzakkingen kreeg ik van haar. Steeds gezegd dat ze even moest roepen of kloppen bij de deur voor ze doorliep, maar hoe harder ik schrok, hoe stiller zij binnen kwam.... 8)7 Nou ja, op een gegeven moment was ik haar stiekume gedrag zo zat, dat ze daarna nooit meer op het erf geweest is. (netjes gezegd geloof ik :o )
Een soort sociale controle hebben we hier ook hoor, en dat is gewoon prettig. Als de buren weten dat er niemand thuis is en ze zien raar volk op het erf, dan vragen ze rustig of ze kunnen helpen. En dat is een geruststellend idee.