[SGW] [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xxitsmexx

Re: [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-12 15:43

tja vind het niet raar dat ze dit nu doen.
het is toch wel een stuk veiliger dan een hoedje.

Dat van het springen gaat vanaf april in dacht ik. ook worden dan balken en/of weigeren van totale punten afgeteld toch? wat ik gelezen had in de P&S

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 15:44

Bianca, geldt dat voor het springen en crossen alleen in de klasse B?

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 15:52

Vrijdag de 13e brengt mij wel ongeluk. We gingen net tafeltennissen in de pauze en ik klap natuurlijk met tafeltennistafel en al op de grond :') (nouja ik bleef zelf wel op de been hoor) Was echt heel stom, ik miste een bal en toen leunde ik heel zacht met m'n hand op de tafel en toen Boem.... lag ie al op de grond. Nu is dat houdertje van het net een beetje verbogen.

Bianca: Het verbaasd me eerlijk gezegd niet dat het er nu door is.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 16:09

tientjeh schreef:
Bianca, geldt dat voor het springen en crossen alleen in de klasse B?

ja voor nu wel.

De beslissing van de KNHS had ik idd ook al dit jaar verwacht, ik had alleen nog de hoop dat ze hetzelfde zouden doen als de FEI dus IN de proef mag je je hoedje op en daarbuiten niet meer, maar dat doen ze dus niet.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 16:28

Auw Anthea!

Balen Bianca!!

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 16:31

Te koop: 2 zwarte wedstrijdhoedjes.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 16:54

Mirthe, dat lijkt me inderdaad een beter onderwerp dan :j Daar kun je vast veel kanten mee op en een mooi betoog van schrijven.
Noor en Margreet :(:) Echt iets zinnigs kan ik niet zeggen, het dekt toch de lading niet, daarom een grote knuffel.
Caro :(:) :(:) Het klinkt alsof je wel een knuffel kunt gebruiken
Texelse heeft naar nieuws gehad. Sterkte.
Bianca, ik vind dat juist wel goed! Allemaal een helm op

MRI is me eigenlijk niet heel erg meegevallen. Ik heb mezelf heel streng toe moeten spreken om niet in een paniekaanval te schieten. Brr... eerst wordt je helemaal vast gesjord en dan nog die tunnel in. Nee niks voor mij! Gelukkig kreeg ik muziek en duurde het maar 20 minuten. Verder ging het allemaal super snel, ik kon meteen doorlopen naar de rontgen voor de foto's en daar zijn 4 foto's gemaakt dacht ik. Nu afwachten en dan krijg ik de 30ste de uitslag.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 17:04

Zo'n MRI lijkt mij ook helemaal niets :n Fijn dat het wel lekker vlot ging!

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-12 17:05

fijn dat het uiteindelijk wel snel ging.
Het lijkt me niks zo vast te moeten liggen.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 17:08

Aan de ene kant een goede regel maar wel jammer.
Eef: lekker luxe, hoor positieve verhalen over maar hoor er nog meer over de sea Walker.

Paardensport is mooi hier in Drachten :D zit nu lekker bij de big tour van 1,45.
Gister zat ik bij de jury, super leerzaam en ontzettend gezellig :)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 17:09

MargreetW schreef:
Te koop: 2 zwarte wedstrijdhoedjes.

:D

Hier druk (nou ja, redelijk druk) bezig met de voorbereidingen voor onze housewarming/mijn verjaardagsfeestje morgenavond... Moet alleen de wijn nog halen, die moest besteld worden want er was niet genoeg :o

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 17:20

Haha zuuperds. ;)
Misschien zie ik je wel Eef, ik ga ook naar Trainingsseminair vanavond.
Jammer voor degene die nu met hoedje rijden of willen gaan rijden. Zelf heb ik er weinig problemen mee en vind het juist een goede beslissing.
:(:) voor Noor en Margreet.
Texelse ook sterkte met het nare nieuws.
Nu ben ik het eerlijk gezegd beetje kwijt, was teveel om bij te lezen.... Y;(

Heb beetje een hectische week achter de rug. Doe op stage al vrij veel zelf. Super leuk, maar ook vermoeiend vooral met lange dagen. Heb ook fikse spierpijn na het meesporten daar. :') A.s. dinsdag begin ik in het hospice, zie daar wel beetje tegen op. Maar wordt daar fijn in begeleid.
What heeft wel al zijn streken van de afgelopen tijd goed gemaakt met de dressuurles van woensdag en de springles van gisteren. Hoop dat het van het weekend op cc ook zo gaat!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 17:21

Ik kan me ook niet druk maken om het hoedjesverhaal hoor. Tis zoals het is.

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 18:05

Bijgelezen maar weinig bijgebleven!

@ Anthea heel veel sterkte met je pa :(:)
@ Noor heel veel plezier morge!!!!
@ Itsme ja dat klopt! Zoals het in de P&S stond in ieder geval wel!
@ Annetje, ik vond die MRI ook niks hoor! Gelukkig ging het snel!

Zwaluwhoeve was heerlijk! Was alleen wel de laatste x voor ons! Vind het zo tegenvallen als je Elysium gewend ben!

Max was vandaag echt mega stout! Bokken en steeds rennen! Zal meneer zich goed voelen???

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 18:13

Niet erg verassend van de hoedjes, ik vind het ook absoluut niet erg. Ik vind een cap net zo mooi, alleen bij een slipjas staat een cap een beetje raar. Anky met een cap in de GP :+

Evony, ik vind die seawalker niets omdat het een loopband is, loopbanden zijn niet goed omdat ze stroef zijn en de beweging 'stoppen'. Dat schijnt weer slecht te zijn voor de benen. Maarja dat zeggen ze ook over stapmolens (eenzijdige belasting op de volte) etc etc en die worden ook heel veel gebruikt.

Hotel is prima :) We gaan zo even eten en dan richting het KNHS centrum. Misschien tot straks Sann :D

Tody

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 18:19

Balen voor je outfit Bianca! Ben stiekem wel blij dat ik niet vorig jaar de overstap heb gemaakt. Dan had ik inderdaad nu ook een hoedje in de aanbieding gehad.

Evony: Ik ben stikjaloers!! :P

Wat naar dat de MRI zo tegenviel Annetje. Kan me niks herinneren dat mijn moeder het ook over vastsnoeren had. Die vertelde dat ze zowat in slaap was gevallen, als het niet wat fris was geweest. Klinkt ook helemaal niet fijn; aansnoeren! Vast blij dat je het nu gehad hebt dan. :(:)

Iedreen alvast een goed weekend! Hoor leuke dingen voorbij komen.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 18:25

Leliaardje wauw dat is echt mooi en knap.
Texelse heel veel plezier op vakantie! Wel een naar bericht nog.
xxitsme nou dat ging dus goed met Bay.
Weule Dat is mooi balen voor je broertje.
Wauw FE wat een gave katten!
Jak zo'n mri lijkt mij ook helemaal niks.
Iedereen veel succes op cc dit weekend.

Ik heb beide nog even gereden. Ze zijn vanochtend geent dus niet veel gedaan.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 18:47

Tody schreef:
Wat naar dat de MRI zo tegenviel Annetje. Kan me niks herinneren dat mijn moeder het ook over vastsnoeren had. Die vertelde dat ze zowat in slaap was gevallen, als het niet wat fris was geweest. Klinkt ook helemaal niet fijn; aansnoeren! Vast blij dat je het nu gehad hebt dan. :(:)

Ik hoor van iedereen dat ze bijna in slaap vielen en het koud hadden. :+ Ik kreeg uiteraard de koptelefoon op (met muziek) en daaroverheen deden ze een soort raam met tralies over mijn hoofd. Allemaal kussentjes erin zodat mijn hoofd helemaal vastzat. Nog een soort plaat via dat raamwerk over mijn borst zodat ik echt niet kon bewegen en het raamwerk werd met een soort band vastgezet aan het bed zodat het helemaal verzekerd zat. Het voelde echt of ik geen kant op kon.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 18:49

TG, dat meen je niet.... Achter de buitenbak zit toch al een longeerkraal? Vind het uberhaubt van de zotte dat rijden niet voor longeren gaat!
Eef zit lekker in een hotel in Ermelo. Veel plezier!
San, jij ook veel plezier!
Noor heeft het Druk druk druk met huisvrouw zijn ;)
Mel, wat sneu voor je kat!
Beli haar huis is weer lekker schoon.
Dat van die hoedjes zat toch al een paar maanden in de pijplijn?
Jantine, lekker hoor, even op vakantie :) waar waren jullie naar toe?
Henny had een stout paard!
Anne, Fijn dat de MRI achter de rug is! Nu nog lang wachten op de uitslag :(:)

Ik heb vandaag aan boord gewerkt. Was weer super productief!
Daarna voor de file naar huis en even de stad ingeweest. De kerststerren zijn verruild voor blauwe druiven, hyacinten en tulpen :) mijn kerstcadeau was bij de buren afgeleverd en mijn cameratas bij de sigarenboer. Morgen eerst een fotoworkshop en dan ga ik, als het weer een beetje ok is, zelf op pad om te oefenen!

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 18:51

Wat voor kerstcadeau had je gekregen Mootje?? Leuk dat uitproberen met iets nieuws. :) En heerlijk weer het voorjaar in huis.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 18:58

Tody schreef:
Balen voor je outfit Bianca!

tja..had graag een blauw hoedje gewild maar tis niet anders. Nu kost het me gelukkig niks om een blauwe band om de huidige te doen, maar lang zal je er niet mee kunnen rijden. Misschien nog eens een mooie foto shoot of zo.....(of een blauwe samshield in de toekomst.... O:) )

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 19:02

Er zijn toch van die helmachtige dingen te koop die je onder je hoed kunt dragen? Die dingen die ze bij western ook gebruiken. Is dat geen optie of mag dat niet?

Kan me voorstellen dat de MRI toch eng was Annetje. Ik vond het ook doodeng in die tunnel, maar ik ben dan ook ietwat claustrofobisch. Hopelijk heb je straks duidelijkheid!

Veel plezier op het seminar Eef en San. Ben benieuwd of het echt leuk en leerzaam is.
Verder ben ik het even kwijt. :o

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 19:12

:):) :):) :):) :):) die stomme collega van de afdeling naast mij gaat naar een andere afdeling en verdieping.... Ze gaat naar de receptie :=
Margriet, twee grote windlichten van Riviera Maison :D we hadden ongeveer 50 cadeau's om uit te kiezen!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 19:18

Mooi mo!!

Druk druk druk sim? Had ik jou pb nou al beantwoord? Zit telkens op mn iPhone te bokken en dat werkt niet echt.

Bianca ik Baal ook van geen hoedje meer...

Bel gaat dinsdag weer onder het zadel :) Man die bij Jan zadelmak maakt gaat erop. Ben benieuwd wat hij er van vindt. Hij heeft ook altijd (int) gecrosst.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 19:21

_Sim_ schreef:
Er zijn toch van die helmachtige dingen te koop die je onder je hoed kunt dragen? Die dingen die ze bij western ook gebruiken. Is dat geen optie of mag dat niet?

dat mag ja....... :j maar een optie is het niet, of je moet iets van 1300 euro opentrekken.... -O- echt belachelijk....