Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(nouja ik bleef zelf wel op de been hoor) Was echt heel stom, ik miste een bal en toen leunde ik heel zacht met m'n hand op de tafel en toen Boem.... lag ie al op de grond. Nu is dat houdertje van het net een beetje verbogen.tientjeh schreef:Bianca, geldt dat voor het springen en crossen alleen in de klasse B?

Daar kun je vast veel kanten mee op en een mooi betoog van schrijven.
Echt iets zinnigs kan ik niet zeggen, het dekt toch de lading niet, daarom een grote knuffel.
Het klinkt alsof je wel een knuffel kunt gebruiken
zit nu lekker bij de big tour van 1,45.

voor Noor en Margreet.
A.s. dinsdag begin ik in het hospice, zie daar wel beetje tegen op. Maar wordt daar fijn in begeleid.

We gaan zo even eten en dan richting het KNHS centrum. Misschien tot straks Sann

Tody schreef:Wat naar dat de MRI zo tegenviel Annetje. Kan me niks herinneren dat mijn moeder het ook over vastsnoeren had. Die vertelde dat ze zowat in slaap was gevallen, als het niet wat fris was geweest. Klinkt ook helemaal niet fijn; aansnoeren! Vast blij dat je het nu gehad hebt dan.
Ik kreeg uiteraard de koptelefoon op (met muziek) en daaroverheen deden ze een soort raam met tralies over mijn hoofd. Allemaal kussentjes erin zodat mijn hoofd helemaal vastzat. Nog een soort plaat via dat raamwerk over mijn borst zodat ik echt niet kon bewegen en het raamwerk werd met een soort band vastgezet aan het bed zodat het helemaal verzekerd zat. Het voelde echt of ik geen kant op kon.
waar waren jullie naar toe?
mijn kerstcadeau was bij de buren afgeleverd en mijn cameratas bij de sigarenboer. Morgen eerst een fotoworkshop en dan ga ik, als het weer een beetje ok is, zelf op pad om te oefenen!
En heerlijk weer het voorjaar in huis. Tody schreef:Balen voor je outfit Bianca!
)
die stomme collega van de afdeling naast mij gaat naar een andere afdeling en verdieping.... Ze gaat naar de receptie
we hadden ongeveer 50 cadeau's om uit te kiezen!
Man die bij Jan zadelmak maakt gaat erop. Ben benieuwd wat hij er van vindt. Hij heeft ook altijd (int) gecrosst.