Ja ik loop met krukken. Moet iig 4 tot 6 weken met 2 krukken lopen en dan nog 1/2maanden met 1 kruk. Zonder krukken lopen gaat echt niet. Moet echt mijn knie opnieuw leren gebruiken.
muts_marijke
Geplaatst: 18-09-11 13:04
Goeiemorgen
@ Sannnn ik heb je een PB terug gestuurt! Komt allemaal goed!!! Fijn dat je zo tevreden bent over je dressuur punten. @ Evony balen dat de Kasparow boven budget lag. @ Shanoek sneu dat het crossen er nu echt op zit voor jullie. Maar wel fijn dat je de laatste les zo lekker hebt af kunnen sluiten. @ Mendy leuke schoenen! Nooit geweten dat Scapino Le Cog Sportief verkoopt! @ Fijn debuut gehad dus Bianca? Netjes hoor in de M2. @ Evelien balen dat je groom niet kon helpen! Meestal op een SGW maak ik mij helemaal niet druk om een evt voorlezer maar op een dressuur concours lopen zoveel van die tangen die je echt niet willen helpen @ Joki fijn dat Ferrose lekker ging! @ Danielle niet zo'n leuke dag dus. Hopelijk knapt alles gauw op. @ Laura fijn dat je geen pijn hebt! Maar een wond van 12 cm is niet niks! Lekker kalm aan doen. Fijn dat Rimco zo lief was om met een mooie bos bloemen aan te komen.
Zo ik ben weer ontwaakt! Was ontzettend leuk! Hebben gisteravond nog met een kart rond gecrosst en gebowld. Erg leuk. Lekker eten erbij en broertje lief en zn vriendin vonden het super leuk! Maareuh ik was wel de snelste van de dames en heb er zelfs nog 3 kerels afgecrosst ben nu helemaal stijf blauw en beurs maar je moet er wat voor over hebben he
Hallo! Lau fijn dat je geen pijn hebt. Hopen dat dat zo blijft. Danielle zo dan schrik je wel met zo'n telefoontje idd. MM ow dat lijkt mij ook wel mooi met die karts. Mo veel; plezier!!
Margriet, Karten is geweldig! Wij deden het met Team Nijhof geregeld en dat was altijd super tof! Ik ben normaal echt een slak op de weg maar dit vind ik super gaaaf!
Veel plezier Mootje! Lekker genieten!!!
Sannnn
Geplaatst: 18-09-11 14:47
Nogmaals bedankt Marijke! Gaat helemaal goed komen. Klinkt als leuke avond, karten is leuk he! Lekker Mo, geniet ervan. Worden er foto's/ filmpjes gemaakt? Wanneer denken ze dat je weer kan paard rijden Lau? Eind dit jaar? Hoop dat de pijn uitblijft, hoor dat die operaties heel pijnlijk zijn. Sterkte met het herstel!
Ga zo lekker met What het bos in, eerst even wachten tot de hagel/ regenbui over is.
Lekker Sannn, wij gaan effe een kopje thee drinken (ben zo brak als een aap en dat op alleen sinas) en dan ook lekker het bos in.
Sannnn
Geplaatst: 18-09-11 16:56
Hier toch niet het bos ingeweest. Begon na de hagel te onweren. Hopelijk na het eten zo, anders maar even de bak in. What zijn manen ook gekortwiekt. Ziet er niet uit. Had zo'n mesknip achtig iets van paardendrogist besteld, zou je niet dat knip idee krijgen. Nou wel dus. Ik ken dat brak zijn van de sinas, niet fijn. Hopelijk knap je op van de bosrit!
@ Mootje hopelijk heb je mooi weer bij je crosstraining. @ Sannn hier was het ook even noodwer maar alleen qua regen.
Op de hippiade is mijn oude cluppie kampioen geworden met L 6 tal en Z 6 tal paarden en nog eens 3e met de M pony's. Die hebben echt een top dag gehad.
Sann, wat voor iets precies???? Misschien ligt het ook aan jou knip/snij kunst. Marijke heeft een nieuw talent ontdekt?! Karten vond ik eng. Caro dat hebben ze super gedaan zeg! Club uit Winterswijk is kampioen geworden van de verenigingen.
Kwam ik thuis, zit vriendje paardensport te kijken..... Hij wordt nog eens fanatieker dan ik.
zo ook weer lekker thuis. uiteindelijk in de zon toch nog iets verbrand haha. 4combinaties zijn in de 2e waterbak kopje onder gegaan. verder wel leuk om te zien hoe fit de paarden nog zijn zo bij de ene laatste hindernis nu zo eten en dan bankhangen
Evony
Geplaatst: 18-09-11 18:25
muts_marijke schreef:
Geweldig he van Renske! Die is al zo'n tijd achter elkaar zo goed bezig! Onvoorstelbaar. Helemaal super!
3 keer achter elkaar ned kampioen, echt super
Jammer dat haar dressuur zo ondergewaardeerd werd voor het algemeen klassement
*valt binnen*, want ik zag op de NOS net ook nog ff die val van Utasha. T is maar te hopen dat dit goed af gaat lopen. Die nek klapte helemaal dubbel en ze lag echt op der rug te spartelen
Als dat paard zich morgen niet beroerd voelt in de spieren dan is dat knap. Gelukkig voor Eric bleef zij op haar rug spartelen want hij lag dicht bij de achterbenen. Enorm balen voor Gerco..Dat dier heeft al die dagen het best gesprongen van alle paarden en dan krijg je de ondankbare plek 4.
Ja en een 1 k lote fout teveel op de laatste hindernis. Maar ja, hij moet met zo'n giga druk om gaan. K vind het maar knap.
Ja Erik heeft ook nog geluk gehad dat hij er ongeschonden vanaf is gekomen. K vraag me alleen af hoe het met Utasha is. T zal me niets verbazen als die ff geblesseerd is. T ging echt hard.
Ik denk dat die zowiezo even rust krijgt. Vond haar er wel heel geschrokken en apart bij de uitgang staan. Hopelijk niks ernstig en alleen wat kneuzingen