Lielle: geef mij dan toch maar stamppot ipv een cheese burger! Mootje: fijn dat je lekker gereden hebt! Sim: mijn vader kan ook echt niet koken. Als vroeger mijn moeder eens ziek was nam hij ons mee naar zijn ouders. Hij komt echt niet verder als een eitje koken.
Mijn vader roept al een paar jaar dat als hij Vivre laat dekken dat het dan nummero uno wordt. Maar voorlopig wordt er hier niet gedekt. Evelien, wel lastig hoor als Wendel zo lastig te rijden blijft. Het is natuurlijk niet zeker dat ze haar angstige gedrag onder het zadel meegeeft aan haar kinderen. Op zich is het best te proberen om er een leuk veulen uit te fokken met de juiste match.
Mootje
Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-10 20:46
Ik was net Ik ben de oven aan 't voorverwarmen, maar er lag nog een compress in... Gelukkig was hij niet gesmolten
Niet zo handig inderdaad, Mootje! Fijn dat het rijden zo goed ging! Stampotten lust ik wel, maar ben er niet gek van. Alleen hutspot eet ik niet, dat vind ik echt zum kotzen! Maar witlof ham/kaas maakt mijn moeder altijd met banaan en/of cherrytomaatjes, da's extra lekker
Inderdaad spannend om alles uit te zoeken, maar twee van die uitgebreide informatiegesprekken achter elkaar was even too much! Nu alleen nog het sanitair geloof ik! En de inrichting natuurlijk. Weer even met de paardjes gewandeld net, pad was al sneeuwvrij gelukkig.
Oeps Mootje! Gelukkig is het goed gegaan! Stamppotten zijn echt heerlijk! Deze week alleen nog geen tijd/zin gehad om normaal eten te maken. Telkens weer weg moeten enzo is niet goed.
Lielle
Geplaatst: 02-12-10 21:55
_Sim_ schreef:
Laat jouw dieet wel een cheeseburger toe?
ja, afgezien van de cheese Maar ik eet het ook zonder broodje
Goedenavond Ik ben weer terug. Moet een psychodiagnostisch verslag over MEZELF schrijven, dus we moesten heel veel testjes maken. Echt niet leuk om jezelf te analyseren
Haha, lekker al die winterkost! Ik vind hutspot wel lekker, maar veel ook niet! Fijn dat je zo lekker hebt gereden Mootje! Ging het ook goed met je hand? Echte Amerikaanse lunch Lielle Al had je dan friet moeten nemen ipv salade
Lekker al dat eten ik ga als ik weer goed kan eten rouwe andijvie stampot met een lekkere bal gehakt!!
Mooie afsluiter van expeditie robinson Ga zo lekker tukken morgen naar de kapper
mistid
Geplaatst: 02-12-10 23:39
Goeieavond! Nog even snel bijgelezen
Ooh wat klinkt dat eten allemaal heerlijk! Wij hadden gewoon aardappelen met bietjes en karbonade. Ik vind draadjesvlees heerlijk, zeker als er nog wat stukjes vet aan zitten Leuke bezigheid Shanouk, jezelf analyseren
Mentorgesprek was echt boring, alles had ze me vorige week al verteld. Was er wel blij om, had niet zo'n poedersuiker gevoel als wat mijn oude mentor mij kon aanpraten met veel betere cijfers . Ik moest alleen een schop onder mijn kont hebben . Kwam er op neer dat ik eens iets voor school moet doen, moest een half uur per vak per week aan school besteden thuis . Als ik een half uur per week aan school besteed is het al veel . Maarja, ik heb eindelijk een leuke studie gevonden, dus dat is mijn motivatie. Ik ga keihard mijn best doen om te slagen
_lautje_
Geplaatst: 02-12-10 23:53
Welke studie wil je gaanv doen Mirthe?
Zo alles is gevoerd. Nu vlug slapen, morgen om 9uur college en met diesneeuw vind ik het maar niks. Ze waarschuwen voor gladheid en alles. Had al gemaild naar de docent wat er gebeurde als ik niet konkomen. Dan had ik gewoon pech en werd op afwezig gezet en geen herkansing meer voor dat vak
Eef_Bam
Geplaatst: 03-12-10 00:09
Goedenavond. Mootje: Slimme actie ! Noor: Leuk om alles uit te zoeken. Snoekiej: Lijkt me moeilijk om dat over jezelf te schrijven. Corien: Hopelijk kan je snel weer normaal eten. Mistid: Welke studie wil je gaan doen? Lautje: hopelijk kan je morgen wel gewoon op school komen, weer schijnt morgen beter te worden.
Cijfer voor de pws presentatie is een 0,7 geworden ! Alleen wat minder leuk: klasgenootje waarmee ik het gemaakt heb is vandaag geopereerd aan een blindedarmontsteking, mijn moeder heeft nog even een praatje met haar gemaakt voor de operatie (ze werkt als anesthesist in het ziekenhuis)
Een 0,7? Explain..... of is een 1 het hoogste cijfer?
heleenxx
Geplaatst: 03-12-10 00:16
Jemig, wat hebben jullie gekletst hier. Ik heb vanmorgen voor het laatst gekeken, en sindsdien 7 pagina's Mooi zadel Snoekiej, ik hoop dat je nu eindelijk het juiste zadel hebt, en er jaren plezier aan hebt.
Ik heb vanmorgen even met Olivier in de sneeuw gereden. Was wel leuk, lekker wat rond gedraafd en gegaloppeerd. Olivier was erg lief
Eef_Bam
Geplaatst: 03-12-10 00:19
_Sim_ schreef:
Een 0,7? Explain..... of is een 1 het hoogste cijfer?
90 % van je cijfer wordt bepaald door het verslag van zo'n 40 a4-tjes lang, de andere 10 % kon je met je presentatie verdienen, daarvoor kon je tussen de -1 en +1 scoren. (-1 is voor de mensen die er echt een potje van maken )
Dat topic is ook een gebed zonder einde en vraag mij af hoeveel ervan waar is.... EB, Wat goed!
Ik heb mij net ziekgemeld Het zat er al een paar dagen aan te komen, maar met een keelontsteking naast het snotteren en snuiten ga ik echt niet werken!
Goeiemorgen! @Mootje: Beterschap Hoe is je pols nu dan? @EB: Dat is alvast een mooi begin voor je pws Nu de rest nog.... @Heleen: Wel handig dat je met Olivier in de sneeuw hebt kunnen rijden! @Snoekiej: Mooi zadel hoor! Hopelijk komt hij alsnog snel binnen nu! @Noor: Druk dagje gehad dus gisteren met vanalles uitzoeken. Lijkt me trouwens wel leuk om zo je eigen huis te kunnen inrichten @Lautje: Hopelijk kon je nog wel op school komen vandaag voor je tentamen.... @Mistid: En welke studie wil je gaan doen??
Ik ben vanmorgen alweer bij meneer de fysio geweest voor mijn rug, had alweer een K nacht achter de rug met 2 uurtjes slaap.... Rug zit compleet vast volgens hem.... Moet rustig aan doen en mag geen dingen tillen/duwen. Nu op het werk dus maar weer een beetje administratie doen.
Gisteravond lekker uit eten geweest voor de verjaardag van vriendliefs vader. Nu weer op mijn werk en vnvd ff met de paarden naar de manege. Helaas kan k er pas heel laat terecht
@ Benthe: wat balen van je rug zeg. Hoe kan dat dan? Gevallen?
@ Mootje: beterschap! Lekker in bed liggen is met dit weer overigens niet verkeerd
@ Laura: hopelijk ben je op tijd op school en haal je het uberhaupt. Wel belachelijk dat je leraar geen begrip heeft voor de weers situatie nu
jipje_niekje
Geplaatst: 03-12-10 10:22
Wat balen Mandy dat je pas zo laat bij de manege terecht kunt.... En ik ben niet gevallen, maar heb wel de nodige rare bewegingen/sprongen de laatste tijd te voorduren gekregen. 2 weken geleden zondags in het parcours was de klap op de vuurpijl toen Anoes boven de staanders uit kwam en ik nog net kon blijven zitten, sindsdien kan ik maar weinig meer Blijkbaar heb ik al die tijd alles al vast gezet in mijn rug en dat komt nu allemaal tot uiting, waardoor ik er nu zo'n last van heb..