Shanouk. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kop op!!!
Dat is wel balen dan van die 3.5 uur
Kan me voorstellen dat je even in een flinke dip zit met alles wat er is gebeurd de afgelopen tijd. Hopelijk krijg je snel weer wat meer rust, zodat je wat beter in je vel gaat zitten en knapt Vorstin snel op.
Wel balen van de terugweg.
Zaterdag de hele dag gewerkt, en wegens ziekte mocht ik van 7.00 tot 20.00
was dus behoorlijk gaar toen ik thuis kwam. Gisteren de hele dag aan mijn 2 verslagen gewerkt, nu nog even de laatste hand eraan leggen en dan morgen inleveren. Dan heb ik het wat school betreft weer wat rustiger gelukkig
Het was ook geen super proef maar ik vond hem wel wp waardig. Iig niet zo laag. Maargoed, dressuur blijft een jurysport. Ik moet gewoon weer vaker weg en dan komt het wel goed, het blijft gewoon een moeilijk paard die niet uit zichzelf heel makkelijk haar rondjes loopt. Misschien dat ze ook last had van de warmte, ze heeft nl best een dikke vacht en ik denk dat ze moeite had om haar warmte kwijt te raken. Normaal met les (altijd buiten) moet ze veel harder aan het werk en dan is ze na een uur nog helemaal actief en nu kon ik haar na een half uur al niet meer vooruit krijgen. Misschien toch maar de scheermachine erover heen.
Kop op hoor!
Ik ben er ook niet bang voor dat het niet goed komt. Het is alleen absoluut niet de makkelijkste
Is inderdaad maar lastig om ze dan goed door de baan te sturen.. Scheren is vast een goede optie. Kunnen zich echt heel naar voelen als ze hun warmte niet kwijt kunnen..
.
, er was we een binnenlosrijbakje (10 bij 30 ofzo
) , maar met z'n vieren in zon bakje werd ik alleen maar gespannen.
.
), met 170 en 173, ik had zelf wel ietsje hoger verwacht, maar we moeten gewoon nog meer werken aan de verzameling.
) Nog 2 wp en dan op naar de M1.