[SGW] SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Amber_

Re: SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 20:52

Scum schreef:
Ik wist niet dat je bij de pliesie wilde Amber.
Mijn vader is het ook. Ik zou het zelf niet willen als beroep.

Jaa, ik wilde ook nog wel graag in de ziekenboog bij de Luchtmacht. Alleen mag dat niet met Havo.
Ik hou wel van afwisselende dingen Haha!

En het uiteindelijke doel is toch Pliesie te paard Ja!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 21:56

Tanzania is zeker gaaf PB, als heel klein kind ben ik er geweest. Staat nog altijd op mijn lijstje om terug te gaan Ja

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 22:01

Goedenavond!
Mijn dagje liep heel anders dan gepland No Cheer 's Ochtends op stal gewerkt, daarna heel snel Vorstin klaargemaakt voor wedstrijd. Ik kon geen trailer krijgen voor dit weekend, dus had een vriendin bij iemand een trailer voor me geregeld. Nou, die trailer was dus echt een ramp! Hij had een hoge klep en een laag dak, dus Vorstin ging er niet zo makkelijk in (ze is altijd al lastig met trailerladen). Toen we haar er in hadden, nam ze een hap hooi uit het hooinet en brak gelijk de stang af! De trailer was zo'n oud opknappertje, maar aan alle kanten waren dingen stuk en raar bevestigd. Ik heb besloten om niet op wedstrijd te gaan. Daarna nog maar in de bak gereden, maar Vorstin ging niet fijn. Uiteindelijk was het toch maar goed dat ik niet naar wedstrijd ben gegaan, want er kreeg weer een paard bij ons koliek! Hij had al een keer koliek gehad en was daaraan geopereerd in Utrecht, dus het was wel even eng. Ik was alleen op stal, dus ik heb gelijk iedereen gebeld en heb hem laten lopen. De dierenarts is nu geweest, en hij wordt goed in de gaten gehouden.

Gefeliciteerd met jullie winstpunten Vief & Mistid & Kim!
Succes met je toetsweek Mistid! Ik moet vanaf donderdag weer, en alles telt mee voor mijn eindexamen Scheve mond
Beterschap Luxtet! Klinkt pijnlijk!
Welkom terug Amber!
Balen dat je niet lekker gesprongen hebt Tientjeh!
Leuk filmpje LL! Wat zielig voor de hond Ach gut
Wow, wat gaat dat je mee gaat naar Tanzania PB Haha!

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 22:13

@ Mistid; succes met de toetsweek!
@ LL; Arme hond, Ach gut
@ PB, Vief; leuke vakantieplannen! Haha!
@ Snoekiej; Balen dat alles zo erg tegenzat! Altijd wel schrikken een paard met koliek!

Ik ga maar eens slapen, ben mooe.
Welterusten!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 22:19

Goedenavond!
Ik heb net nog even geschaatst, en heb nu spierpijn Clown
Ben gisteren nog naar Indoor Veendam geweest naar de Grote Prijs. Dat was wel leuk Lachen Alleen werd het een beetje laat, was om kwart over 2 pas thuis en moest toen nog naar Hoogeveen toe, vriendin wegbrengen. Maar ik kon daar wel blijven slapen, dat was wel heel fijn.

Rosalie: leuk dat je naar het zuidlaardermeer bent geweest om te schaatsen!
Snoekiej: balen dat het zo tegen zat allemaal Ach gut
Vief en PB: klinkt leuk van jullie vakantieplannen! Ik ga misschien in het voorjaar naar Portugal. Een oom van mijn moeder woont daar en daar wil ze dit jaar eindelijk eens naartoe. En dan wil ik wel mee Haha!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 23:33

Haha!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 23:37

ROFL ROFL

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 23:55

@Shanouk, ik idd ook vanaf donderdag.
Ik moet nog 1 toets ergens anders heen plaatsen.
Kan het niet combineren met Hardenberg. En dat is toch de laatste dag&ben ervoor geselecteerd. School onderssteund sport gelukkig wel. Vind het alleen jammer dat ik nét geen status kan krijgen...

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 07:24

goede morgen pff.. kan niet meer slapen..

Weekend bij vriendje geweest.

Vief en lott Ja hij heeft het super staat als of hij er altijd al heeft gestaan Haha! lekker ding, hij is heel rustig kan hem niet gek maken, behalve zaterdag morgen ROFL ik ging vroeg rijden want er was wedstrijd op stal dus ik stappen in klein stukje, toen mochten we de hele bak gebruiken( buitenbak was bevroren dus moest iedereen binnen los rijden) dus 8.05 zat ik er op haha heel braaf tot ik de grote bak in kwam en hij die hekjes zag sprong die er over heen en bokkent er van door ROFL ahah gek beest, al met al lekker gereden Haha!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 07:52

Goeiemorgen Gaaaap

Haha, springgefokt zeker Tong uitsteken

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 08:46

Goeiemorgen Doei!

TeZzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 10:03

Goeiemorgen!
De afgelopen dagen erg druk gehad met het afronden van me project en leren voor de tentamens. Maar heb wel een beetje meegelezen Lachen

BV: beterschap Ach gut
Amber: gaaf zeg dat je door de intakegesprekken bent Haha!
Tientjeh: jammer van je balken Ach gut
Vief: ziet er mooi uit! Lachen Haha geweldig filmpje ook Haha!
LL: netjes hoor, ziet er ook goed uit op het filmpje! Aah arme hond, gelukkig heeft ze er niks aan overgehouden Ach gut
PB: gaaf zeg! Haha!
Mistid: beterschap, hopelijk zet het niet door en kun je je proefwerkweek gewoon maken Ach gut
Snoekiej: balen zeg dat het zo tegenzat Ach gut

Gister heel de dag zitten leren en vandaag ook maar weer. Heb vanaf morgen projectweek op school tot vrijdag dus heb dan ook weinig tijd om te leren. Vandaag maar zoveel mogelijk doen Lachen
Onze vakantie is trouwens ook geboekt Haha! Ga met 8 vrienden en vriendje naar Burghaamstede in een huisje Haha!

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 10:08

Goeiemorgen!

Zo ben weer een beetje bijgekomen. Ben donderdagnacht erg ziek geworden en heb 2.5 dag boven de pot gehangen. Wanneer ik maar rechtop kwam kwam alles er weer uit (en dat terwijl ik niks meer had gegeten vanaf donderdag avond dus Clown ) Ben nu weer redelijk opgeknapt en dus maar naar stage gegaan om mijn verslagen ed af te maken. Zaterdag morgen nog wel een poging gedaan om toch nog met Nika naar concours te gaan, maar ook dat was niet slim. Er stond een heel raar parcours en Nika was zo heet dat ik er vrij weinig mee kon.
Net wel even snel bijgelezen.

@Vief: Ziet er lekker uit die vakantiebestemming!
@PB: Lijkt me erg gaaf, Tanzania.
@Amber: Leuk de politie. Mijn zusje heeft vorig jaar ook alle testen gedaan, maar bij de laatste test werdt ze er toch uitgegooid, aangezien ze nog te jeugdig was. (wat wil je dan van een meisje van 17? Verward )
@Snoekiej: Blijft altijd schrikken paarden met koliek. Balen dat Vorstin niet fijn wou lopen en dat je uiteindelijk niet naar wedstrijd kon.
@Tientjeh: Balen dat het springen niet helemaal lekker ging.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 10:14

Hoop zieken zeg.. beterschap allemaal Haha!

Zo ik ga naar stal Doei!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 10:15

Goeiemorgen, Ben al vanaf 6 uur weer aan de studie Nagelbijten / Gniffelen.

Ben blij dat we straks weer andere groepjs hebben, want het word steeds maar erger en erger met die ene jongen uit mijn pojoct groepje.
Ik had zijn deel nodig, om de mijne goed af te kunnen maken (eerste week van de vakantie zou die het sturen). heb dus nog steeds niks, maar ben maar begonnen. Het gaat nog best wel goed, maar is wel lastig zo zonder zijn deel. Nou mailt hij gister dat hij met andere jongen uit onze groep even aan goed doorgenomen heeft wat er nou prezies in welk hoofdstuk moet komen te staan. Kortom meneer heeft nog steeds geen flikker gedaan. Grrrr Kan zo boos worden op die kerel Stoom uit je oren . Kan echt zo stressen om zulke dingen, omdat we het donderdag in moeten leveren, en ik dus woensdag avond alles goed wil maken, alles in 1 bestand etc en uitprinten. Heb vanacht dus ook erg slecht geslapen. En ben maar weer vroeg begonnen. Meneer deelde ook nog even mee dat de rest van het groepje hem maar even moest gaan helpen, want hij had het nou zo druk. JAAAA DUUUUH vind je het gek als je 6 weken lang niks gedaan hebt, en nu in 2 dagen alles nog moet maken. Pfff Boos!. Wil hem dus eigenlijk niet helpen, maar aan de andere kant, als we het niet af hebben heb ik mezelf er ook mee. Maar ik heb verdorie al het halve ding gemaakt. En mijn 2 groepsgenoten dus beiden een kwart ofzo maar... Weet dus even niet hoe ik dit moet doen Verward Ben iig wel heel erg boos en gestressd!

Heb zo een paar uurtjes les op school en ben om half 5 weer thuis. Dan eten en met 2 paarden naar les. Vanavond om half 9 thuis en dan maar verder met mijn deel. Ik moet namelijk ook nog genoeg doen, door hem! Boos!

Jipje_Niekje: Balen dat je zo ziek was Nagelbijten / Gniffelen

Ik ben eindelijk niet meer ziek. De medicijnen hebben toch geholpen Lachen. Af en toe nog wat hoesten, maar niet meer zo erg gelukkig.

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 11:23

goedemorgen

snoekiej: dat is schrikken, jammer van je wedstrijd.
jn: gelukkig gaat het weer wat beter Haha!!
kim: mmmm druk dagje dus!

Gister wedstrijd gehad, de proef ging lekker Haha! kreeg alleen 177 punten, was een selectie wedstrijd en er werd wel raar gejureerd maargoed, was tevreden hoe die liep Haha!.

Vanmiddag naar school en dan direct door naar stal, hoefsmid komt.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 11:32

Ik zou het in ieder geval uitgebreid melden aan je docent Kim.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 11:59

@Kim: Ik zou het er ook eens even over hebben met je docent. Ik heb het ook enkele keren gehad in projectgroepjes en heb zelfs een keer iemand uit de groep gezet Vork
@LZ: Jammer van je punten, maar als je zelf maar tevreden bent!

Party!! Hyper! Go jij! Go jij! Ik heb net samen met een vriendin een wintersportvakantie geboekt naar Frankrijk, we gaan 31 januari lekker 8 dagen weg!! Ben dus helemaal blij!! Party!! Hyper! Go jij! Go jij!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 12:01

Morgen!

J_N: super, lekker een weekje wintersport!

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 12:07

jn: lekker!!!!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 12:28

peanutbutter schreef:
Ik zou het in ieder geval uitgebreid melden aan je docent Kim.

Zou dat zeker even doen Kim, mocht het zo uitkomen dat het misloopt met je opdracht.. dan treft jou geen blaam, omdat je het in ieder geval gemeld hebt.
Ik ken dit verhaaltje precies, ik had tijdje terug ook zo'n k*t groepslid, die moest alles nog op de laatste dag gaan maken!! Waar ik de helft van heb gedaan!! En dan vervolgens er niks van willen weten dat we op haar hebben gewacht en een excuus wel op z'n plaats zou zijn.. want zij had het zo enorm druk en allerlei andere smoezen..
Erg irritant als je zo van elkaar afhankelijk bent voor een goed resultaat.

Corien, leuk dat hij het naar z'n zin heeft!! Haha!

Heb weer drie nachtdiensten... Dus straks naar stal en daarna nog maar even slapen, als dat lukt..

IK ZIE GEEN WIT MEER BUITEN! Haha!

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 12:42

wl: lekker nachtdienst! zou niks voor mij zijn denk ik.
En idd het is boven 0 Haha! Haha! jeeh kunnen we weer buiten rijden Haha!.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 12:49

Cool Yeeeeeeeeeaahhh!!! Go jij! Go jij! Afgod

Jah, heb er ook weinig zin in , had vorige week 5 diensten achter elkaar, twee dagen vrij en heb er vervolgens nu 6 achter elkaar.. Ben het een beetje zat zo onderhand Bloos . Heb ook spijt dat ik die derde nacht erbij heb genomen, maargoed, nu niks maar aan te doen..

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 12:54

nee precies. Het is nu niet anders.

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 13:00

Echt Jipje ? Dat is nogal stom idd !
Ik hoop dat ik vrijdag door kom met mijn conditie Schijnheilig

Corien ! Ik vind je paard echt leuk, had foto's gezien in andere topic Haha!

Eindelijk Dooien !! Dan kunnen we weer aan de slag