Scum schreef:Ik wist niet dat je bij de pliesie wilde Amber.
Mijn vader is het ook. Ik zou het zelf niet willen als beroep.
Jaa, ik wilde ook nog wel graag in de ziekenboog bij de Luchtmacht. Alleen mag dat niet met Havo.
Ik hou wel van afwisselende dingen

En het uiteindelijke doel is toch Pliesie te paard
!
's Ochtends op stal gewerkt, daarna heel snel Vorstin klaargemaakt voor wedstrijd. Ik kon geen trailer krijgen voor dit weekend, dus had een vriendin bij iemand een trailer voor me geregeld. Nou, die trailer was dus echt een ramp! Hij had een hoge klep en een laag dak, dus Vorstin ging er niet zo makkelijk in (ze is altijd al lastig met trailerladen). Toen we haar er in hadden, nam ze een hap hooi uit het hooinet en brak gelijk de stang af! De trailer was zo'n oud opknappertje, maar aan alle kanten waren dingen stuk en raar bevestigd. Ik heb besloten om niet op wedstrijd te gaan. Daarna nog maar in de bak gereden, maar Vorstin ging niet fijn. Uiteindelijk was het toch maar goed dat ik niet naar wedstrijd ben gegaan, want er kreeg weer een paard bij ons koliek! Hij had al een keer koliek gehad en was daaraan geopereerd in Utrecht, dus het was wel even eng. Ik was alleen op stal, dus ik heb gelijk iedereen gebeld en heb hem laten lopen. De dierenarts is nu geweest, en hij wordt goed in de gaten gehouden. 

Alleen werd het een beetje laat, was om kwart over 2 pas thuis en moest toen nog naar Hoogeveen toe, vriendin wegbrengen. Maar ik kon daar wel blijven slapen, dat was wel heel fijn.

)
.
. Kan echt zo stressen om zulke dingen, omdat we het donderdag in moeten leveren, en ik dus woensdag avond alles goed wil maken, alles in 1 bestand etc en uitprinten. Heb vanacht dus ook erg slecht geslapen. En ben maar weer vroeg begonnen. Meneer deelde ook nog even mee dat de rest van het groepje hem maar even moest gaan helpen, want hij had het nou zo druk. JAAAA DUUUUH vind je het gek als je 6 weken lang niks gedaan hebt, en nu in 2 dagen alles nog moet maken. Pfff
. Wil hem dus eigenlijk niet helpen, maar aan de andere kant, als we het niet af hebben heb ik mezelf er ook mee. Maar ik heb verdorie al het halve ding gemaakt. En mijn 2 groepsgenoten dus beiden een kwart ofzo maar... Weet dus even niet hoe ik dit moet doen
Ik heb net samen met een vriendin een wintersportvakantie geboekt naar Frankrijk, we gaan 31 januari lekker 8 dagen weg!! Ben dus helemaal blij!!
Yeeeeeeeeeaahhh!!!
, had vorige week 5 diensten achter elkaar, twee dagen vrij en heb er vervolgens nu 6 achter elkaar.. Ben het een beetje zat zo onderhand
. Heb ook spijt dat ik die derde nacht erbij heb genomen, maargoed, nu niks maar aan te doen..