Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jiska schreef:oja ik ben voor! haha. jammer dat wij niet veel nederlandse crossruiters hebben... anders hadden we die vlv avond nog wat te kijken!! mannen in pak... jammie!
miss_jumpy schreef:
![]()
Volgens mij ben jij fan van de belgische feesten, of niet dan??
Tenminste, die hebben volgens mij wel een reputatie!
Ik zie mannen trouwens liever in spijkerbroek....
miss_jumpy schreef:Jiska schreef:oja ik ben voor! haha. jammer dat wij niet veel nederlandse crossruiters hebben... anders hadden we die vlv avond nog wat te kijken!! mannen in pak... jammie!
![]()
Volgens mij ben jij fan van de belgische feesten, of niet dan??
Tenminste, die hebben volgens mij wel een reputatie!
Ik zie mannen trouwens liever in spijkerbroek....
L0ve schreef:
neej in pak, of in pyama
anja15 schreef:1. op een paard mag ik niet!!
2. punniken/breien -->zit ik nog steeds in huis..
3. Fietsen is teveel inspanning..
en ik wil wel graag na buiten..jaja blijft er weinig over hé![]()
miss_jumpy schreef:Haha, nou, LOve en Jiska, volgens mij komen jullie er samen wel uit!
Ik zit op kantoor de hele dag tegen pakken aan te kijken, word er niet echt warm van
miss_jumpy schreef:Haha, nou, LOve en Jiska, volgens mij komen jullie er samen wel uit!
Ik zit op kantoor de hele dag tegen pakken aan te kijken, word er niet echt warm van
Jiska schreef:miss_jumpy schreef:Haha, nou, LOve en Jiska, volgens mij komen jullie er samen wel uit!
ja meestal helpt een leuk hoofd boven het pak uit ook wel mee...
miss_jumpy schreef:volgens mij moet jij gewoon echt een shet kopen anja! Ook al ga je weer handballen, dat is toch wel te combineren?? Want dan kan je lekker met je shet aan de slag!