Bento1988 schreef:Ik zag je al op de startlijst staan met Cheeka in de B en HC in de L![]()
Heb mijn paard ook nog niet gewassen hoor, sta morgen wel wat eerder op. Hij ligt vannacht toch weer met zijn hoofd in een lekker warm kussentje van st*nt![]()
Ik moet om 7 uur al weg dus ik geloof het wel eigenlijk
Volgende keer maar weer netjes hoor, het is even niet anders deze tijd van het jaar 
Natte hoofden scheren wil nu eenmaal niet en ik ga niet met koud water buiten staan wassen, zeker niet als het gaat vriezen...Dan kan ik morgen niet eens meer weg, want dan kunnen ze de stal niet uit
Ik zie je morgen wel in Lisse
en dat vind ik ook elk jaar erg leuke wedstrijd!
Zag maandag bij Vlaar nog een halfzusje van haar
(heb in de kerstvakantie op maandag cursus in Wijdenes en wsl ga ik dan eerst naar Marco en dan eet ik wel bij de Mac ofzo. Kan ik tussendoor wel even bij jullie komen kijken

ze sprong echt zo allemachtig lekker! ik was foutloos, toen de barrage, die ik natuurlijk niet had gelopen. maar dat ging zo lekker dat ik weer foutloos was. ik had geen idee hoe er was gereden, grootste deel waren volgens mij allemaal profs. maar ik bleek gewoon 1e te zijn geworden en won 80 euro