Ben ik zeker met je eens!! Love Anouk en Direct!! Maar bedoelde ook niet alles in DH hoor! Ik ken natuurlijk heel veel rottigheid in DH die eigenlijk bijna niemand weet!
Sannnn, wat ontzettend balen zeg.. En ook zo fijn dat school een beetje mee denkt... zucht... Sterkte hoor. Ben je morgen ook in RW? Sim, zelfde startlijsten volgens mij dus zie je rond 11 uur morgen! Mootje, niet meer de sportschool in geweest dus Eef, leuk dat Wendel weer gedekt wordt! Bvw, had je pb om mijn mobiel gelezen en daarom niet gereageerd. Maar fijn dat het vandaag weer beter ging dat gister
Zeilen was best leuk, zon kwam erbij en niet gekotst Daarna zeer overdadige BBQ.
CC-gangers succes dit weekend en misschien tot morgen voor de Renswoude-gangers!
Mootje
Geplaatst: 06-07-12 22:03
Noor, Wat fijn dat je niet gekotst hebt Haha, jij had hem door Ga zondag, maandag en woensdag sowieso en moet ook eigenlijk mijzelf dwingen om weer mijn hardloopschoenen weer aan te trekken! Caro, Wat fijn dat de stratenmakers het af komen maken morgen!
kimdepim
Geplaatst: 06-07-12 22:08
Ik moet volgende week woensdag voor een maagonderzoek naar het ziekenhuis En het is ook nog op mijn verjaardag..
Sann: Jeetje! Wat ontzettend balen zeg. Ik heb zelf heel erg last van faalangst gehad.. Op de basis school al. Zodra ik een spreekbeurt moest geven stond ik te huilen voor de klas. Het is door de jaren wel beter geworden gelukkig. Hopelijk vind je iets/iemand die je kan helpen.
Kunnen jullie mij misschien vertellen wat gewoon is bij een paard meenemen op proef? Betaal je alles voor uit? Wat moet er in een contract? Eventuele voorbeeld zinnetjes? (mag ook per PB)
Ik doe ook niet aan op proef, is me een te groot risico. Je zal in elk geval er iets in moeten zetten over wie het risico draagt. Wie kosten voor da betaald etc
Beli, mijn instructeur deed dat wel, maar dan kreeg je maar 50% van de aankoopprijs terug Ik zou het iig niet doen garantie tot op de klep van de trailer kunnen ze krijgen!
zo was lekker druk op het eind. zelfs nog half uur over tijd. Daarna eten gehaald. en toen alles nog doen thuis. pa&ma zijn dus weg. moest om 9u nog de stallen doen. Half 10 stonden de paardjes weer binnen. Had niet veel langer moeten duren anders hadden de dames al binnen gestaan. waren al flink tegen de poort aan het duwen.
paard op proef zou ik zelf ook nooit doen. Net wat mootje zegt. garantie tot in de trailer.
Leliaardje
Geplaatst: 06-07-12 23:46
Met deze reacties schiet je lekker op Beli . Wat je zou af kunnen spreken, is dat je hem alleen terug neemt om de reden dat het met rijden niet klikt. En dat als hij kreupel wordt oid, dat je hem dan niet terug neemt. Het is moeilijk alles duidelijk af te spreken denk ik: er kunnen zoveel situaties zich voor doen.
bianca1980
Geplaatst: 06-07-12 23:49
Als een paard van mij op proef moet dan bij mij ook nooit meer, bij geen amateur, maar bij mij ook nooit meer bij profs.....je kunt er nog zulke goede afspraken mee maken, maar owee als je wel stront aan de knikker hebt, dan ineens geen gehoor.
@ Beli ik doe geen paard meer op proef. Ik heb het 1x gedaan en pony kwam kapot terug. Nooit meer wat mee kunnen doen en uiteindelijk heb ik haar af moeten maken. Garantie tot hij op de laadklep staat. Ookal is het een prof. Advies kan ik je niet geven. Men mag paard rustig 1 of 2 weken uit proberen maar hij blijft op stal staan. @ Kim gatsie sterkte met het onderzoek
Pff wordt een lange dag en heb daar weinig zin in. Moet vanavond helaas ook nog op verjaardag
Oke dan ben ik lekker snel klaar, ik ben wel een poetsmiep dus daar ontkomt Noa niet aan. Wassen is bij ons niet te doen helaas... We hebben alleen grondwater en dat is echt gruwelijk koud.... Gelukkig heeft Noa geen enkele aftekening dus goed poetsen geeft het zelfde resultaat. Leli beterschap! Hahaha Texelse, geiten weer in het hok? Henny, fijn dat je rug weer wat beter is. Succes vandaag! Sannn wat vreselijk jammer!! Heel verdrietig voor je... Ik zal uitkijken naar een roze AJ! Watapatja succes vandaag! Geen last van bibber benen meer? MM klinkt als een heeeeerlijk dagje gisteren! BVW fijn dat het goed gaat! Evony fijn dat het weer rustig is thuis, hopelijk blijft dat nu ff zo. Caro al je bedje uitgegraven?? Danielle, gaaf dier zeg! Kimdepim dat is niet leuk zeg! sterkte Beli ik kan geen advies geven, ben daar echt niet in thuis....
Strakkies naar stal en dan lekker poetsen en mn rommeltjes klaar zetten. Iedereen succes vandaag en voor sommige misschien tot straks en ook succes natuurlijk!
Beli inderdaad duidelijk erin zetten wat de 'toegestane' reden is om het paard terug te brengen. Van te voren betalen en in contract opnemen welk bedrag er teruggegeven wordt wanneer het paard niet naar wens is. Wat er gebeurt wanneer het paard eventueel iets overkomt (kosten koper) Stel dat ze onderweg een ongelukje krijgen, wie moet daarvoor opdraaien en mag het paard terug als hij daardoor kreupel is? Ik zou echt heeeeel erg goed nadenken over het contract en het helemaal waterdicht prberen te maken. Succes!
Ik heb vanacht gedroomd dat ik mijn proef verkeerd reed Haha. Hopen dat ik dat straks toch niet ga doen hoor! Iedereen veel plezier en succes vandaag!!
Moeilijk Beli, wij hebben wel eens wat meegegeven op proef, en van een bekende handelaar wat mee gekregen op proef. Beide keren goed gegaan. Laatste keer zijn de mensen hier 2 dagen geweest, en hebben gedressuurd, gesprongen, strandrit gemaakt, uit land gehaald, uit de box gehaald. Gewoon 2 dagen gedaan of het hun paard was. En met die contracten is het over het algemeen zo, dat als er stront aan de knikker is, het precies niet in het contract staat...... Succes, en veel wijsheid toegewenst.
Morning! Beli, ik zou het ook niet doen, maar.zou er nu in ieder geval deskundig advies over vragen en je niks laten opdringen.
Vanmorgen vroeg al uitgemest en nu onderweg naar renswoude!
Leliaardje
Geplaatst: 07-07-12 10:28
Succes allemaal op oefencross en cc voor het eggie!!! Het is hier stralend weer, hopelijk bij jullie ook. Wij gaan nu paar pakken hooi halen, vanmiddag Giga wassen en verder niet zo veel verplichte dingen. Morgenmiddag dressuurwedstrijd . Ben benieuwd of ze zich een beetje staande kan houden tussen alle dressuur-cracks.