Ja, klopt van 1 jury weet ik wie het is..... Afgelopen eventing seizoensvergadering is het niet hebben van stijljury's of slechts 1 jury aan bod gekomen.....
Heb hier alles klaar voor morgen, morgenvroeg op stal de laatste dingen. Misschien heb je van de andere jury wel een supercijfer FE!!
Leliaardje
Geplaatst: 13-04-12 21:03
Heb even de pagina's van donderdag bijgelezen. Renske: wat gaaf die wedstrijd in Duitsland. Knap hoor! TG: fijn dat de verzekering geregeld is. Blijf duimen dat hij opknapt! Verder een hoop bh-gepraat, daar kan ik niet over mee praten, dus dat doe ik maar niet. Paard van Henny was even crisis, maar nu weer goed. En daarna kwam het verdrietige bericht van Laura's vader en verder was ik bij.
Vandaag erg druk op kantoor en ben nu echt gesloopt. Wat dat betreft maar goed dat ik vanmiddag niet vrij hoefde te nemen voor MB en er morgen niet crisis-vroeg uithoef. Maar verder blijft het balen. Ik ga nu avondje niets doen.
Jij hebt helemaal een lange dag Lielle! Hier gaat de wekker een half uurtje later.. Gember zit in de tas!
Leliaardje
Geplaatst: 13-04-12 21:08
Oh, ik word al gek als ik het lees Lielle .
Leliaardje
Geplaatst: 13-04-12 21:09
Hoe laat moeten jullie crossen? Ik denk dat ik nog even die kant op kom. Even kijken of ik dat kan timen met jullie crosstijden.
MargreetW
Geplaatst: 13-04-12 21:10
Sim, boeken liggen bij Noor maar die wil ze eerst lezen. Kan ik je nog plezier doen met de serie van Lynn Sholes en Joe Moore? Ik sta morgen om half zes op.
Laatst bijgewerkt door MargreetW op 13-04-12 21:11, in het totaal 1 keer bewerkt
Daar houd ik wel van (Da Vinci code) neem maar mee! Zal ik kijken of ik ook nog wat leuks heb? Heb wel veel thrillers en Stephen King. Of de millenium trilogie?
Ik heb nog 15 boeken liggen, lezen gaat wel beter maar nog steeds moeilijk. Ik neem ze mee. Had Je m'n dit gezien. Is ook een gele goede serie alleen mietbje met dacht ik het vierde boek beginnen.
Sim
Geplaatst: 13-04-12 21:22
_Noor schreef:
12.16 lelie. Kan niet uitsluiten dat morgen deel 1 al uit is Sim