@ Sann gefeliciteerd met je wp @ Evony denk dat ik die Kasparow ook heb gezien. Vond dat een leuk dier.
Snoekiej
Geplaatst: 17-09-11 19:28
Goedenavond! Ik ben weer terug van de eventingclinic voor de jeugdafdeling van de Fokvereniging. Was erg geslaagd Vorstin vond het ook wel weer mooi, dus die was aardig heet. Gelukkig wel wat minder dan normaal, dat komt echt door het uitwaaien op het strand gisteren denk ik! Niet veel bijzonders gedaan, op het eind wel een gaaf lijntje van een boom, hekje en 2 smalletjes achter elkaar op een schuine lijn. Was wel weer kicken dat dat ging Ook het waterbaklijntje ging onwijs beheerst, daar werd ik ook blij van Helaas wel wat traantjes gelaten na de training omdat dit toch echt het einde van het crossen was. Vorstin stond iig heel erg blij op stal net, gelukkig weet die het niet.
Fijn dat het goed gaat met Sabine Evony Veel plezier MM! Balen van je voet nog steeds Texelse Veel plezier Kim Beterschap Caro Gefeliciteerd met je winstpunt San
xxitsmexx
Geplaatst: 17-09-11 20:39
caro wel leuk hindernissen. marijke heeft lekker vroeg gereden kim heeft het druk gehad danielle ik moet morgen helpen bij de cross in varsseveld leliaardje heeft geitjes in de nieuwe stal in zit sann nette punten toch. snoekiej heeft fijn gereden op eventingclinic
zo vanmorgen eerst 2 lessen gegeven. daarna even met mams naar scapino geweest even schoenen opgehaald http://www.scapino.nl/product/1217_2014 ... -sneakers/ en nog een vestje (mooie kleur blauw wat mijn crosskleur nog wel eens zou kunnen worden met baytje nu nog sjabrak zoeken) en zo straks pop gezet bij mijn oom (die zijn weg om de abraham niet te krijgen maar helaas 4m grote pop)
Lau, hoe gaat het met je?? ik mis je berichtjes hier.....
EvelienH
Geplaatst: 17-09-11 21:06
Sarah, zoek op sporthorses eens op Nabab de Reve. Er staat een leuke jaarlinghengst met een hoog% volbloed. Weet alleen niet wat ze er voor willen hebben, dat staat er niet bij.
Sann, gefeliciteerd met je winstpunt!
Vandaag gewerkt, Zoé opgehaald, zadel opgehaald, Caap gelongeerd en gewassen en langs de DA geweest om wat supplementen op te halen. Nu lekker op de bank aan het hangen.
Morgen dressuurwedstrijd
Laatst bijgewerkt door EvelienH op 17-09-11 21:16, in het totaal 1 keer bewerkt
bianca1980
Geplaatst: 17-09-11 21:16
CARO @ Bronsweg staan genoeg greppels en trakheners, als je het nummer van Rutger nog niet hebt kan ik je hem wel PB-en. EVONY @ Ik heb ook een Kasparow gehad (gefokt uit mijn vorige merrie) jammer dat hij buiten je budget ligt. LAU @ alles heel meis... SIM @ ook voor jou een .. weet niet wat er is, maar komt hopelijk wel helemaal goed. MOOTJE @ trekhaak voor trailer.. vind het leuk voor je dat het zo goed gaat met je verzorgpeerd. TEXELSE @ afkicken is moeilijk.. SNOEK @ word het nu verder alleen nog dressuren dan ??
Ik ben vandaag op dressuur wedstrijd geweest, was al dat slechte weer zo zat dat ik iets binnen had uitgezocht.. dat werd dan M2 voor de eerste keer. Niet omdat Bull al punten kan rijden maar om te kijken hoe het zou gaan in een groep M2 en zien waar je dan staat. Ik was best wel tevreden eigenlijk, eerste proef werd heel zwaar beoordeeld en kwamen we op 167, niet heel hoog, maar de eerste prijs had ook geen winst uit 7 mensen dus dan ben ik best wel tevreden (165, 157 kwamen dus ook voor) Tweede proef vond ik zelf minder gaan en leek Bull beetje traag op het been (pijpje leeg... ) maar 172 , dus ach...ben wel tevree, punten boven mij was nog 183 enige winstpunt in ring 2 en 175, dus geen winstpunten voor ons maar ik vond het wel een leerzame dag. De aanleuning moet in het hele plaatje wat relaxter en keertwendingen toch nog kleiner.
Leliaardje
Geplaatst: 17-09-11 21:32
@ Caro: kan wel beetje zien op de foto dat het een afsprong is: gras wat verderop lijkt inderdaad kleiner. Leuk dat je ook een Connemara gehad hebt! Ik vind het heerlijke dieren. Om wat meer de hoogte in te gaan hebben we vorig jaar met Roven xx gedekt. Daar loopt nu een flink merrieveulen van. De hoogte gaat ze in ieder geval goed in, maar ik had iets meer schwung en beweging verwacht (gehoopt). Nou ja, we gaan maar hard hopen dat ze wil springen . @Evony: Dacht dat je misschien tijdelijk een opvulling kon gebruiken, tot je een nieuwe vlam hebt gevonden. @Sann: gefeliciteerd met je winstpunt. Toch fijn dat je je eigen gevoel in de punten terug zag. @Snoekiej: fijn dat je lekker kon trainen, maar ik kan de tranen ook wel voorstellen. Waarschijnlijk is het hier wel bekend, maar waarom stopt Vorstin met crossen? @Evelien: succes morgen!! @Bianca: Toch goed gedaan hoor. Lijkt me een rampe-klasse die M2. Nou ja, ik ben al gestand in de M1, dus ik kan er niet echt over mee praten. Giga is toen wat meer richting het crossen gegaan en dat combineerde bij haar niet heel lekker met het sluiten en oprichten qua dressuur en zeker niet met mijn talent er bovenop .
Nou, de geiten lopen bij hun paleis, maar ze vinden het niets . Ze liggen heel demonstratief achterin de wei . Ik heb er 1 moeder met twee dochters uit de andere kudde bij gedaan, dus het was eerst een half uur oorlogvoeren (Afghanistan is er niets bij), maar nu is het redelijk rustig. Die nieuwe geiten durven wel bij het hok te komen, dus ze hebben mooie een vluchtplek. Als het straks gaat regenen zullen ze wel naar binnen gaan denk ik. Giga's manen en staart zijn gewassen en ik zit nu lekker uit te puffen.
dat zal toch wel lukken?? Vaak lukt het met de voorlezer van de deelnemer voor je. Komt vast goed, maar ik zou de proef toch een keertje extra doorlezen.
Is iedereen op stap, of in slaap? het is hier zo rustig.
Snoek lijkt me inderdaad een rotmoment zo na je laatste training. Wel top dat die in elk geval super ging Bianca dat is toch nog behoorlijk netjes op je M2debuut. M2 vind ik echt een pokke-klasse Evelien succes morgen
Ferrose was eens vrij rustig aan de longe. Langzaam gaan we vooruit en kan ze er ook echt aan werken in plaats van alleen maar te panieken.
Plu mee xxitsmexx?? Het ziet hier zo verschrikkelijk dreigend, en vandaag is de smw hier, die treffen het niet denk ik.
daNiielle_
Geplaatst: 18-09-11 10:47
Leilaardje succes vandaag met je L debuut! Sann goed gedaan, gefeliciteerd met je winstpunt. Shanouk moeilijk moment zeg Bianca wat streng beoordeeld! Maar je M2 debuut zit erop en gelukkig dat het leerzaam was.
Hier gisteren een vreemde dag. Begon met een telefoontje dat een vriend een auto ongeluk heeft gehad, hij heeft 2 uur vast gezeten en is eruit gezaagt.. Nou toen belde mijn moeder, mijn vader is een weekend mountainbiken met zijn broers. Iemand had hem van de fiets geduwd, hij heeft gelukkig alleen een gebroken rib en een gat in zijn been. Maar bij het woord ziekenhuis schok ik toch even, hij heeft MS dus dan denk je toch aan iets anders..
Toen gaan rijden, de paarden hadden de rollen eens omgedraait. Tessa was lief, rustig en meewerkend...Perfect terroriseerde de boel. Was met longeren drukker met hoeven ontwijken, ze ging elke keer op hol slaan, heel snel stoppen en omdraaien, verder bokken, ophol slaan....etc... Clown..
Hier even berichtje van mij. Zag dat ik al werd gemist
Het gaat eigenlijk super goed. Ben alleen erg moe, maar vrijwel geen pijn. Gisteren verband eraf gehaald en ontdekt dat ik geen kijkoperatie heb gehad, er zit nl een operatie wond van 12cm recht over mijn knie. Hele knie is dus gewoon opengelegd. Wond bloed nog wel, maar de pijn valt mee. Gisteren mijn moeder nog ondersteund toen zij Belizaar ging longeren (niet in de stal geweest). Rim is gisteravond nog langs gekomen met een grote bos bloemen. Het is ook echt zo'n schat.
Maar merk vooral dat een hoop dingen veel energie kosten, zoals even op de computer. Dan moet ik opstaan (wat pijnlijk is), lopen wat de eerste passen zeer doet en zitten. En dan weer opstaan.. Maar in vergelijking met de vorige operatie heb ik nu veel minder pijn en zit eraan te denken om dinsdag weer naar college te gaan. Moeders en vriendje kregen een hartverzakking toen ze het hoorde, maar goed
je voelt het zelf het beste Laura! Maar overvraag jezelf niet. Als je denkt dat het kan, en dat je er niet van achteruit gaat, moet je het gewoon doen, maar soms is het beter om een dagje langer je gemak te houden, omdat je anders misschien toch weer achteruit boert.
heftig Lau, denk je een paar gaatjes te hebben, heb je een hele ritssluiting was dat een mogelijkheid of een complete verrassing? die moeheid komt wrs van het narcosespul, hopelijk verwerkt je lichaam het snel zodat je nr college kunt maar kan morgen weer helemaal anders zijn.... veel sterkte
Mo: Nee ze hadden niks gezegd, dus ik ging er vanzelfsprekend uit dat het nu weer een kijk operatie zou zijn net als de eerste keer. De chirurg geloof zijn ogen ook niet toen ik zei bijna geen pijn te hebben. Schrok ook behoorlijk toen ik het verband eraf haalde en ik zag dat het verschrikkelijk had gebloed en nog steeds wat sijpelde.
@ Lautje fijn dat je er weinig last van heb. @ danielle heftig weekend. Gelukkig is je vader er relatief goed afgekomen.
Ik ben gisteravond wezen stappen en om half 4 lag ik in mijn bedje. Het was overal hartstikke druk en overal politie. Er was een groep die tassen leegroofde en vrouwen lastig vielen. Stonden gewoon 5 politieauto's met 3 busjes. Gemiddelde leeftijd was wel weer erg laag. De agenten waren trouwens wel leuk hahaha. De tent waar we heel wilde was zo vol dat we dat niet vertrouwden. Zit nu nog een beetje suf op de bank en straks op verjaardag bij mijn zusje.
Fijn dat het goed gaat Lau! Jeetje Danielle, dat is een rot weekend. Gelukkig gaat het naar omstandigheden dan goed met je vader.
Gister naar de bios en de stad geweest. Crazy, stupid love gekeken, leuke film! Stad was verder ook gezellig, alleen niet echt mijn stad met al die politie. Maar voor keertje wel leuk.