Evony schreef:Heeft iemand hier trouwens veel kennis van het exterieur?
yes
wat wil je weten??? lees weer braaf mee, maar niet veel tijd om te reageren helaas, sorry......
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ook het waterbaklijntje ging onwijs beheerst, daar werd ik ook blij van 

jammer dat hij buiten je budget ligt.
weet niet wat er is, maar komt hopelijk wel helemaal goed.
vind het leuk voor je dat het zo goed gaat met je verzorgpeerd.
dat werd dan M2 voor de eerste keer. Niet omdat Bull al punten kan rijden maar om te kijken hoe het zou gaan in een groep M2 en zien waar je dan staat. Ik was best wel tevreden eigenlijk, eerste proef werd heel zwaar beoordeeld en kwamen we op 167, niet heel hoog, maar de eerste prijs had ook geen winst uit 7 mensen dus dan ben ik best wel tevreden (165, 157 kwamen dus ook voor) Tweede proef vond ik zelf minder gaan en leek Bull beetje traag op het been (pijpje leeg...
) maar 172 , dus ach...ben wel tevree, punten boven mij was nog 183 enige winstpunt in ring 2 en 175, dus geen winstpunten voor ons maar ik vond het wel een leerzame dag. De aanleuning moet in het hele plaatje wat relaxter en keertwendingen toch nog kleiner.
.
er bovenop
.
. Ze liggen heel demonstratief achterin de wei
. Ik heb er 1 moeder met twee dochters uit de andere kudde bij gedaan, dus het was eerst een half uur oorlogvoeren (Afghanistan is er niets bij), maar nu is het redelijk rustig. Die nieuwe geiten durven wel bij het hok te komen, dus ze hebben mooie een vluchtplek. Als het straks gaat regenen zullen ze wel naar binnen gaan denk ik.

was dat een mogelijkheid of een complete verrassing? die moeheid komt wrs van het narcosespul, hopelijk verwerkt je lichaam het snel zodat je nr college kunt maar kan morgen weer helemaal anders zijn.... veel sterkte