verre van.. maar goed moet schijnbaar uit kijken wat ik schrijf anders word ik weer gestalkt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
verre van.. maar goed moet schijnbaar uit kijken wat ik schrijf anders word ik weer gestalkt
Mootje schreef:Dat had ik wel begrepen hoorWilde er alleen even op inhaken, sorry
Ik ben van mening dat de meeste paarden het wel kunnen, alleen de ruiters niet
Nou, buiten dat ik zelf eens wat duidelijker moet zijn in wat ik bedoel, moet ik geloof ik ook een andere interpretatie geven aan jouw berichten. 
Mootje schreef:Heleen, En wat is volgens jouw de beste manier om de verdwenen spieren er weer op te trainen? Of om een jong paard te laten uitdijen?
), of van andere supplementen.
Mythy is ook al zijn spieren kwijt nadat hij een paar maanden boxrust heeft gehad. Wanneer ik er nu op zit lijkt het wel een driejarige
Jaren van training in enkele weken weg
) Of je daar trots op moet zijn is een andere vraag
Heb trouwens van de week een hele leuke witte rijbroek met leren zit gevonden die nog geen 80 euro kost! Dat is nog eens leuk

solly
echt balen man! kan je er niet wat aan doen, bijvb, net als een mondeling een wat simpeler examen?

Wanneer moet je weer?

Zat je in een reltopic Mootje?
Mag van mezelf niks meer kopen. Heb ook niks mee nodig. Hebben gister nog een krabbel voor de hypotheek gezet dus dan weet je het wel 
Je hebt alleen Hetje mee toch?
Ze heeft Jer nog nooit onder het zadel gezien
, dus dat gaat ze vanmiddag aanschouwen. Dan vanavond groot feest met de meiden bij het paalzitten. Heb al geregeld dat iemand anders de beesten binnenzet
.