Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.. Ik vind die golden stripe juist heel gaaf, echt dat oud Engels, vind ik echt zo mooi. Mag ik die site van de Weatherbeeta variant? Wist niet dat die ook een New Market dek in hun assortiment hebben zitten.
.

...
.. maargoed...ik heb m dan ook wel overdag gekeken. Ik kan mezelf wat dat betreft ook flink bang maken
. peanutbutter schreef:http://www.equestrianclearance.com/weat ... index.html
Dit is m. Heb zelf nekele weken 6 dekens bij deze winkel besteld en dat was echt super. Had het 4 dagen later in huis.
helemaal doorweekt...

Morgen het laatste verbandje en dan is het klaar.
ben er ook wel erg blij mee

( en zo bijde hand
)
lekker op bed zo rot weer

. Heerlijk zo'n home made spa
.
, ik voelde in haar schouders wat hobbels en knobbels, dus even een 'massage du Lotte' (massageborstel
) en wat loswerken, binnekort komt de osteopaat weer en wellicht dat ik Wo een massage kado wil doen, wellicht voor vaker in combinatie met de osteo. Ik heb het een en ander gelezen over de Jack Meagher methode (Happy Athlete) maar ik ben bang dat ik Wolin daar geen plezier mee doe
.. Nog maar even verder neuzen
.
.

Toen ik 14 was, was niets me te gek, maar nu wel. Ben zowiezo al bang in het donker, en ik kan mezelf helemaal opfokken. Gelukkig went het wel, dit jaar in Walibi was ik toch lang niet zo bang als voorgaande jaren!