[SGW] SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

rowo

Re: SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 13:26

Goeiemorgen Doei!

Gister een mooi feestje gehad. Was in een tent buiten en uiteraard waren de wc's ook buiten. Echt zooooo koud en heb nu echt mega last van mijn keel en verkoudheid Scheve mond

@ amber: leuk zeg, de politie! Mijn nichtje heeft die tests ook gedaan, moet mega zwaar zijn.

@ kim: nette punten, geen prijs dus?

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 13:39

goeiemorgen...

nette puntjes kim
Ik ben zo stijf als het maar kan.. en alles doet zeer.. hahahha

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 13:39

@Mandy, balen Ach gut Beterschap, wel leuk dat het feest leuk was Lachen

@Amber, gaaaaaaaaf dat je door bent Bloos!

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 16:26

goeiemiddag.. Ik zou gisteren na de radstake gaan met vriendje. Alleen 's middags ben ik zo ziek geworden. Heb tot 's avonds laat op de wc gehangen. Nu gaat ie beter, maar nog zwaar in het hoofd. De 2 beschuitjes van vanmorgen waren alweer in de wc beland. Heb net wel ff gereden, ik heb morgen weer de cursus. Het ging wel aardig, maar na een half uur werd ik zo duizelig dat ik maar ben gestopt.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 16:41

oei, balen Dienke! het heerst enorm he! hier is iedereen al ziek geweest, alleen ik nog niet, dus kan er haast wel opwachten.

Ben net wezen springen in Heeten, maar ging niet fijn. Undercover liet zich niet rijden en was erg dwars. Hij trok zo ontzettend op de hindernis, er was geen houden meer aan, dus de balken vlogen ook. Had 4 balken en ben na de 1na laatste hindernis weer op hindernis 3 afgereden. Dus foutief parcours. Expres, want ik wilde liever geen -2

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 17:05

@ dienke: doe je cursus 2e fase?

@ tientjeh: balen van je balken. Maar 16 strafpunten is geen -2 hoor... pas vanaf 17 strafpunten heb je dat.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 17:48

Amber: Hoi Haha! Leuk dat je er weer bent!! Hoe is het nu met je vader?
Spannend hoor zo'n selectie Lachen

10tje: Wat balen Ach gut

Rowo en BV: Beterschapjes.. Op naar lekker weer Vork

Kim: Fijn dat je lekker gereden hebt Lachen Mooie punten!!

Heb vanmiddag met vriendinnen vakantieplannen gemaakt.
Het is bijna zeker dat het San Augustin, Gran Canaria wordt Haha!

Afbeelding

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 17:49

Dat ziet er lekker uit Vief!! Is het ook een studentenoord of willen jullie dat niet?

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 17:53

Dit keer geen studentenoord..
Worden natuurlijk ook al wat ouder Knipoog Huilen van het lachen

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 17:55

Jij bent ook al zoooooo oud.... Bloos!

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 17:56

Ziet er mooi uit Vief!
Wij zijn ook al bezig met de vakantieplannen, mijn werk vroeg al of ik de weken door wou geven wanneer ik vrij wil zijn.

Heb vanmiddag een rondje Zuidlaardermeer geschaatst Haha! Ong. 10 km! De eerste helft ging prima, wind in de rug. Maar het viel nog niet mee tegen de wind in! Maar 't geeft wel weer een voldaan gevoel Lachen

Vanavond even lekker niks en morgen ECHT met mijn examen bezig. Ben vrij van school en die tijd kan ik heel goed benutten Bloos Dinsdag heb ik mijn examen namelijk al...

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 17:59

Knipoog
We wilden het deze keer gewoon wat anders aanpakken. En dit leek ons wel een mooie bestemming Lachen
Ben heel benieuwd! Maar is toch altijd afwachten Haha!

Lotte: Haha ja echt ik baalde zo.. 1 te groot, ander te klein Huilen van het lachen
Vooral die eerste was zooo lief Haha!

Rosalie: Wauw, dat is inderdaad wel een heel eind. Gaaf hoor!

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 18:09

Ziet er goed uit Vief Pling
Jammer dat het niet lekker ging Tientjeh? Maar ik dacht dat je aan een fout parcours ook minpunten overhield?
Beterschap BV!

Ik heb gisteren ook lekker geschaatst, de eilandspoldertocht van 35 km. Erg mooi! Pling
Die tocht gaat gezellig langs allemaal kleine dorpjes, onderweg kom je overal kroegen en koek en sopie tegen Haha!
Vanmorgen een onderlinge wedstrijd gedressuurd. Ging wel lekker, maar ben geen clubkampieoen geworden Cool

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 18:16

@Tientjeh: Balen hoor... Ach gut
@Rosalie én Heleen: Respect Afgod .. goed van jullie hoor!!
@Vief: Waaaaaauuw Cool , pak de bikini's maar alvast in hoor Pling !! Ziet er echt goed uit!!
En ik vond idd dat eerste giletje van Guess erg mooi!! Bloos

Ik zit eens even mijn jaaroverzicht te bekijken voor 2009 Tong uitsteken en als ik de crosstrainingen wil gaan volgen en nog wat andere weekjes aan vakantie wil inplannen (heb 6 weken vakantie over staan voor 2009 Cool ) , lijkt het erop, dat ik in september op vakantie kan, hahaha!!
Mijn beste vriendin gaat in mei naar New York, die is dus hard aan het sparen en als ze daar is geweest, mag ze weer opnieuw gaan sparen voor de vakantie van ons samen..
Pfff.. wat een geplan.. Maarja... helaas moet het wel met de baan die ik heb Lachen .

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 18:23

@ Tientje; jammer van je balken! Ach gut
@ BV; beterschap, Lachen

Myn wedstrijd ging matig, in het eerste parcours was ik met Excell helemaal foutloos tot aan 7,
dat was een hindernis waar de zon op scheen, hij wist niet wat ie zag, Clown voor de rest foutloos. Lachen
Ramona ging op het eerste parcours echt niet, ik durfde er niet goed aan te rijden, Bloos
Het tweede parcours met Excell ging super, helemaal foutloos! Tong uitsteken
Met Ramona ging het ook eigenlijk heel goed, foutloos tot de laatste hindernis, daar werd ik op uitgesloten,
daarna reed ik nog een hindernis aan, daar sprong ze zo groot over dat ik in haar nek belande, kon nog net blijven zitten, Knipoog

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 18:34

Dat ziet er erug mooi uit Vief Vingers aflikken

@ Jantine ... jammer dat Undercover zich niet goed liet rijden.
@ Amber ... Toot nu weer beter? De politie, leuk hoor! Haha!
@ BV ... Ach gut
@ Lux ... wil ik wel geloven dat je helemaal stijf bent. Ff lekker warm bad/douche oid. Lachen
@ Mirthe .. die hoppe van je vriend was vandaag best huppelig in Sneek Knipoog
@ Marieke ... naaah, klinkt allemaal toch nog best goed hoor! Cool

Lapje was vandaag weer voor de 2e keer mee, 2x BB en 2 keer een balkje Lachen
1e pc ging op zich wel fijn, mooi constant ze kwam alleen op 1 hindernis niet uit .. ik dacht ze gaat wel vroeg, maar ze maakte nog een krabbel er praktisch onder .. dus finaal door de bovenste balk.
2e pc was ze moe Bloos! ... hoe heb ik dat ooit voor elkaar gekregen, nog nooit eerder gebeurd. Ik had daardoor een balk op de 2e hindernis in een lange lijn .. daarna aan de voorkant en been wat meer begeleid en toen ging het weer goed. Parcoursbouwer heeft nog ff een hindernis op B hoogte gezet omdat ik 2x hetzelfde pc sprong. Had in 1e pc een stijl van 45 en 1e prijs. 2e pc was geloof ik geen prijs (was de enigste).
Ze was alleen niet zo gecharmeerd van het bij de jury melden vandaag, wilde niet echt stilstaan Tong uitsteken

Verder erg apart ... voordat ik het pc begin is het allemaal wat eng .. begin ik het pc ziet ze niets meer. Wat dat betreft is ze wel enorm vooruit gegaan, want toen zag ze alles in het parcours. Het gaat ook al vrij beheerst ... nu het nog iets beheerster doen en thuis ook weer wat op hoogte, dan gaan we weer B Lachen

Ze was met inrijden in het begin ook zo rustig ... schrok ervan. Mooi willen stappen en rustig draven ... zelfs laag willen lopen Bloos! Totdat de 2e L parcours rijders weer terug kwamen en helderop gingen springen, toen was het helaas weer weg Tong uitsteken Ze was ook zo ontzettend met haar kop aan het omhoog slaan, dat ik heb haar een paar keer een goed aantal rondjes laten galopperen (na 3 rondjes hield ze het hoofd wel weer stil en konden we ook gewoon nageven, maf beest .. in het pc trouwens geen gegooi met 't hoofd, apart). Denk dat ik haar daardoor wat te moe heb gereden, toen de spanning van het 1e pc erbij ... toen was ze in het 2e pc een beetje op.
Maar al met al ging het dus niet zo slecht Haha!

Filmpje van het 2e pc Lachen
http://www.youtube.com/watch?v=JcnmEGJ2HBw ... die 3e hindernis tikte ze d'r van achteren af, gewoon te mat gesprongen. Ze redde zich nu een paar keer netjes van voor als het niet helemaal perfect uitkwam .. en die laatste hindernis hadden ze omhoog gezet, zie je ook wel aan het zweefmoment ze schrok er een beetje van dat deze ineens hoger stond Clown

Verder gister nog drama .... We rijden van die grote pakken hooi op een karretje de stallen binnen en kiepen hem dan op het plekkie waar die hoort om ... nou is onze hond een beetje een dombo, dus die loopt eromheen te 'helpen'. Ging tot nu toe goed, je voelt het mss al aankomen ... vandaag dus niet: ze kwam eronder. Janken, god het arme beest ... tja sta je dan met z'n 2-en om zo'n groot pak proberen omhoog te krijgen. M'n zusje kwam ook snel aangelopen en toen kregen we het pak met z'n 3-en net hoog genoeg zodat de hond er onderweg kon komen .. godzijdank lag ie op een gunstig plek eronder. Ze leek eerst helemaal nergens last van te hebben (gewoon weer in de rondte draven op het erf, kwispelen en doen), deed alleen maar schuldig. Vandaag lijkt ze wel goed, lopen zie je niet zoveel aan. Alleen met gaan liggen en weer opstaan piept ze een beetje Ach gut

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 18:39

Rowo: klopt, meer dan 16 strafpunten dan nummer 1, maar ik wilde een balk op de laatste hindernis niet meer riskeren, vandaar dat ik die dus niet heb gedaan.

Heleen: foutief parcours houd je verder niets aan over. Heb toen ik net L starte dit vaker moeten doen, omdat we beiden in een dip zaten. Helaas nu ging het ook niet zo, maar wat wil je, met zulk weer word het rijden niet makkelijker. Dus vaker dan 3x lukt niet. En ze worden van kou altijd fris vind ik.

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 19:05

Minder Rowo, wc's buiten. Probeer het dan altijd zo lang mogelijk op te houden Tong uitsteken

Jammer Tientjuh dat het zo ging het springen, ken dat, dat er geen houden meer aan is .

Jaa echt spannend, hoop dat ik door kom. Ben de supermarkt nu wel zat Bloos !
Wel super luxe je vakantie zeg !

Schrikken van je hond zeg Lapp !! Hopelijk niks inwendigs ofzo, vind trouwens filmpje netjes !
Tootje is nu weer beter, maar echte flinke klap gehad van de Droes. Hij zou in Maart 2009 naar de Hengstenkeuring gaan, maar ik sla een jaar over met hem Ja.

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 19:27

zo k ben er ook weer.. ,net lekker gegeten.. 2 paardjes gereden ging goed, en nog uurtje geschaats.. Nu barst ik van de spierpijn na gister en vandaag

ziet er lekker uit hoor vief.. Ik ga 31 januari weekje skieen.. en van de zomer waarschijnlijk even weg met tentje met me vriend

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 19:33

ik lees zo even bij
Rowo: Ik doe idd de 2e fase. Zou vorige week weer instromen, alleen ben niet gegaan ivm het weer.
Jantine: Balen van je balken
Kim: Nette dressuurpunten toch Lachen
Vief: Ik ben vorig jaar ook na Gran Canaria geweest. Is best mooi, alleen wij waren in de verkeerde tijd.
1 minpuntje: Je moet echt ontzettend veel trappen lopen voordat je bij het strand bent..

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 20:10

Jantine: jammer dat het niet zo liep.
Kim: Netjes!
LL: Dat is schrikken!
Vief: Ziet er lekker zonnig uit!

Ik ben onverwachts ook bzig met vakantieplannen. Mijn vriend gaat in mei rondreizen door Tanzania een maand en heeft gevraagd of ik mee ga. Haha!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 20:23

Ik wist niet dat je bij de pliesie wilde Amber.
Mijn vader is het ook. Ik zou het zelf niet willen als beroep.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 20:24

Wow! Tanzania klinkt wel gaaf PB!

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 20:30

dat is wel heel leuk PB, lijkt me echt mooi

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 20:45

Gaaf PB Haha!
LL, dat is schrikken Bloos!
Ziet er nice uit Vief Haha! !
Jammer van je balken 10tje, en dat is niet slecht hoor Marieke Knipoog jammer van die laatste hindernis

Pff, ik ben schor, verkouden& buikpijn (maar dat komt van de Chinees Clown ). Vanaf donderdag toetsweek, wordt nog leuk No Cheer