Dat ziet er erug mooi uit Vief
@ Jantine ... jammer dat Undercover zich niet goed liet rijden.
@ Amber ... Toot nu weer beter? De politie, leuk hoor! 
@ BV ...
@ Lux ... wil ik wel geloven dat je helemaal stijf bent. Ff lekker warm bad/douche oid. 
@ Mirthe .. die hoppe van je vriend was vandaag best huppelig in Sneek 
@ Marieke ... naaah, klinkt allemaal toch nog best goed hoor!
Lapje was vandaag weer voor de 2e keer mee, 2x BB en 2 keer een balkje 
1e pc ging op zich wel fijn, mooi constant ze kwam alleen op 1 hindernis niet uit .. ik dacht ze gaat wel vroeg, maar ze maakte nog een krabbel er praktisch onder .. dus finaal door de bovenste balk.
2e pc was ze moe
... hoe heb ik dat ooit voor elkaar gekregen, nog nooit eerder gebeurd. Ik had daardoor een balk op de 2e hindernis in een lange lijn .. daarna aan de voorkant en been wat meer begeleid en toen ging het weer goed. Parcoursbouwer heeft nog ff een hindernis op B hoogte gezet omdat ik 2x hetzelfde pc sprong. Had in 1e pc een stijl van 45 en 1e prijs. 2e pc was geloof ik geen prijs (was de enigste).
Ze was alleen niet zo gecharmeerd van het bij de jury melden vandaag, wilde niet echt stilstaan 
Verder erg apart ... voordat ik het pc begin is het allemaal wat eng .. begin ik het pc ziet ze niets meer. Wat dat betreft is ze wel enorm vooruit gegaan, want toen zag ze alles in het parcours. Het gaat ook al vrij beheerst ... nu het nog iets beheerster doen en thuis ook weer wat op hoogte, dan gaan we weer B
Ze was met inrijden in het begin ook zo rustig ... schrok ervan. Mooi willen stappen en rustig draven ... zelfs laag willen lopen
Totdat de 2e L parcours rijders weer terug kwamen en helderop gingen springen, toen was het helaas weer weg
Ze was ook zo ontzettend met haar kop aan het omhoog slaan, dat ik heb haar een paar keer een goed aantal rondjes laten galopperen (na 3 rondjes hield ze het hoofd wel weer stil en konden we ook gewoon nageven, maf beest .. in het pc trouwens geen gegooi met 't hoofd, apart). Denk dat ik haar daardoor wat te moe heb gereden, toen de spanning van het 1e pc erbij ... toen was ze in het 2e pc een beetje op.
Maar al met al ging het dus niet zo slecht 
Filmpje van het 2e pc 
http://www.youtube.com/watch?v=JcnmEGJ2HBw ... die 3e hindernis tikte ze d'r van achteren af, gewoon te mat gesprongen. Ze redde zich nu een paar keer netjes van voor als het niet helemaal perfect uitkwam .. en die laatste hindernis hadden ze omhoog gezet, zie je ook wel aan het zweefmoment ze schrok er een beetje van dat deze ineens hoger stond 
Verder gister nog drama .... We rijden van die grote pakken hooi op een karretje de stallen binnen en kiepen hem dan op het plekkie waar die hoort om ... nou is onze hond een beetje een dombo, dus die loopt eromheen te 'helpen'. Ging tot nu toe goed, je voelt het mss al aankomen ... vandaag dus niet: ze kwam eronder. Janken, god het arme beest ... tja sta je dan met z'n 2-en om zo'n groot pak proberen omhoog te krijgen. M'n zusje kwam ook snel aangelopen en toen kregen we het pak met z'n 3-en net hoog genoeg zodat de hond er onderweg kon komen .. godzijdank lag ie op een gunstig plek eronder. Ze leek eerst helemaal nergens last van te hebben (gewoon weer in de rondte draven op het erf, kwispelen en doen), deed alleen maar schuldig. Vandaag lijkt ze wel goed, lopen zie je niet zoveel aan. Alleen met gaan liggen en weer opstaan piept ze een beetje