Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

), kerstmuts incl. belletje opgedaan en hoppa: kerstkaarten op de buurt rondbrengen
Is een soort van traditie geworden, elk jaar brengt de ponypost de kerstkaarten rond. Vroeger reed ik zelfs met hem naar het dorp om daar de kaarten rond te brengen
... wat overgens niet altijd even leuk was, omdat sommige kleine jongetjes het erg lollig vonden om met rotjes naar pony's te gooien
Gelukkig heb ik een erg lieve ukkie puk pony

CoriienRN schreef:ingrid weet je wat ik zou doen als een paard door me heen wil springen sorry dat ik het moet zegen echt een nek schot geven en anders gewoon een flinke mep voor zun harsses.. sorry![]()
die van mij had er ook wel eens een handje van in het begin en die kan ik nu gewoon los uit het land gaan halen.. en loopt zonder moeite achter me aan..
ik ga eten en naar de stad

't topic is verder niet echt wat hoor.. 
vief

wordt helemaal gek van mijn limewire kan hem elke week opnieuw instaleren

). En wij moesten drinken inschenken, ze naar de toilet brengen (ze moetsen een heuveltje af, en het is zo banketstaaf om ze zelf met de rolstoel naar beneden te laten rollen
, dat zou niet goed gegaan zijn).
.
). En toen was het afgelopen om 10 uur, zegt zo'n man: huh, nu al? het is nog geen half 1
. Ik: nee, maar het is wel afgelopen. Hij: maar wil pas om half 1 naar huis. Ik: ah van mij mag je hier nog wel even blijven zitten hoor. Hij: jaa, de jeugd van tegenwoordig gaat ook pas om half 1 op bed, dus doe ik dat zins kort ook maar. (
).
. 
), zondag eerste keer L springen starten
Ik vind vooral Pasoa met jus d'orange heel erg lekker. In Rome was een Screwdriver (veel vodka met een beetje jus) ook wel lekker.