zo wat een dag, vanmorgen gewerkt vanmiddag op buitenrit geweest lekker rustig en eind van de dag met mars naar de fysio geweest. de fysio zijn dat het nu een stuk beter moest worden dus ben benieuwd
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!

Ik kan niet slapen. Ik wordt helemaal knettergek... Zit me helemaal op te naaien in bed. Volgens mij krijg ik blaasonsteking ofzo
Continu het gevoel dat ik ontiegelijk nodig naar de wc moet. Dus ik ga maar ff achter de computer en het zo weer proberen.
Baal ik achteraf wel van maarja. IK heb natuurlijk wel heel erg zin in vanmiddag (
)
,
, had computerproblemen. Dik virus erin elke keer en ik kon niks meer beginnen. En op school wordt ik eraf gegooid zo snel als ik inlog, dus dat schiet ook niet op.
3e.
.
M'n tentamen ging volgens mij wel goed genoeg voor een voldoende.

miss_jumpy schreef:pfff ik heb belabberd geslapen... Ik ben zo verkouden, als ik ga liggen dan kan ik haast geen ademhalen.
En nu heb ik enorm opgezwollen ogen...
Geniet vandaag maar lekker van het mooie weer!
). Ik ga zo ff alle drachtige merries ff toiletteren. Kan ik lekker buiten doen, (misschien wordt ik nog wel bruin van de zon
) 
Zie ik je vast nog wel!!

Ben niet eens moe nu...
Beterschap!
Reed op Juwel en deze keer heeft ze niet gebokt met galoperen... dat gaat steeds beter! Ik had er nog nooit mee gesprongen, dus was wel even spannend. De eerste keer dat ik over een kruisje moest ging ze er langs (ik denk dat ik zelf teveel aan het afwachten was) maar daarna ging het echt super! 
Scum schreef:Ik heb neusspray gehaald bij het kruidvat en ik moet zeggen dat dat spul verrektes goed werkt. Kan eindelijk weer ademhalen!

). Heb nu eindelijk een neusspray gevonden dat werkt. Zo'n potje kost 15euro voor 10ml, vink best duur.. Maar, Het helpt.. 
Erg handig als je paardrijd dus!?
Ik ga wel eens met Linda stappen 

Hij was namelijk bij mij