foto's zien er goed uit, is altijd wel leuk om naar een onbekende cross te gaan!
Scum, ja tuurlijk, ik ga er vanuit dat ik zaterdag gewoon lachend over de finish kom! Zal wel weer spannend zijn bij de start want daar kan Os zo trutten en ik weet niet goed hoe ik dat anders kan aanpakken. Ja boos worden als hij gaat trutten maar dan ben je al te laat.
Gewoon al boos worden voor het geval dat hij op 1 zou stoppen. Rijden als een echte vent! Hindernis 1 vermorzelen! En Os in het starthokje alvast vertellen dat hij dit keer fouloos naar de finish gaat!
Nu is het een feit, mijn eerst bijdrage over de 4* eventing in Burghely is te lezen op Overig Nieuws. Vanaf nu ga ik proberen wat meer SGW nieuws op Bokt te plaatsen. Tips zijn dus altijd welkom.
Mn vriend heeft gisteren samen met zijn beste vriend bedacht dat hij naar Berlijn wou. Vanmorgen zijn ze met de trein vertrokken en vrijdag komen ze weer terug... Ben dus weer alleen in Leiden waar naast mn studie dan, eigenlijk geen kloot te doen is...
Weet niet waar ze jou gezien heeft, maar je hebt nogal een opvallend paard, ze weet altijd gelijk over wie ik het heb denk dat ze je van een training kent..
Aha, je maakt me nieuwsgierig. Zo opvallend is mijn klein zwart paardje toch niet? Er zijn er die veel meer presteren en ook echt wel veel beter springen en crossen. Welk jaar zit ze?
Ik woon aan de Haarlemmerweg (niet verwarren met Haarlemmerstraat) in een appartement, normaal samen met vriend, maar die is de laatste tijd steeds een paar dagen weg omdat hij eindelijk een vakantie in zijn coschappen heeft. Ben vanavond gaan eten bij een vriendin, maar heb verder deze week gewoon de pech dat eigenlijk al mijn vrienden hier nog op vakantie zijn of andere drukke dingen hebben. En ik ben niet echt iemand die er alleen op uit trekt, dan ga ik eerder met een berg chocola bij de tv zitten, of op Bokt...
Vlak bij de langegracht toch? Best wel dichtbij het centrum .
In je eentje Leiden in gaan is natuurlijk weer een ander verhaal, maar verder heb je in Leiden toch echt heel veel restaurants en eettentjes, plekken waar je gezellig iets kunt drinken, leuke lunchgelegenheden, bioscopen, terrasjes, musea, noem maar op.
Kan me niet herinneren dat ik tijd had om me te vervelen tijdens mijn studie, en dan was ik nog het grootste gedeelde met niet studentendingen bezig dan wel. Later als ik groot ben ga ik kunstgeschiedenis studeren, dat ha dik in mn laatste jaar opgepakt en vond ik echt zo leuk, maar ja toen was ik al bijna klaar