Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Scum schreef:Ik vraag me ook af hoe het nu met Viefje is...
Toen dacht Sam mooi even door te lopen naar het weiland. Poging twee, mijn moeder stond aan de goeie kant en hij liep er zo in. Onderweg heeft hij zijn hooinet leeggegeten. Daar aangekomen rustig even de deken eraf gehaald. Sam wou inmiddels al graag de trailer uit. Hij moest toen even een box staan en toen heeft een meneer hem mee naar binnen genomen. Mijn ouders hebben toen de klep van de trailer weer dicht gedaan en toen was het eigenlijk al gebeurd. Sambal heeft volgens mij echt niet doorgehad wat er binnen zou gaan gebeuren. Echt fijn.

Het is eigenlijk nog niet echt tot me doorgedrongen dat hij er niet meer is. De volgende keer gewoon als ik bij jullie kom dan.... pff
Sterkte meid 

Maar marktplaats kende hij dus nog niet. Even wat uitgelegd en toen zaten we samen naar afstammelingen te kijken. Mijn opa heeft vroeger ook wat gefokt en vond het wel erg leuk dat er nog paarden van Joost en Ariban ofzo rondliepen!

Mijn ene oma heeft er geloof ik nog nooit achter gezeten en mijn andere oma vindt het wel leuk, maar dan voornamelijk de kaartspelletjes
heel grappig