Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Scum schreef:Stelletje zuipschuiten!
Doe mij maar een Baileys
Lielle schreef:lekker. Whiskey, cognac, ouzo, calvados, zo lang het maar geen likeuren zijn.
Onide schreef:Nou, inderdaad! Terwijl ik dat bij een paard dat niet van mezelf is of wat ik niet rijd veel beter kan relativeren
De penny in me komt dan toch naar boven
anja15 schreef:Iedereen heeft ook wel een kleine penny in zich![]()
![]()
Ik moest maar s gaan bedenken wat ik morgen wou doen..Met mn kreupele pootje kan ik ook neit bepaald in de stad gaan lopen..maar wil wel graag t huis uit..iemand ideeën?
Onide schreef:Zou je dat wel aandurven? Zo'n wedstrijd is dan meteen wel een hele belasting! Maarja aan de andere kant, een dierenarts is ook niet gek
anja15 schreef:Iedereen heeft ook wel een kleine penny in zich![]()
![]()
Ik moest maar s gaan bedenken wat ik morgen wou doen..Met mn kreupele pootje kan ik ook neit bepaald in de stad gaan lopen..maar wil wel graag t huis uit..iemand ideeën?
L0ve schreef:ik ken alleen bathmen en die heeft dat ook, maar in bathmen ligt dressuur springen en cross zo ver uit elkaar
miss_jumpy schreef:Nou Jiska, ik hoop dat mijn eerste keer bathmen beter gaat![]()
Goed dat er niks te zien is op de foto's. Is Ice nu nog gevoelig of is het alleen nog maar een beetje dik? In ieder geval alleen een kwestie van tijd dus. Gelukkig geen echte vervelende schade dus. Kan je hem niet buiten zetten? Of mag dat niet?
En wat houdt rust in de winter in, dat ie helemaal vrij krijgt of wedstrijdvrij?
Ik kan me voorstellen dat een getraind paard als ice best een paar weken kan rusten en dan in 2 weken weer opgebouwd kan worden voor het NK. Met een jong paard zou dat heel anders zijn, maar voor een getrainder paard hoeft dat als voorbereiding volgens mij helemaal niet slecht te zijn.
L0ve schreef:ik ken alleen bathmen en die heeft dat ook, maar in bathmen ligt dressuur springen en cross zo ver uit elkaar
L0ve schreef:jiska:baileys ook lekker!!!!
L0ve schreef:ja maar de grooms niet jiska
mj:gewoon niets over zeggen tegen je vriend
bij mij werkt dat helaas niet, huub kent alle crossen natuurlijk al![]()
Anja:punniken?breien?
Jiska schreef:L0ve schreef:jiska:baileys ook lekker!!!!
als we binnenkort gaan shoppen nemen we wel een fles baileys mee haha