Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
viefdepief schreef:Haha Hilde dank voor de tip.
Kom je ons meehelpen het topic voor 2006 naar de 500 pagina's te krijgen?![]()
Ik ga even eten
Doei

Nou Hilde nog wat gedaan?? Of beleefd?
Ik denk ik lees even bij van waar ik donderdag mijn bericht gepost had
Handig, óf ik kan het bericht niet vinden of ik heb 'm gewoon niet gepost

(Best leuk om je eigen paard eens te zien springen!) Dat werd even een kort gevecht tussen die twee maar al snel gaf hij zich over en sprong hij
En laat ik nou net vorige week gevraagd zijn om haar te gaan rijden!! Af en toe heb ik bestwel mazzel en ik ga dus ook niet klagen
) komen die meiden aanstormen dat hij over de bakrand heen was gesprongen en in de veldschuur stond te meuten met die merrie's.Dat verwacht je toch niet:P Op dat moment had ik er even spijt van dat ik niet eerder op het aanbod was ingegaan om met hem te springen! Nu wordt het namelijk een dressuurprikker
Maar gelukkig heeft hij niets bezeerd en hij stond in die schuur alsof er niets aan de hand was.Het had natuurlijk anders af kunnen lopen!
Pfwoe wat heb ik een pijn in mijn kuiten van het lopen! marieketencate schreef:Ben al 3 uur bezig met het opruimen van m'n kamer, dus je kunt je wel voorstellen hoe erg het was![]()
krijg er gewoon kriebel in m'n neus van

)
minnie_muis schreef:Mooi! Weer 1 erbij!Nou Hilde nog wat gedaan?? Of beleefd?
Fijn dat het allemaal zo lekker gaat en dat de uitdebakspringen zich niet bezeerd heeft ofzo..
haar moeder haar been heeft gebroken en naar het ziekenhuis is gegaan
Had eerst zoiets van deze ava hou ik maar een dagje, maar ben er nu al helemaal aan gewend, dat rooie kleurtje is echt lekker opvallend, wel handig als je nog eens een post wilt vinden, denk dat ik hem nog maar even hou
Zelf vond ik Toronto het meest geschikt

Maar Samber heeft dus kromme voorbenen schijnt het dus dat is al niet erg handig voor een paard dat al gevoelig is op haar voorbenen.Bovendien ligt het bedrag om (natuurlijk) te dekken lager.

.. Heel veel blz aan het bijlezen