[SGW] [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 19:46

Ok we hebben nog 14 dagen tot 2006. en we moeten nog 1650 berichtjes! dus 1650/14= 117,8 berichtjes per dag! 117,8/15 fanatiekelingen= 7,8 per dag posten! Nou dat moet echt wel te doen zijn!

Hilde_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 19:53

viefdepief schreef:
Haha Hilde dank voor de tip.
Kom je ons meehelpen het topic voor 2006 naar de 500 pagina's te krijgen?

Ik ga even eten
Doei

Oke is goed
Zal het proberen

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 19:54

Mooi! Weer 1 erbij! Nou Hilde nog wat gedaan?? Of beleefd?

Mosh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 19:59

Ik denk ik lees even bij van waar ik donderdag mijn bericht gepost had Handig, óf ik kan het bericht niet vinden of ik heb 'm gewoon niet gepost

Donderdag ging de les met Mike goed! Ikzelf krijg hem al wat meer onder controle en ook de wendingen vaan vooruit
Helaas maakte hij 1 keer een *** sprong dus zijn vertrouwen (en ook mijn vertrouwen) was al snel weer minimaal.Marco vroeg of hij even een rondje mocht,dat mocht natuuurlijk (Best leuk om je eigen paard eens te zien springen!) Dat werd even een kort gevecht tussen die twee maar al snel gaf hij zich over en sprong hij
Nouja toen ik er maar weer op met het advies simpeler zitten (ik wil nog weleens gaan drukken en da's dan precies contra want hij moet terug) Dat ging heel lekker! Het loopt ook vast beter voor hem

Gister had ik ook nog springles op de club,met King.Ik was erg tevreden maar de laatste tijd mis ik een beetje 'sensatie' hij springt alles netjes en eigenlijk is de les ook een beetje eentonig af en toe.
Mijn zus Daphne had het Lancelot merrietje mee.Wat is dat een tof beest zeg! Echt een heel lief dier En laat ik nou net vorige week gevraagd zijn om haar te gaan rijden!! Af en toe heb ik bestwel mazzel en ik ga dus ook niet klagen

Vandaag ben ik lekker aan het werk geweest ondanks het rotweer!Dan schijnt de zon,dan regent het... bah! Ondanks het weer zijn alle paarden er toch nog uitgeweest.Op het laatst heb ik nog even een ruintje buiten gezet in de grote bak (lage omheining) omdat het paddock echt bagger was! Die meiden wilden graag op hem letten en ik waarschuwde ze nog even voor het feit dat het ruintje er overheen kán springen.Dat heeft hij nog nooit gedaan hoor! Maargoed.
Ik sta Mike af te spuiten (morgen wedstrijd ) komen die meiden aanstormen dat hij over de bakrand heen was gesprongen en in de veldschuur stond te meuten met die merrie's.Dat verwacht je toch niet:P Op dat moment had ik er even spijt van dat ik niet eerder op het aanbod was ingegaan om met hem te springen! Nu wordt het namelijk een dressuurprikker Maar gelukkig heeft hij niets bezeerd en hij stond in die schuur alsof er niets aan de hand was.Het had natuurlijk anders af kunnen lopen!

Zo nu ga ik lekker in bad want mijn benen verdienen wel wat aandacht Pfwoe wat heb ik een pijn in mijn kuiten van het lopen!
Laatst bijgewerkt door Mosh op 17-12-05 20:05, in het totaal 1 keer bewerkt

gr_roos

Re: [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 20:01

marieketencate schreef:
Ben al 3 uur bezig met het opruimen van m'n kamer, dus je kunt je wel voorstellen hoe erg het was

krijg er gewoon kriebel in m'n neus van

Is het toch nog ergens goed voor dat je vriendje an het boarden is

Renske gefeliciteerd.

Bento en Gomir succes.
Ik had het plan om even te komen kijken. Ik weet alleen niet of ik het nog redt.
Ik ben de hele week al om 4.45 op en maandag en dinsdag ook weer.
Werk nu bijna 10 uur per dag dus ben een beetje heel erg

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 20:02

Nou dan kan hij iig wel goed springen!

Mosh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 20:07

Nog even snel reageren
Ja dat vond ik ook,vooral omdat hij vanuit stilstand sprong!!
(3 jaar is ie )

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 20:10

Uit stilstand ook nog? En je gaat niet met hem springen of wel?

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 20:27

jep, ook namens mij succes voor alle springers morgen!

Ik ga morgen met mijn zus mee op dressuurwedstrijd, mag ik weer voorlezen

En morgenavond naar de oudejaarsconference van jan jaap van der wal. Daar heb ik echt veel zin in, ben erg benieuwd!!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 20:29

Waaah gaaf! Veel plezier!

Hilde_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 20:31

minnie_muis schreef:
Mooi! Weer 1 erbij! Nou Hilde nog wat gedaan?? Of beleefd?

Nee niet echt... Was een saai dagje vandaag. Zou eigenlijk een springwedstrijd in Sleen hebben, maar had me afgemeld. Het was echt rotweer, en door de Rhino wou ik geen risico nemen.

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 21:01

lekker Twinkie!! zo te horen heb je een leuke les gehad bij Marco. maar ben je nu bij Deen aan de gang dan?! ik volg het ook allemaal niet meer zo daar in NH

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 21:40

Is de Rhino dan ook dicht bij jullie Hilde?

Leuk stukje om te lezen Twinkie Fijn dat het allemaal zo lekker gaat en dat de uitdebakspringen zich niet bezeerd heeft ofzo..

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 21:41

Het afspreken om dan een spreekbeurt in elkaar te zetten is een beetje mislukt, hoorde net van Liselotte (vriendin) dat Rachel (de andere vriendin haar moeder haar been heeft gebroken en naar het ziekenhuis is gegaan

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 21:43

Ik heb vandaag trouwens al 12 berichtjes, nu 13 gepost in dit topic dus aan mij gaat het niet liggen. Had eerst zoiets van deze ava hou ik maar een dagje, maar ben er nu al helemaal aan gewend, dat rooie kleurtje is echt lekker opvallend, wel handig als je nog eens een post wilt vinden, denk dat ik hem nog maar even hou

Mosh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 22:17

Jup ik ben blij dat het allemaal nu weer een beetje meezit!
Ik was net even aan het msnen met de oude en nieuwe eigenaar van Prinses (hè wat klinkt dat vaag!) over wat bonte hengsten (ze wil haar misschien laten dekken) dat is wel leuk dat ik daar ook nog even mijn mening over mag geven Zelf vond ik Toronto het meest geschikt
( www.stable-rubywhite.nl > Dekhengsten)

@ BT Ha ha ik kan het me best voorstellen dat je het niet erg meer volgt! Er zijn de laatste tijd nogal wat dingen veranderd
Ik draai nu ongeveer 2 jaar mee bij Gerrit Deen en ongeveer 1,5 jaar werk ik al op 's zaterdags.Mijn eigen pony Prinses werd in april kreupel en na veel zoeken,kraken etc. waren we er nog steeds niet achter wat het nou echt was.Iedere keer weer die teleurstelling dat ze weer kreupel liep vond ik echt rot! Jolanda zei dat ze,mocht ze weggaan,ik het altijd moest laten weten.Toen Prinses voor de zoveelste keer weer kreupel liep heb ik een besluit genomen.Daar kan ze namelijk lekker buiten staan,hoeft ze niet meer het drukke verkeer in, en staat ze ook nooit alleen (dat kan ze namelijk niet zo goed).Ze is dus naar Jolanda gegaan.
Ik kreeg een paardje aangeboden (zie vorig bericht van dat ruintje) van Gerrit maar toen Ineke 2 weken naar Frankrijk ging zakte dat weer een beetje weg.Die 2 weken heb ik haar hengst en merrie gereden en verder geholpen waar ik kon.Toen Ineke terugkwam werd er nog even over dat ruintje gepraat maar het leek ons beter om het toch maar niet te doen,omdat dit misschien bij Kelly (die er toen mee bezig was) niet goed aan zou komen.Wel zou ik gaan helpen met het zadelmak maken van 2 lastige paarden samen met Daphne (een 9 jarige merrie en een 4 jarige ruin) Op donderdag en vrijdag ben ik altijd vroeg uit en doordat Daphne stage loopt bij Marco heb ik haar paarden op die dagen overgenomen.Ineke vroeg of ik het niet leuk vond om de Lancelot merrie over te nemen en te starten op wedstrijden.Ze was erg enthousiast en ik vond het een leuk paard.Daar ga ik dus over een paar weken mee beginnen want ik heb nu mijn handen vol aan de (opnieuw) paarden van Ineke doordat zij weer 2 weken in Frankrijk zit.

De paarden thuis doe ik ook zoveel mogenlijk,gelukkig helpt mijn moeder en op King rijd 2x in de week iemand wat opzich ideaal is want zij houd van buitenrijden en hij ook!

Sorry voor het lange verhaal

Mosh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 22:19

Ik lees mijn berichtje opnieuw en bedenk dat mijn leven in 2 maanden bestwel veranderd is

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 22:23

Er is inderdaad best wel wat veranderd
Ik ga lekker tv kijken

Moet het eigenlijk een bonte hengst worden??
Vind Toronto zo van de foto's wel mooi

Mosh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 22:41

Nee het hoeft volgens mij niet per sée.Maar we zijn allebei een beetje fan van Samber en aangezien de hengst Samber als opa heeft Maar Samber heeft dus kromme voorbenen schijnt het dus dat is al niet erg handig voor een paard dat al gevoelig is op haar voorbenen.Bovendien ligt het bedrag om (natuurlijk) te dekken lager.

Ik ga nu lekker slapen (lees: over een uur)

PS Wat is het rustig?? Zit iedereen lekker aan ofzo

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 22:55

ja ik zit een documentaire te kijken over de Tsunami... echt vreselijk

de rest kijkt zeker Idols

Mosh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 23:33

Nouja nu ben ik weer in m'n eentje over
Ik ga richting bed want van mijn voornemen komt weer niets terecht

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 00:14

Heb nog niet bijgelezen, maar dat doe ik zometeen wel..
Ik word ooit misschien nog wel eens dressuurmuts, mn eerste winstpunt in de M2 is iig binnen!
De rest volgt zo wel, eerst nog ff weer naar mn dressuurbeest (UHRUM) trouwens ik hou het toch maar op crossbeest

Pinacolada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 00:15

Hoho..ik ben er nog .. Heel veel blz aan het bijlezen

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 00:16

gefeliciteerd Jitske!

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 00:36

wat is jullie mooiste/gaafste/''de meeste kippevel'' concours/proef/parcours wat jullie hebben gereden? ik zat me namelijk mijn wedstrijden te bedenken die ik allemaal heb gereden en daar sprongen er toch een aantal hoog bovenuit!

ben benieuwd naar jullie mooiste(enz) concours en waarom?!