[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 14:24

Ik weet nog niet wat ik hierna wil doen Noor, wil wel graag doorleren. Maar dat gaat nu allemaal niet meer omdat ik mijn diploma niet voor 1 september heb.
Jeetje Beli, dat is inderdaad dubbel nieuws. Wel een goed gevoel bij de nieuwe eigenaar?
Heerlijk Kim dat je lekker zelf kan rond scheuren!
Super fijn dat Bari alleen biologische mama wordt Karen, je hebt er nu juist lekker aan het lopen!
Ik doe ook niets aan What verder dan poetsen Noa. Gewoon gepoetst op de vrachtwagen en dan die kant op. Zelf trek ik ook niets bijzonders aan, alleen dan bp en airjacket. Let er wel op dat ik geen knalgeel shirt aan heb, maar dat is omdat ik een roze Air Jacket heb. :P Hoelaat moet je?
Ben je niet gevallen laatste tijd op je sleutelbeen Mendy?

Heb al van alles geprobeerd... Zelfs betablokkers. Maar niets helpt..
Ik denk alleen niet dat school me zal helpen, had het namelijk al paar keer aangegeven. Maar we zullen zien. Op deze manier zit ik over een half jaar bij wijze van spreke nog hetzelfde. Blijf het gewoon belachelijk vinden dat een jaar stage en goede beoordelingen weggegooid worden t.o.v. een half uurtje toetsing.
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 06-07-12 14:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Joki

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 14:40

Anne dat is het voordeel van een bruin paard met zeer veel glans. Zelfs als ik niet poets dan denken mensen dat ik mijn best erop heb gedaan

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 14:49

Sannn, wat onwijs balen zeg.
Ik herken het van mijn rije-examen voor mijn E rijbewijs. Trillende benen, klamme handen en stotteren. Ik herkende mijzelf echt niet terug. Ik sta voor mijn werk voor groepen van 100 man gezellig een lezing te houden en grapjes te maken. En dan met zoiets compleet de kluts kwijtzijn, waardeloos!
Ik heb toen nadat ik het 2x had verprutst, voor mijn 3de examen 2 extra behandelingen shiatsutherapie genomen, om compleet ontspannen en goed in mijn vel eraan te beginnen. Ik was nogwel gespannen maar nog wel gewoon mezelf en in staat om enigzins normaal te functioneren.
Ik duim voor je dat school wil meewerken!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 14:54

Zoals geloof ik bij de meesten hier wel bekend heb ik er ook veel last van. Heb voor mijn tweede keer E afrijden zelfs beta-blokkers genomen, dat hielp voor mij toen wel. Maar dat was een tijdelijke oplossing natuurlijk, lange termijn moet je toch het probleem zelf oplossen. Goed dat je naar een sportpsycholoog gaat San!

Nu ik jarig ben geweest, wil ik een nieuwe set crossbeschermers gaan bestellen voor Denzel. Ik twijfel tussen Styles en Dalmars. Styles ken ik en zijn gewoon goed, maar van Dalmars heb ik ook goede verhalen gehoord en die ventileren weer beter en hebben voor 2 platen. Welke hebben jullie voorkeur?

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 15:32

Hoi hoi

Wat een heerlijk middagje, lekker broodje gegeten op t terras, daarna voor Geert een hele mooie trui en shirt gehaald en nog effe een ijsje gegeten op t terras :D

@ TG hahaha ja heb het geprobeerd toen jij dat van de week zei en het lukte :D Net in het dorp kwamen we een kennis tegen en die vroeg hoe het met Geert was dus toen ik zei hopelijk loopt ie met een maand of 3 weer als een kievit zei hij, oooh das mooi op tijd voor de baby want jij moet vast nog een maand of 3.... euh nee niet echt, ik hoop dat het er met een week is :+ Er rommelt ook nog niks.

@ Sannn verdomme wat klote voor je! Jemig dit had ik niet verwacht! Dikke knuffel meid!

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 16:03

Noor spierpijn dacht ik ook al maarja waarvan.
Mijn instructeur zij wo wel dat ik mijn armen keurig stil op juiste plek had misschien toch bovenin vast gezet.
Sann uhm laatste val was maarsbergen en dat was wel op die kant maar om dan nu er nog last van te krijgen

Sann balen dat het niet gelukt is. Hopelijk heeft school een oplossing.
Eigenlijk is zon toets heel raar want het is maar een moment opname. Als je stage gewoon goed is dan kun je het toch.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 16:08

las leuk geklets over mannen en over mannen vs vrouwen
Nog iets over blunders...
Beli die waarschijnlijk Red heeft verkocht
Sannn even een knuffel voor jou

Verder even zwaai en alles lijkt tot nu toe goed!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 16:24

BVW: fijn dat het goed lijkt te gaan!
Sann: jeetje wat ontzettend rot zeg, dikke knuffel! Ik ken het gevoel heel erg (te) goed van mijn afrijden. Moet mezelf ook echt een schop onder mn kont geven voor mijn E :Y)

Heerlijk middagje voegen aan het krabben hier, naja moet ook gebeuren!
Vanochtend even gesprongen met Ruby, deed ze echt leuk :D Meteen maar wat crosshindernisjes mee genomen want ja die staan toch in de wei! Dus over 3 in uitjes als boomstammen, ander boomstammetje, hekje en een opsprong met een afsprongetje met een boomstam. Ze is best wel stoer :D

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 17:08

Werd net nog gebeld door stage, er was patiënt geweest die met bloemen kwamen vanmiddag. Die geloofden niet dat ik gezakt was. Wel super lief dat ze bloemen kwamen brengen. Heb ook al een mail terug van school. Dat die mij gaan helpen kan ik helaas aan de mail te zien ook wel vergeten. Leren ze ons om emphatie te tonen bij patiënten en wat doen ze zelf... :n

Ruby gaat crosscarriere tegemoet? Gaat het met jou al wat beter Sarah?
Fijn dat het tot nu toe goed lijkt te gaan Bianca. :)
Heb geen ervaring met Dalmars Snoek, styles bevallen mij super.
Anders even langs fysio ofzo Mendy?

edit: Ging hier pas toch over bontje over neusriem of dat mag? Staat nu in de Paard&Sport dat dat niet mag. Rijden er echter veel mee, vooral in de cross. Maar het mag niet. Ook niet in de klasse Z en hoger, mag volgens KNHS reglement en FEI reglement niet.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 17:28

Sann: echt vervelend dat je opleiding je daar niet in ondersteund! Helemaal omdat je gewone stage echt super gaat!
haha nee geen echt crosspaard, maar ze mag wel de puppy cross bij de club kampioenschappen gaan doen! Ben erg benieuwd hoe ze dat op pakt :Y)
Hmm het gaat hier nu wel gelukkig weer wat beter, vaders is bekoeld (en ik ook ;) ) Van moeders mogen de paarden niet weg dan koopt ze ze zelf wel (geen idee wat ze er dan mee wilt gaan doen haha!) En ik mag van haar niet hierom uit huis :+

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 17:30

fijn dat de rust is weergekeerd evony

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 17:50

Sann, :(:) ontzettend balen! Goed dat je naar een sportpsycholoog gaat, denk dat het veel helpt.
Evony, fijn dat het weer wat rustiger is in huis.

Wendel staat weer bij de hengstenhouder. :Y) Ze moet nu wel in een keer drachtig zijn maar niet geschoten is altijd mis. Vorig jaar was ze ook in een keer drachtig dus hopelijk nu weer.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 18:52

@ Beli "gefeliciteerd met de bijna verkoop"
@ TG leuke hengst
@ Lielle gefeliciteerd
@ Kim gefeliciteerd met je autootje
@ Evelien als je toch nog 3 rietjes heb zou ik zeker proberen of het nog een keer lukt
@ Sannn wat ongelofelijk rot voor je dat je dichtklapte :(:)
@ Evony fijn dat er weer rust is thuis

Morgen komen lekker vroeg (7u) de stratenmakers om mijn voortuin eindelijk af te maken qua bestrating *\o/* . Daarna mag ik voor het eerst dit jaar springen jureren. Ben benieuwd naar de nieuwe wijze want ben zelf nog niet op een springcc geweest dit jaar. Wel erg weinig deelnemers.
Leuke pony's lopen er in het ek team. Regent en Knouk out.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 18:59

Karen, ik heb niet meer materiaal :o . Er zijn de laatste tijd nogal wat balken gesneuveld. En ik had geen zin om alles weer om te bouwen, dit stond voor mijn kleine zusje. Is een bixiparcours.
Aah Sann, nee ;( :(:)
Sanne, nee was B omdat ik de dag erna nog ging crossen.

Net gewerkt, zo rijles. Even snel, gezellig, tussendoor thuis eten liep alweer met ruzie af.
Ik denk dat ik mijn vakantie maar laat schieten...

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 19:07

Noor, toevallig net een bericht op de facebook van Anthea, door haar moeder. Nog niet weer de oude helaas, hopen dat de hoofdpijn snel een stuk minder wordt!

Noa, ik vlecht ook niet voor een oefencross. Wel 1 vlechtje om inderdaad het hoofdstel vast te zetten.
Wassen en benen opscheren wel, staat wel zo netjes.

Henny succes morgen met springen!

Aah Sann echt onwijs balen -O- :(:)

5 jarige Sandreo x Hamlet voor de verkoop. :) Kan alleen echt niet springen. :+
Moet haar waarschijnlijk uitbrengen op concours tot de verkoop, echt een fijn paard.
Afbeelding

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 19:10

Sannn, wat een afknapper zeg. Heel vervelend voor je :(:) .
Mistid ook al een :(:) .
Bij Evony lijkt het allemaal beter! Houden zo!!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 19:43

:(:) Wat ontzettend kl0te zeg :(:)
Bianca, Fijn om te lezen dat het vooralsnog goed gaat!
Mirthe, Was dit een L parcours? Snap wat je bedoelt, ik heb je netter zien rijden! Je jasje zit wel echt strak zeg O:) (moet je horen wie het zegt ;) )
Evony, Fijn dat de rust is weder gekeerd in huis!
Daan, Leuk beestje! Jammer dat hij niet kan springen :P
Spannend Eef!

Ik ben net thuis O:) Eerst zat er een collega op de praatstoel en heb daarna geborreld in de bar!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 19:49

@ Danielle mooi dier om te zien. Ook geen kleintje...

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 19:52

Ze is 1.75m, valt met mij nog niet zo op. :D Terwijl moeders echt maar een kleintje is!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 20:38

Leuk beest om te zien Danielle, ik vind alleen Sandreo's niet zo leuk. :)
@ Mootje is een zoeperd :D
@ Evony fijn dat het bij jullie weer wat rustiger is.
@ Mirthe ook al ruzie thuis..

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 20:46

Nee he, belt mijn vriendin net met wie Beli en ik zondag naar Alice zouden gaan, haar pony heeft een wond en loopt er goed kreupel op. _-:( Ze staat hem nu te hechten (ze is zelf dierenarts) maar die loopt zondag echt nog niet goed natuurlijk. |( Ze mag de pony van mijn nichtje meenemen. Ik hoop dat ze daar voor kiest, dan kunnen we toch nog ff met zijn drieen rijdend afsluiten voordat Red vertrekt.

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 21:07

@ Sann jeetje wat een domper :(:
@ Eef spannend!
@ Mo dat vond ik ook van dat jasje! Sorry Mirth!!! Knopen misschien iets laten verzetten?! Scheelt al een heel stuk!
@ FE oliebol zeg!!!!! Hopelijk gaat ze nog mee!

Max lekker losgegooid en daarna helemaal gewassen! Hoef ik er morgen voor cc alleen maar ff 1 borstel over te halen :+
Knotten doen we niet aan! Ga lekker tanden poetsen en vroeg mandje in! Tis om de hoek waar ik start dus ff kwartiertje heen stappen kan ik daarna meteen inrijden! Truste allemaal!

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 21:10

Alle concoursgangers alvast veel succes dit weekend! Ben morgen niet op bokt. eerst sochtends vroeg Edge doen, dan Joey naar Ommen brengen voor zijn scoutingkamp en dan lekker feesten bij Beatstad! *\o/*

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 21:15

Is dat morgen hier in DH FE?? Zo mazzel dat ik niet hoef te werken dan!

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 21:17

Jij ben lekker op de hoogte van wat er gebeurd in je eigen stad. :P