Margreet jee wat aangrijpend. Zit hier ook gewoon met tranen in mijn ogen.
Ik ben het komend weekend niet op bokt te vinden. Vanavond begint de trekkertrek wedstrijd en vriendje helpt mee organiseren dus ik help ook mee. Zondag moet ik nog werken ook. Wordt niet te lang de tent in morgenavond!

.
dus die komen nog =)
Dus ik zeg ja meisje van bokt is dat 
Daar had ik dus een 5,3. Beetje jammer, aangezien ik de rest echt netjes heb kunnen springen. Mooi verlichte zit en netjes terug voor de sprong, ging echt niet verkeerd. Dus nu maar hopen dat er nog een stijljury ergens anders stond. En anders is het jammer maar niet getreurd. Was eerste cross dit jaar en weer veel geleerd vandaag!
) dus toen stonden we naast de boom. Een weigering voor niks dus. Daarna weer doorgegaan, maar mooi geen ruimte meer gegeven. 7,8,9,10,11,12 ging goed. Iets meer controle al. En gelukkig bij het lijntje 13 - 14 weer controle dus ging heel simpel in een mooi recht lijntje! Vol gas naar de finish om me tijdfouten beperkt te houden. En dus 2 seconden buiten de tijd. Dus niet echt tevreden, al mag ik eigenlijk niet helemaal klagen maar gewoon niet een heel fijn gevoel bij behalve dat de hindernissen echt een peulenschilletje waren