Caro
.Was super druk op werk. Nu net thuis. Gelukkig heeft Paul vandaag de beestjes kunnen vertroetelen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wel apart om met maar 1 project bezig te zijn ipv een stuk of 15
Daarna hebben we met z'n allen bij muti gegeten, want het is mijn vaders verjaardag
. Broer had lekker eten bij de toko gehaald...heet!!! Nu lekker op de bank HP kijken en de was opvouwen
Jer heeft vrij.
*
. Ik heb wat geprobeerd te schrijven, maar het klinkt allemaal onbenullig, dus ik hou het bij een virtuele knuffel.
.
. Staan al 1,5 maand braaf in de paddock en opeens zijn ze gaan graven. De bak lijkt wel een maanlandschap. Niet meer normaal. Net geprobeerd e.e.a. dicht te scheppen: terwijl ik achterin de gaten sta dicht te maken, worden ze voorin de bak alweer overhoop gegraven. Krengen
. Hoog tijd dat de lente er aan komt!!
.
.
. Wij wijten het altijd maar aan het feit dat het een Duitster is...
.
.
.
Ga mijn spullen pakken en lekker naar bed. Morgen richting Ermelo voor twee dagen trainersseminar, heb er zin in!
.
. 
.
Welterusten! 
Ik hoop dat hij er helemaal bovenop komt, maar dit valt nog te betwijfelen. Gevolg is nu wel dat we een heel duur perzisch tapijtje hebben liggen/lopen.
WEEKEND!