[SGW] [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 20:22

Lielle: fijn dat de boel losser lijkt. Doe rustig aan en dan weer topfit!
Caro :(:) :(:) .

Was super druk op werk. Nu net thuis. Gelukkig heeft Paul vandaag de beestjes kunnen vertroetelen.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 21:32

Hoi!
Heb een druk dagje gehad. Was vandaag naar de andere gemeente en mocht meteen een presentatie doen voor de burgemeester B-) Wel apart om met maar 1 project bezig te zijn ipv een stuk of 15 :') Daarna hebben we met z'n allen bij muti gegeten, want het is mijn vaders verjaardag -O-. Broer had lekker eten bij de toko gehaald...heet!!! Nu lekker op de bank HP kijken en de was opvouwen ;) Jer heeft vrij.

Zal even een beetje bijlezen!

Bijgelezen!
Lielle heeft de randen van de puzzel erin zitten. Succes verder :D
Sim heeft weer lekker gebost!
Mootje krijgt een dikke rekening van de garage :(:)
Mirthe, succes met je betogen.
Annetje, sterkte morgen.
Caro :(:)
Joki, fijn dat het rijden goed ging!

Watapatja

Re: [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 21:46

zo ben ff een weekje niet in staat om te bokken (druk met school etc) en er zijn meer dan 30 pagina's bij gekomen %)

hb nog niet bijgelezen dat zal ik zo ff doen O:)

ben net terug van cc had een balkje dus wel tevreden.
en mijn capcover is binnen *\o/*

*gaat nu bijlezen en netjes reageren :o *

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 23:03

Noor :(:) . Ik heb wat geprobeerd te schrijven, maar het klinkt allemaal onbenullig, dus ik hou het bij een virtuele knuffel.
Watapatja: mooi gedaan 1 balk. Succes met bijlezen :list: .

De pony's hebben iets nieuws ontdekt: gaten graven -:(- . Staan al 1,5 maand braaf in de paddock en opeens zijn ze gaan graven. De bak lijkt wel een maanlandschap. Niet meer normaal. Net geprobeerd e.e.a. dicht te scheppen: terwijl ik achterin de gaten sta dicht te maken, worden ze voorin de bak alweer overhoop gegraven. Krengen ~~}> . Hoog tijd dat de lente er aan komt!!

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 23:06

Anne, succes met de mri, valt echt enorm mee hoor. Inderdaad wat koud maar verder niets bijzonders en je bent er zo weer uit.
Misted, jij dus ook bijna aan de beurt begrijp ik. Hopelijk ben je snel weer op de been.
Danielle, B&J de oplossing voor kl*te dagen!
Beli, huisje weer aan kant?

Mijn trippende kat is weer aardig zichzelf, ik zal vandaag wat voorzichtiger zijn met doseren. :D
Verder heb ik best spierpijn van de springles van gisteren, maar geeft niets, ga morgen lekker met mijn : "huiswerk" aan de slag.
Edge krijgt het nog zwaar. ;)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 00:04

Goeieavond allemaal

@ Noor en Margreet, ik wil wel een heel stuk typen maar weet niet zo goed wat te zeggen. Wel dat ik aan jullie denk op deze dag en dat jullie toppers zijn die zo goed weer door gaan. Dikke knuffel!!

Verder wel braaf bijgelezen maar ook alles al weer vergeten.
Zeus zn been was vandaag voor het eerst weer dun en Andor en Ula sprongen net met Geert super in de springles.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 00:07

Goedeavond.
Annetje: Succes morgen!
Lielle: hopelijk gaat het nu beter met je rug na de fysio.
Danielle: Vrouwen zijn ook echt b*tches, mannen zijn veel makkelijker in de omgang, die zeggen gewoon waar het op staat.
MisterT: Fijn dat de revalidatie zo goed gaat :) .
Caro: :(:) .
Noor: alweer HP, je hebt ze ivorige week toch al allemaal gezien ?
Leliaardje: Bam doet dat ook echt altijd als hij in de paddock staat swinters, en idd als, je het ene gat dicht staat te gooien zijn ze aan de andere kant al bezig een nieuwe te graven :+ . Wij wijten het altijd maar aan het feit dat het een Duitster is... ;) .
FE: Bummer voor die kat vandaag :P .
MM: Fijn dat Zeus zijn been weer dun is, wat had hij?

Vandaag voor het eerst weer even gereden met Bam, ik zou zondag op cc maar hij voelde niet echt fit aan en hoestte een paar keer dus na 15 min. losrijden afgestapt en weer naar huis gegaan, hij heeft even 3 dagen vrij gehad en een beetje in stap ohz , vandaag dus weer gereden en hij voelde echt lekker fit en fijn door zijn lijf aan. Ben blij dat ik zo voorzichtig ben geweest en hij nu weer fit is :) .

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 00:12

Caro, sterkte! :(:)
Lielle is losgemaakt!
Lelie heeft ponies die naar middle earth willen graven :D
Mel, waarom zit poezel aan de dope?
Kris heeft geschoren en paard was stout!
Caap is beter dan ooit en Eef heeft weer een dikke enkel!
Noor & Margreet hebben een beladen dag gehad :(:)
Noor, leuk dat die uitwisseling zo goed loopt! Hoe bevallen de plinten!
Anne, succes morgen :(:)
Mr.T heeft positief nieuws van de dokter.... Super!
Danielle, b&j is inderdaad :9
Wata, je hoeft niet verplicht bij te lezen hoor!

Springles ging top. Moest mevrouw wel 1x op de rem & achteruit zetten en daarna ging ze als een zonnetje! Mijn vader had speciaal zijn eigen les afgezegd om te komen kijken.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 00:15

Noor en Margreet :(:)

Mo, wat fijn dat je lekker hebt gereden!

Pfoe, heb alle mail en inschrijvingen verwerkt van Chaam en heb nu een zere nek. :+ Ga mijn spullen pakken en lekker naar bed. Morgen richting Ermelo voor twee dagen trainersseminar, heb er zin in!

Mister T

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 00:16

Mootje schreef:
Caro, sterkte! :(:)
Lelie heeft ponies die naar middle earth willen graven :D

hihi of naar Australie.. :') dan help ik ze ook ff een handje! ;)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 00:16

Veel plezier! Toch maar niet naar de sauna :')

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 00:17

Mo fijn dat de springles zo goed ging
EB ook fijn dat Bam nu weer fit is
Leliaardje dat graven is wel een beetje jammer hoor :+
Noor en Margreet :(:)
Evelien dat zal wel veel werk zijn. Komt er binnenkort een deelnemerslijst of wil ik alles nog veel te snel

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 00:18

@Eef-Bam: tja, ik kan mij Ierse monsters natuurlijk niet voor Duitsers uitmaken. Maar ze zouden niet misstaan op het strand!
En inderdaad Mister T: ik zei gister ook al dat ze volgens mij naar Australie willen. Er stonden er twee tot aan hun "voorknie" in het zand.

Zeus heeft z'n slanke been weer terug. Bam is ook fit. En Mootje heeft lekker gesprongen.
Het is hier rustig vanavond 8-) .

Wij gaan vroeg naar bed. Het was gisteravond kwart over 1 en dat is nou niet zo heel handig op een doordeweekse dag. Zit al bijna te pitten. Dus:
trusten!! :z .

Beli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 00:39

Oei oei wel werken dit topic ...
Idd fysios zijn best sadistisch. Hopelijk helpt t allemaal.
Mijn huis helemaal aan kant, heerlijk.
Vandaag heerlijk gereden! Paard is weee helemaal fit ( mag ook wel met alle osteo en massage behandellingen)
zondag maar eens aan de gang met een galopwisselknopje:-p

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 00:46

Mister T

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 00:59

Mootje schreef:
Veel plezier! Toch maar niet naar de sauna :')

haha precies who need that! als je in Australie op het srand kan liggen :')

Tody

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 01:26

Ow Leliaardje, die is leuk! Sluit ik toch nog met een big smile de computer af :) Welterusten!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 07:45

alles braaf bijgelezen, maarhetis niet meer bij t houden excuus!
wat wel is blijven hangen zijn Mirthe haar rugproblemen. Meid hou nog even vol hopelijk brengt de mri iets aan het licht dat ze goed kunnen verhelpen.
Mootje haar auto is niet meer haar vriendje, ze stapt nu op de fiets.
MM gaat lekker in haar groeiende positie
Lelie heeft pony´s die zich omscholen tot mol of struisvogel.

Ik stop ermee, want ik vergeet dingen en gooi namen en gebeurtenissen door elkaar, krijg je ook van die rare situaties... Bovendien is mijn toetsenbord op hol en nee, ctrl~shift helpt niet, ook niet 30x achter elkaar, en ook niet heel hard......

Gisteren kregen we goede berichten over ons hengstje. Doet het prima, en gedraagt zich keurig in de grote hengstenstal tussen alle andere `mannen van gewicht`.
Verder staan de koffers gepakt en gaan we zo op pad. Op de berg 2 m, en in het dal 1.50, dus dat zit wel goed. Hopelijk niet te goed....
Wel met een raar gevoel op pad. Gisteravond hoorden we dat onze overbuurvrouw van ons zomerverblijf, heel onverwacht overleden is. Begin 40, 2 jonge kindertjes, volop bezig hun landbouw-veeteeltbedrijf te verhuizen. Zo onwerkelijk. Ik hoop nog steeds dat het niet waar blijkt te zijn, maar het moet haast wel als ik bedenk hoe we de informatie gekregen hebben. Overbuurvrouw is wel een heel rekbaar begrip hoor, als ik naar haar toe zou lopen ben ik wel 10 a 15 min. onderweg, omdat in de polder de afstanden anders zijn en ze ook nog een heel stuk van de weg af wonen.

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 08:34

Mootje, mijn pers heeft pancreatitis, een probleem aan zijn alvleesklier. Hij verloor in 3 weken tijd bijna 1 kg aan gewicht, dat ging dus echt mis. Nu gaat het wel beter, maar het is nog lang niet goed te noemen helaas. ;( Ik hoop dat hij er helemaal bovenop komt, maar dit valt nog te betwijfelen. Gevolg is nu wel dat we een heel duur perzisch tapijtje hebben liggen/lopen. :+

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 09:06

Heel erg Leliaardje!
Ik wil ook naar Australië!!!
Texelse, fijn dat hengstje zich zo goed houd daar.
Freggle, niet leuk, maar hopelijk komt hij er weer bovenop. Ik heb ze gezien met Pancreatitis die lekker kat waren en nergens last van hadden!

Tis vroeg op de zaak, maar ook vroeg hier klaar. Vanmiddag dressuurles met een paard die gister niet werkwillig was, hopelijk vandaag wel!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 09:20

Texelse, wat een naar nieuws. Wel fijn dat het hengstje het goed doet en veel plezier op vakantie.

Ga even snel een bespreking + OR vergadering bijwonen en dan gauw weer naar huis ;) WEEKEND!

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-12 10:01

zie veel gepraat over merries.
Ik heb hier ook zo'n merriemerrie staan.
mirthe druk met school
verder over auto's
joki heeft een fijne dressuurles gehad. oh ik heb nog niet eens op de startlijst gekeken.
rosalie leuke klassen hoor :S
mister T mooi dat het met je knie weer goed gaat
verder lees ik veel over vosmerries.
caro :(:)
freggle, ik zou inderdaad qua pijnstiller niet te veel geven.
evelien heeft geholpen bij sec can chaam
texelse veel plezier

gistermorgen/middag eerst met mams naar de stad geweest. Ze wilde iets hebben voor een feest wat we hebben over 2wkn.
maarja wie komt er weer met het meeste spul thuis. Ik dus. wel mooi 2 broeken in aanbieding gehaald (12 euro maar) maar rest is al weer nieuwe collectie en dus helaas ook geen korting.

Daarna met bay naar oefenparcours geweest. pony was ook mee met meisje die ik altijd les geef. Men wat was bay vervelend. hij wilde hele tijd naar de pony als ik hem de andere kant op probeerde te draaien ging hij steigeren (echt hoog) en dan nog weer afzetten met de achterbenen. Dus ik ben er maar af gegaan, voordat bay mij eraf gooit. eerst de pony geholpen met losspringen toen in het parcours. Pony via andere kant naar buiten gestuurd en daarna weer op bay. Toen kon ik hem super rijden (merkte nog wel iets spanning en hinniken). Ik mocht van pa voor het weekend eerst geen B opgegeven dacht nouja dan maar een keer BB. Wat zet pa er in het pacours neer. een dikke meter en zelfs een 3sprong met zeiltjes en hij springt er zo makkelijk overheen.
dus nu concours maar lekker omgezet weer na het B ipv bb.
bay ergens naar laten kijken vind hij echt heel eng maar als ik aanrijd springt hij eigenlijk alles. ook hoe gek ik hem er ook voor zet hij gaat af.

nu de paarden maar eens gaan doen, dan snel postbezorgen en dan middagje niksen.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 10:03

Morgen!

Had ook een hoop bij te lezen, wij zijn een midweekje weg geweest met ons gezinnetje. Maar heb niet veel anders gemist dan praat over spiraaltjes en andere voorbehoedsmiddelen! haha.

Noor, ik wil jou en je mama ten eerste nog even een dikke knuffel geven. Dat was echt wel een moeilijke dag. Jullie zijn zo sterk!

Marijke heeft het hartje gehoord, maar kleintje speelde verstoppertje.

Lekker Kris, mag dat ook graag doen. Vroeg beginnen en vroeg klaar.

Texelse, dat zijn geen fijne berichten. Veelste jong!

Ik spring zo met Sem op de fiets en ga dan naar mijn ouders. Sem achter de deur heen doen en zelf lekker paardrijden.

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 10:23

moguh ladies!!

@ noor, margreet, texelse en caro: sterkte...
@ freggle: zeker duur perzisch tapijtje dan ;)
@ tientjeh: rijdze!!
@ kris: mooi op tijd klaar is dan inderdaad voordeel!!

Gisteravond hebben ze de auto van broertje nog even te pakken gehad, ruit ingeslagen, dashboard losgebroken, tom tom weg, parrot weg. boel schade..., politie erbij gehad en bleek bloed aan te zitten van de dader. maar vermoedelijk wordt ie toch nooit gepakt. was op de parkeerplaats van saxion in enschede gebeurd..., mooie boel werk weer mee...

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 10:32

Bah Jeroen, sommige mensen kunnen gewoon niet met hun klauwen van andermans spullen afblijven! Is je broertje er wel voor verzekerd?

Jantine, rij ze!

Noor, fijn WEEKEND ;)

itsme, volgend weekend start je ook B toch?