Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hopelijk heeft je enkel niet al te veel schade.... En uiteindelijk dus wel fijn kunnen afsluiten zo te lezen!
Had ook in mijn gedachten zitten dat je jonger zou zijn
Dat crossen is toch altijd inspannender als wat dressuurprutsen/springen
Veel plezier ermee! 
Rob vond Jer een fijn beest
Hij trok echt aan op het water!! Eindelijk! Allerlei lijntjes gereden en op het laatst ook over de dikke boom te water
. Rob had het steeds over een boompje.. ik rondkijken,
Bedoelde hij dus de dikke boom,
Echt lekker gereden. Natgeregend maar voldaan dus.Mootje schreef:Sim,Ik heb je gemist! Margreet trouwens ook
Arme bas, Sorry

muts_marijke schreef:Nee niet voor de kop pijn, Maar wel om deze dag zo gauw mogelijk te vergeten! Bleeegh!

We zijn 'groente en fruit'. Kan niet missen!
Toen ik daar was bij de 'Lips' clinic, kon ik me niet voorstellen dat iemand dat zou durven! Ik had zelf toen ook genoeg moeite met het mini-boompje en dan erin springen en met de in-uit.
Ik moet namelijk altijd heel erg goed nadenken als iemand om mijn leeftijd vraagt! Haha, ik weet niet eens goed hoe oud ik zelf ben.
Klinkt eng! Hopelijk is je enkel snel weer helemaal over.
Daarna nog met twee lesklantjes gezellig naar een ex-manegepony geweest die hier in de buurt staat. Zij hebben lekker gereden en ik ben gebeten door het weidemaatje. Fijn!
Was wel gezellig verder en leuk om de pony te zien.

?