Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

_Noor schreef:Karen, staat TG's moeder bij je nieuwe stal? Of begrijp ik dat niet goed? Wel heel toevallig!
XxDamelzaxX schreef:Ik ga denk mijn crosstraining voor morgen afzeggen, Elvis loopt een beetje stijvig van achter. En vooral nu die KNHS-week eraan komt wil ik geen risico's nemen. Nu ga ik vrijdag dan naar het strandEn spreek ik gewoon een keer na die KNHS-week nog af voor een crosstraining. Kijken of ik nog iemand kan vinden die meewil en anders ga ik gewoon alleen
_Noor schreef:Ben er echt heel content mee!
Rijd nu meestal dressuur met S&T, maar hij loopt er zo mee weg (in goede zin dan).
Nou, ga Charlies Angels afkijken en 1 glaasje wijn drinken en dan slapen!
Wassie leuk? heleenxx schreef:Ik heb liever een dubbelgebroken bit, een enkel gebroken bit is minder vriendelijk.
Olivier gaat gelukkig weer goed. Ik heb hem zelf uitgebreid getest en zie geen problemen meer. Vanavond heb ik een rustig buitenritje gemaakt.
Ik ben nog even heel voorzichtig en ga hem volgende week weer rustig opbouwen.
Snoekiej schreef:Nu jullie het zo over Wieringerwerf hebben, ik mag alles wel af gaan melden! Ik had me al opgegeven voor WW en Gorssel, maar ik vrees dat ik dit jaar niet meer aan crossen met Vorstin toe kom. Voor je weer helemaal opgebouwd bent, ben je zo een poos verder. Ik dacht eerst nog aan de laatste crossen van het seizoen, maar ik wil dit keer nog rustiger opbouwen dan de vorige keer. Wie weet ben ik toch te snel gegaan.
_Noor schreef:Even jullie mening (graag).
Ik vind het een beetje jammer dat het van SGW Wieringerwerf geen website bestaat. En aangezien het (mede) door mijn rijvereniging wordt georganiseerd, wil ik mezelf wel opwerpen als webheerder. Beetje kort dag, maar ik heb wel wat handige computernerds in de familie
Maar welke site vinden jullie nou mooi/nuttig en overzichtelijk?
Ik vond zelf de site van SGW Vlietlanden wel overzichtelijk.
Ik hoor het graag voor wat inspiratie!
Heb een mail naar de secretaris gestuurd om te vragen wat de organisatie ervan zou vinden als ik zoiets opzet, want het is natuurlijk wel een kwestie van "Graag of niet".

peanutbutter schreef:[img] *knip*
Dit is hem. We hebben gewoon via van der Horst. Daar hebben wij ook onze Ifor vandaan en hij had hem op voorraad. Moet 375,- betalen en vergeleken met anderen is dat goedkoop. Zag dat dezelfde ergens anders 475,- of zelfs 500,- kost.

Jammer dat de belangstelling bij jullie zoveel afneemt.
Zou wel leuk zijn als ze het vaker organiseren. TeeGee schreef:_Noor schreef:Karen, staat TG's moeder bij je nieuwe stal? Of begrijp ik dat niet goed? Wel heel toevallig!
Ja klopt ze staat daar! Nu even toevallig want ze is van mensen uit Brabant, die ook TG gefokt hebben. Ze staat daar om geinsemineerd te worden. (Hengstenhouderij Oldenhoff staat TG). Ook zn andere halfzusje loopt daar in de wei, ook uit die moeder. Dus hele familie!
Ook moet ik naar de kaakchirurg voor een verstandskies, maar de TA weet niet of de KC het aandurft ivm dicht op de zenuw zitten. Hij steekt namelijk naar achteren op de zenuw. Dat heb ik weer 
aangezien ik me kanjer niet wil verprutsen