[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

kimdepim

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 11:24

Dat zou soms heel makkelijk kunnen zijn Rowo, als ze konden praten ;). Maar helaas :n

Hilde: nogmaals succes :Y) Makkie voor jou en Uk :D

Ik zal ook even spullen inladen en Sofietje klaarmaken :)

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 11:39

rowo schreef:
Nou Zoë loopt al wel meer rad, maar nog geen ontsteking of wat dan ook uit gekomen helaas. Pootje wordt iets dunner, maar nog lang niet weg. Echt balen... soms wou ik dat ze kon praten.

Vertel mij wat ;)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-09 14:54

Goeiemiddag!
Ik heb Vorstin weer gereden. Vandaag was ze niet zo fijn, erg voorwaarts en liep steeds maar met haar oren in haar nek. Ik ben benieuwd of het door de rust komt of door het werken. Rust doet haar meestal geen goed, maar in dit geval kan het natuurlijk ook komen door het werken.

Balen Rowo :(:) Maar gelukkig is het geen peesblessure!
Fijn dat ie nog drachtig is Caroline!
Wat een enge geiten Vief :wow: Daar zou ik ook van schrikken!

rowo schreef:
soms wou ik dat ze kon praten..

Dat zou ik ook wel fijn vinden! Vooral als ze ziek zijn lijkt het me heel handig.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 16:31

Ben weer terug uit Siegerwoude. Sofietje liep wel fijn :). Wel 2 foutjes (1x verkeerd aangesprongen, wel snel hersteld.. en laatste middendraf zat een galoppas in). Verder heel fijn gereden :). Moet allemaal nog wat makkelijker worden.
We waren 2e met 202 punten :D Dus weer 2 puntjes erbij :).

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 16:42

Wat goed Kim +:)+ Gefeliciteerd!

Ik heb ook lekker gereden. Woll was weer braaf :)
Zo gezellig naar mijn ouders, Joost is er zo ook weer, dus extra leuk.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 17:37

@Kim: Wat goed zeg ;) !!
@Vief: Veel plezier :) .. wat fijn dat Woll weer braaf was, die heeft de smaak te pakken ;)

Kom net uit werk, even relaxen, beesten voeren en dan richting mijn Wolles. Gister kon ik niet naar haar toe, en ik hoop vandaag wel!! Ik had haar graag nu terug willen rijden, zodat ik gewoon naar haar toe kan, wanneer ik wil. Maar beide broertjes hebben basketbal wedstrijd nu, dus de halve familie is op stap :roll: . Zadel mee op m'n fietsje lijkt me niet heel verstandig :D .

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 19:45

ik ben klaae voor Barchem :D

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 20:33

Gefeliciteerd Kim! Top zeg, dikke punten!

@ vief: veel plezier! :D

@ snoekiej: met de oren in de nek lopen klinkt eigenlijk helemaal niet goed :o :n

Vandaag in Barchem al de cross gelopen met Malloesje en het M en Z gezien. Echt een dikke cross, maar echt zo mooi. Baal echt nog harder dat ik niet kan starten :(
Zoë's been was overigens bijna helemaal dun en ze leek niet kreupel meer. Haar schoen sloopt ze af, dus die blijft er morgne af. Ze blijft nog 2 weken hier en dan gaat ze naar haar vorige adres (1min van hier) en komt onze 4 jarige naar huis ! :D

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 20:40

Balen dat dit nog vlak er voor gebeurt Mandy, maarja niks aan te doen :) . Hahaha als ze 'm sloopt zou ik 'm ook af laten ja := . Gelukkig is ze niet meer kreupel!!

Snoekiej.. oei.. dat klinkt niet best :n

Ben in luuuuv met een peperdure New Market blanket.. := Maarja, dat moet nog even wachten ben ik bang :D , wil ook nog een paar Dubarry's kopen als de poen er voor is :) .

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 21:17

Goede avond :D

Kim super man!! monster scores :D

Snoek das niet lekker idd.

Zo heb een super mooi jasje gescoort morgen even foto schieten :D

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 23:08

Je stopt dan met Zoe Rowo? Dat is wel jammer, het gaat juist zo goed :). Wel leuk dat jullie 4 jarige dan thuis komt. Die ga je dan rijden?

Wij gaan maandag onze 3 jarige wegbrengen om te beleren. Hij heeft al wel zadel enzo opgehad. En word al een tijd gelongeerd. De rest laten we doen. Ik met mijn slechte rug en weinig tijd... Leek ons niet zo'n goed idee. Dus hij gaat even paar maanden uit logeren :).

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 00:51

Dat is ook wel lekker kim :) dan kan je er meteen op.

Rowo dat is wel jammer zeg!!

Ik ga richting bed.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 01:06

Ik ga ook richting Wo. Morgen werken en dan Wo terug verhuizen :) .

:wave: slaap lekker

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 01:34

Zo ik zag wat monsterscores voorbij komen van Kim, goed zeg!

Ga je Wolin nu toch terug verhuizen Lotte? ik had begrepen dat het daar uiteindelijk toch wel beviel?

Ik heb ook weer een verassend weekend, ik zou vandaag gaan oppassen, maar dat ging niet door, in plaats daarvan kon ik ineens een springles rijden.
Ik wilde vanavond naar de bios met vriendinnen, uiteindelijk toch maar bij een vriendin thuis geweest en daar een dvd'tje gekregen.

Ik stond voor morgen voor een dressuurwedstrijd op de reservelijst, ik was er al vanuit gegaan dat dat niet meer ging gebeuren :n en dat Bam lekker vrij had morgen, werd ik vanavond ineens gebeld dat ik alsnog mee kon rijden :D !

Geen saai leven dus, maar wel vermoeiend :+ , dus ik ga lekker :Z

En Barchem-gangers: veel succes *\o/* ! (en niet per ongeluk Bathmen rijden := )

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 08:40

Lotte: Bedoel je die Golden Stripe? Kan die alleen maar aanraden. Heb er een stuk 5 liggen en ze zijn super sterk en blijven mooi.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 11:51

Morgen :)

Evie jij ook succes vandaag :)

Tis echt rot weer zeg!

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 12:17

Goedemorgen!

Tis hier nog droog. Vader en zusje zijn het bos in met de paarden. Ben zelf helaas een beetje ziekjes. Doe dus maar even rustig aan vandaag.

Evie: succes vandaag!
Kim: gefeliciteerd met je goede score!
Shanouk: ik hou ook niet zo van paarden die met hun oren in de nek lopen met rijden. Meestal geven ze dan toch aan dat het niet lekker is. Als ze dan zouden kunnen vertellen wat er dan niet lekker zit, zou erg fijn zijn! Zou het ook erg fijn vinden als Pancho nu zou kunnen vertellen wat er pijn doet. Iedere keer als we naar Moerbeke gaan komt er weer wat anders uit. Schiet niet echt op zo.
Rowo: echt balen van Zoe's been! Maar wel leuk dat je nu een andere vierjarige op stal krijgt om mee aan de gang te gaan.

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 12:18

:wave:

gister fijn gereden in Barchem, maar de dressuurpunten vielen erg tegen.
Foutloos gesprongen en gecrosst, 3e prijs. :D
1e,2e en 3e plaats lagen erg dicht bij elkaar, toch jammer van de dressuur. :Y)

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 12:54

Goedemorgen! :D

Hilde: 'Gefeliciteerd met je prijs. Wel jammer van je dressuurpunten.
Kim: Nette punten hoor :D

Ik ga zo mijn paardje ook klaarmaken, heb om 3u concours in Vlagtwedde. Hopelijk kan ze zich nu wel gedragen ~~}>

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 13:02

ik heb gister dressuurwedstrijd gehad met Wiso in Exloo, voor de 2e keer in de L1. Ze liep best lekker, ze gaat ook elke keer beter dus ik was heel tevreden. Kreeg ik mijn punten terug, 179 :(

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 14:07

Goedenmorgen.

Ik ben ook net terug van dressuurwedstrijd.
Trakkie liep niet verkeerd, maar had in beide proeven een aantal grote fouten. Toch nog 1e en 2de met 2 winstpunten.

Hilde gefeleciteerd!!

BVW: Balen van je punten.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 14:08

Ah Bvw dat is echt balen he, lage punten wanneer je zelf erg tevreden bent, en als het dan een keertje echt bagger gaat krijg je ineens wel hoge punten :+

Ik hoop maar dat ik mezlf niet voor l*l zet op die wedstrijd vanmiddag, paard heeft de halve week vrij gehad vanwege die baarmoederhalskanker-prik (Mijn arm deed echt pijn :( , veel erger dan de vorige 2 prikken), verder gisteren even gesprongen, dus ik hoop dat Bam nog weet hoe hij moet dressuren := .
Dus iedereen die me succes gewenst heeft bedankt, ik zal het nodig hebben _O-

Ik rijd trouwens voor mijn oude instructrice, ze is ontztettend aardig, maar ik schaam me altijd zo als het met losrijden slecht gaat... :o

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 14:29

Hoi! :)

Wolin is terug verhuisd, staat weer op haar oude stekkie!! Ze was vanmorgen echt super onrustig op die kleine stal, echt gefrustreerd, 'pootje haken' en draaien. Toen ze de stal rook ging ze nog net niet in galop naar de stal :) . De buuf gaf haar een brullend warm onthaal ;) en haar 'lover' was ook weer blij met Wo. Wo deed alsof ze nooit ergens anders was geweest, die zal wel even bij moeten komen. Het was wel druk op stal, dus kom vanmiddag terug om haar nog een keer buiten te gooien.

@Evie_Bandido: Dan heb je niet goed gelezen ;) . Die ouwe van mij bleef Wolin aanvallen, ze had door haar deken heen bijtwonden. Mijn paard is niet van suiker en ik stop haar zeker niet in een glazen kistje, maar dit ging mij te ver.. Bovendien is het naar Kaptein 5 km fietsen en naar die stal 10 km en in de winter is dat gewoon onhandig, dan zal ik meer van mijn moeder afhankelijk worden en daar zit ik niet op te wachten, het land is ook wel erg klein en Wo is pas 6 en wil nog spannende dingen ondernemen, die 3 waarmee ze stond willen dat niet echt ;) (27, 21 en 13 jaar) en het buitenrijden gaat daar niet. Wist dit al wel :) , maarja... you'll never know untill you trie.

@PB: Ja :j , zit te twijfelen of ik die van Rambo wil of die echt Engelse wollen met lederen gespen.. die Rambo is wel even 80 euro goedkoper := , maar het zijn gave dekens en staat echt geweldig op Wo :D , haar kleur leent zich wel voor dat 'auwerwetse'.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 14:36

@ Lotte, ik lees af en toe over dingen heen, maar ik bergreep uit jouw dingen dat je eerst weer terug wilde toen toch maar (even?) bleef enz.. Maar in ieder geval fijn dat Wolin weer helemaal happy is ! Ik snap wel dat je paard niet happy is bij van die oudjes op de wei,Mijn paard heeft in de zomer ook vanwege niet terug kunnen naar stal (paard was op de wei geweest en naar de Almelose ruiterdagen en toen werd op onze stal droes bij een paard geconsateerd), op een klein stalletje gestaan, en ook op de wei met 2 oude (anti-sociale) pony's, mijn paard is ook 6 en wilde lekker spelen, die oudjes wilden alleen maar eten en waren bang van hem als hij naar ze toeliep :Y)

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 14:54

Evie_Bandido schreef:
@ Lotte, ik lees af en toe over dingen heen, maar ik bergreep uit jouw dingen dat je eerst weer terug wilde toen toch maar (even?) bleef enz.. Maar in ieder geval fijn dat Wolin weer helemaal happy is ! Ik snap wel dat je paard niet happy is bij van die oudjes op de wei,Mijn paard heeft in de zomer ook vanwege niet terug kunnen naar stal (paard was op de wei geweest en naar de Almelose ruiterdagen en toen werd op onze stal droes bij een paard geconsateerd), op een klein stalletje gestaan, en ook op de wei met 2 oude (anti-sociale) pony's, mijn paard is ook 6 en wilde lekker spelen, die oudjes wilden alleen maar eten en waren bang van hem als hij naar ze toeliep :Y)

Hahaha :)) arme oudjes :P ..
Ja, ik wilde het nog even aankijken, wil niet bij de eerste de beste bijt mijn paard terughalen, dat gebeurt ook gewoon in de groep, maar na het even aankijken kwam er geen verbetering in :n . Ik wilde al wel terug, maar de weg was afgesloten, dus terug kon ik nog niet.