. Maar helaas 
Hilde: nogmaals succes
Makkie voor jou en Uk 
Ik zal ook even spullen inladen en Sofietje klaarmaken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Maar helaas 
Makkie voor jou en Uk 
Maar gelukkig is het geen peesblessure!
Daar zou ik ook van schrikken!rowo schreef:soms wou ik dat ze kon praten..
!!
.. wat fijn dat Woll weer braaf was, die heeft de smaak te pakken 
. Zadel mee op m'n fietsje lijkt me niet heel verstandig
.

. Hahaha als ze 'm sloopt zou ik 'm ook af laten ja
. Gelukkig is ze niet meer kreupel!!
Maarja, dat moet nog even wachten ben ik bang
, wil ook nog een paar Dubarry's kopen als de poen er voor is
.
. Wel leuk dat jullie 4 jarige dan thuis komt. Die ga je dan rijden?
.
dan kan je er meteen op.
.
slaap lekker
en dat Bam lekker vrij had morgen, werd ik vanavond ineens gebeld dat ik alsnog mee kon rijden
!
, dus ik ga lekker
! (en niet per ongeluk Bathmen rijden
)

, veel erger dan de vorige 2 prikken), verder gisteren even gesprongen, dus ik hoop dat Bam nog weet hoe hij moet dressuren
.
. De buuf gaf haar een brullend warm onthaal
en haar 'lover' was ook weer blij met Wo. Wo deed alsof ze nooit ergens anders was geweest, die zal wel even bij moeten komen. Het was wel druk op stal, dus kom vanmiddag terug om haar nog een keer buiten te gooien.
. Die ouwe van mij bleef Wolin aanvallen, ze had door haar deken heen bijtwonden. Mijn paard is niet van suiker en ik stop haar zeker niet in een glazen kistje, maar dit ging mij te ver.. Bovendien is het naar Kaptein 5 km fietsen en naar die stal 10 km en in de winter is dat gewoon onhandig, dan zal ik meer van mijn moeder afhankelijk worden en daar zit ik niet op te wachten, het land is ook wel erg klein en Wo is pas 6 en wil nog spannende dingen ondernemen, die 3 waarmee ze stond willen dat niet echt
(27, 21 en 13 jaar) en het buitenrijden gaat daar niet. Wist dit al wel
, maarja... you'll never know untill you trie.
, zit te twijfelen of ik die van Rambo wil of die echt Engelse wollen met lederen gespen.. die Rambo is wel even 80 euro goedkoper
, maar het zijn gave dekens en staat echt geweldig op Wo
, haar kleur leent zich wel voor dat 'auwerwetse'.
Evie_Bandido schreef:@ Lotte, ik lees af en toe over dingen heen, maar ik bergreep uit jouw dingen dat je eerst weer terug wilde toen toch maar (even?) bleef enz.. Maar in ieder geval fijn dat Wolin weer helemaal happy is ! Ik snap wel dat je paard niet happy is bij van die oudjes op de wei,Mijn paard heeft in de zomer ook vanwege niet terug kunnen naar stal (paard was op de wei geweest en naar de Almelose ruiterdagen en toen werd op onze stal droes bij een paard geconsateerd), op een klein stalletje gestaan, en ook op de wei met 2 oude (anti-sociale) pony's, mijn paard is ook 6 en wilde lekker spelen, die oudjes wilden alleen maar eten en waren bang van hem als hij naar ze toeliep
arme oudjes
..
. Ik wilde al wel terug, maar de weg was afgesloten, dus terug kon ik nog niet.