Kan ik me goed voorstellen Jitske!!! Gewoon dorzetten en op naar de volgende cross!
Ik heb trouwens ook een borsttuig . Madelene had een van Chamberlain meegenomen met groene elastiek. Alleen nu wil ik eigenlijk in bruin met turquoise crossen, waar het groen weer bij vloekt. Dus misschien ga ik 2 hoesjes naaien voor om de elastiek heen .
Ik had vandaag een druk dagje, naar school tot 4 uur, en toen ff snel naar stal.. Maar morgen ben ik om half 12 alweer vrij, dus dan ga ik even lekker rijden Ik ga nu douchen en naar bed Welterusten
De nieuwe is gebracht. Het id een merrie, donkerbruin van Lancaster. Ze wordt dit jaar 4 en is nog erg groen. Morgen ga ik er op, ben benieuwd wat ze doet
En dat willen slapen terwijl je niet kunt slapen ken ik . Verschrikkelijk, daar lig ik me dan helemaal over op te naaien en dan komt dat slapen er helemaal niet meer van
Vanmiddag Joery gelongeerd en die liep wel redelijk!! Wel wat stijf maar ja wat wil je ! Daarna ook nog samen met een vriendin en haar 2 paarden lekker beetje door de kwekerijen hier in de buurt gereden ! Morgen heeft Joery rust en kan ik me de hele dag op men studie richten ( )