Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Altos schreef:Leuk Lielle! Komt er een vervolg of was het eenmalig?Citaat:Weet je zeker dat die tweede geen Orame x zuidhorn is? Andersom kan haast niet
Waarom niet gomir? Ik ben gewoon nieuwsgierig waarom je dit denkt hoor. Ik ben verder helemaal niet thuis in de fokkerij
Altos schreef:Das helder Gomir. Ik ben niet echt (beter gezegd: echt niet) bekend met deze hengst, ik ken alleen zijn naam. Ik wist dus ook niet dat hij niet meer leeft.
rowo schreef:@ JJ: ik heb ook al bijna de hele dag op de bank gehangen. Heb ook maar 1 paard gereden..
Heb trouwens als kerstcadeatje Ariats van mijn vriend gekregen!! Echt super lief!
gomir schreef:andrea16 schreef:Oja, ik ben op zoek naar een dubbelgebroken bitje met bol tussenstuk, 12.5 cm. Ik heb er namelijk een van 13.5 cm maar die is toch te breed.
Hoe dik en welk merk? IK heb net een 13.5 van harry's horse besteld, maar die is net zo groot als mijn 12,5 van Ot. Ga hem vanavond wel even passen bij nowie, maar ik denk dat die te krap is
Als jij een ander merk hebt en ook een niet te dikke dan kunnen we misschien wel ruilen![]()
Die van mij is nog gloednieuw, kaartje zit er nog aan
jollyjoker schreef:Gomir: Zo stom dat die bitten onderling zo verschillen he! We moeten gauw eens hengsten gaan spotten samenIk heb een hoop uit te zoeken.
andrea16 schreef:andrea schreef:Dat zou wel een ideale ruil zijn!Maar die van mij is best wel dik, ik zal morgen even een foto maken! Oja, hij is van Imperial Riding volgens mij. Het merk maakt voor mij eigenlijk niet uit dus HH is prima!